Macchiato schreef:hou die plaatjes van de clithood en de christina even naastelkaar dan zie je het snel genoeg hoed het zit
hmm de cristina vind ik ook wel mooi... nee denk dat t toch clithood word.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Macchiato schreef:hou die plaatjes van de clithood en de christina even naastelkaar dan zie je het snel genoeg hoed het zit
xDramaQueen schreef:ik was ook 18 en een half toen ik t pas liet doen, want daaronder mag je niet eens een intiem laten zetten
Magnummm schreef:xDramaQueen schreef:ik was ook 18 en een half toen ik t pas liet doen, want daaronder mag je niet eens een intiem laten zetten
Tepelpiercings mogen vanaf 16 jaar...
xRosa schreef:Ik zit er al een tijdje over te denken om zo'n piercing boven in je oor te nemen. De vragen zijn:
1. Ik ben benieuwd, of de mensen die zo'n piercing hebben, er tevreden mee zijn? Of heb je er misschien toch spijt van?
2. Zitten er voor of nadelen aan?
3. Moet je nou piercen of schieten? Wat is beter en waarom? Wat voel je meer?
3. Doet het schieten/piercen pijn? (ik ben echt niet iemand die daar bang voor is, maar ik wil gewoon graag weten wat ik kan verwachten)
4. Mag je er mee zwemmen of niet (in het begin)?
5. Wat voor soort dingetjes kun je kiezen voor bij het schieten? Of alleen blingbling knopjes?
6. Meer vragen kan ik niet bedenken... is er nog iets belangrijks? Ik wil graag alles weten!
7. Wat vind je mooier, rechts of links (rare vraag maar ben nieuwsgierig)
Anthea schreef:Meestal alleen voor de mannen.Vrouwen is bijna altijd 18+.
Chrissie_ schreef:xRosa schreef:Ik zit er al een tijdje over te denken om zo'n piercing boven in je oor te nemen. De vragen zijn:
1. Ik ben benieuwd, of de mensen die zo'n piercing hebben, er tevreden mee zijn? Of heb je er misschien toch spijt van?
3. Doet het schieten/piercen pijn? (ik ben echt niet iemand die daar bang voor is, maar ik wil gewoon graag weten wat ik kan verwachten)
5. Wat voor soort dingetjes kun je kiezen voor bij het schieten? Of alleen blingbling knopjes?
6. Meer vragen kan ik niet bedenken... is er nog iets belangrijks? Ik wil graag alles weten!
1. Ik had er 1. Was er met slapen uitgevallen er niet weer in gedaan omdat die pijnlijk bleef en m toch niet zo mooi vond.
2. Schieten is verboden dus je moet hem laten piercen.
3. Ik vond het een aardig pijnlijke steek, maar ik wou m![]()
4. Zee is wel goed. Chloor niet
5. Ik kreeg er eerst een labretstaafje in van titanium. Daarna bij de SIX verschillende blig knopjes gehaald.
6...
7 ik had m rechts, maar heb me tragus al links
xRosa schreef:Ik zit er al een tijdje over te denken om zo'n piercing boven in je oor te nemen. De vragen zijn:
Magnummm schreef:Anthea schreef:Meestal alleen voor de mannen.Vrouwen is bijna altijd 18+.
Oh, ik dacht nl iets te lezen bij mijn piercer dat 'tepelpiercings pas vanaf 16 jaar zijn toegestaan'.. Zal wel niet goed gekeken hebben
Magnummm schreef:Anthea schreef:Meestal alleen voor de mannen.Vrouwen is bijna altijd 18+.
Oh, ik dacht nl iets te lezen bij mijn piercer dat 'tepelpiercings pas vanaf 16 jaar zijn toegestaan'.. Zal wel niet goed gekeken hebben
Polivy schreef:Magnummm schreef:
Zal vast wel met toestemming van ouders zijn...
En Dramaqueen: clithood kan ik je aanraden!
Mijn piercer is een hele gezellige kerel, was lekker aan het ouwehoeren en stelde je echt op je gemak. Had daarom ook echt geen moeite om met de benen wijd te gaan. Je moet maar denken: hij/zij heeft al tig van die piercings gezet, tig intieme delen van mensen gezien en er zijn altijd mensen met een lelijkere prutsmuts dan jij![]()
![]()
Voor de pijn hoef je het niet te laten. Was echt een seconde en daarna over. Eerste week was het bij mij wel wat gevoelig (bukken moest echt door de knietjes, anders merkte je dat je broek toch wel erg strak zat als je bukte), daarna echt geen last meer gehad. En ben er megablij mee. (ex-vriendje vond het ook razend interessant
)
Myryana schreef:Meeste piercingshops doing tepelpiercings bij vrouwen pas vanaf 18 en bij mannen vanaf 16 jaar.
Myryana schreef:Meeste piercingshops doing tepelpiercings bij vrouwen pas vanaf 18 en bij mannen vanaf 16 jaar.
Anthea schreef:Myryana schreef:Meeste piercingshops doing tepelpiercings bij vrouwen pas vanaf 18 en bij mannen vanaf 16 jaar.
Ben ik niet de enigste die Nederlands/Engels soms door elkaar haalt.
Anthea schreef:Myryana schreef:Meeste piercingshops doing tepelpiercings bij vrouwen pas vanaf 18 en bij mannen vanaf 16 jaar.
Ben ik niet de enigste die Nederlands/Engels soms door elkaar haalt.