Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En, ik heb vooral last van mn ADD omdat ik nu studeer. Als ik een vast schema heb qua werken de hele dag, heb ik daar vaak genoeg steun aan dat ik dan tijdens werken een stuk minder last heb. Alleen qua opruimen enzo, maargoed, dat mn kamer een ontiegelijke bende is ben ik gewent en kan ik mee leven.Willy_UrsB schreef:Vraagje, kun je dan ook last hebben van stemmingswisselingen??
ik heb wel het gevoel dat ik aan alle kenmerken(op 1 of 2 na misschien) voldoe.
Noppes.
) besloten s avonds nog een halve of hele ritalin erbij te nemen om dat op te vangen. Dat hielp wel, is nu zelfs vaak niet meer nodig. Alwiene schreef:Florien slik jij Ritalin? Ik had in begin dat ik op Wellbutrin overging hetzelfde 's avonds, heb toen 'in overleg' (ik stel voor, psych zegt is goed) besloten s avonds nog een halve of hele ritalin erbij te nemen om dat op te vangen. Dat hielp wel, is nu zelfs vaak niet meer nodig.
Hoelaat slik jij je laatste medicatie dan?

Maar dat vinden ze nog steeds moeilijk te accepteren want 'op ritalin slaap je niet, punt' 

(Punt is, ik had het al op zijn manier geprobeerd en wéét dus dat het voor mij geen verschil maakt
)
Ook vergeetachtig is minder geworden, hoewel soms nog steeds aanwezig