[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 11:00

Macchiato schreef:
hou die plaatjes van de clithood en de christina even naastelkaar dan zie je het snel genoeg hoed het zit Tong uitsteken

hmm de cristina vind ik ook wel mooi... nee denk dat t toch clithood word.

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 13:24

xDramaQueen schreef:
ik was ook 18 en een half toen ik t pas liet doen, want daaronder mag je niet eens een intiem laten zetten *LOL*

Tepelpiercings mogen vanaf 16 jaar...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 13:38

Magnummm schreef:
xDramaQueen schreef:
ik was ook 18 en een half toen ik t pas liet doen, want daaronder mag je niet eens een intiem laten zetten *LOL*

Tepelpiercings mogen vanaf 16 jaar...

Meestal alleen voor de mannen. Haha! Vrouwen is bijna altijd 18+.

Anita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 13:43

Oooh ´t is echt te lang geleden voor mij dat ik een piercing heb laten zetten, ik wil d´r zooo graag weer 1... denk dat ik volgende week, na m´n examens een conch ga laten zetten^^. Maar kan je dan met een conch nog wel goed oordopjes in enzo?

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 15:59

ja hoor, heb ik geen probleem mee.Ik krijg de oordopjes van m'n MP4 nog met gemak tussen m'n conch en tragus door

Rosa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 16:49

Ik zit er al een tijdje over te denken om zo'n piercing boven in je oor te nemen. De vragen zijn:

1. Ik ben benieuwd, of de mensen die zo'n piercing hebben, er tevreden mee zijn? Of heb je er misschien toch spijt van?
2. Zitten er voor of nadelen aan?
3. Moet je nou piercen of schieten? Wat is beter en waarom? Wat voel je meer?
3. Doet het schieten/piercen pijn? (ik ben echt niet iemand die daar bang voor is, maar ik wil gewoon graag weten wat ik kan verwachten Knipoog)
4. Mag je er mee zwemmen of niet (in het begin)?
5. Wat voor soort dingetjes kun je kiezen voor bij het schieten? Of alleen blingbling knopjes?
6. Meer vragen kan ik niet bedenken... is er nog iets belangrijks? Ik wil graag alles weten! Haha!
7. Wat vind je mooier, rechts of links (rare vraag maar ben nieuwsgierig Haha!)

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 17:12

xRosa schreef:
Ik zit er al een tijdje over te denken om zo'n piercing boven in je oor te nemen. De vragen zijn:

1. Ik ben benieuwd, of de mensen die zo'n piercing hebben, er tevreden mee zijn? Of heb je er misschien toch spijt van?
3. Doet het schieten/piercen pijn? (ik ben echt niet iemand die daar bang voor is, maar ik wil gewoon graag weten wat ik kan verwachten Knipoog)
5. Wat voor soort dingetjes kun je kiezen voor bij het schieten? Of alleen blingbling knopjes?
6. Meer vragen kan ik niet bedenken... is er nog iets belangrijks? Ik wil graag alles weten! Haha!

1. Ik had er 1. Was er met slapen uitgevallen er niet weer in gedaan omdat die pijnlijk bleef en m toch niet zo mooi vond.
2. Schieten is verboden dus je moet hem laten piercen.
3. Ik vond het een aardig pijnlijke steek, maar ik wou m Vork
4. Zee is wel goed. Chloor niet
5. Ik kreeg er eerst een labretstaafje in van titanium. Daarna bij de SIX verschillende blig knopjes gehaald.
6...
7 ik had m rechts, maar heb me tragus al links

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 17:26

Anthea schreef:

Oh, ik dacht nl iets te lezen bij mijn piercer dat 'tepelpiercings pas vanaf 16 jaar zijn toegestaan'.. Zal wel niet goed gekeken hebben Haha!

Rosa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 17:46

Chrissie_ schreef:
xRosa schreef:

1. Ik had er 1. Was er met slapen uitgevallen er niet weer in gedaan omdat die pijnlijk bleef en m toch niet zo mooi vond.
2. Schieten is verboden dus je moet hem laten piercen.
3. Ik vond het een aardig pijnlijke steek, maar ik wou m Vork
4. Zee is wel goed. Chloor niet
5. Ik kreeg er eerst een labretstaafje in van titanium. Daarna bij de SIX verschillende blig knopjes gehaald.
6...
7 ik had m rechts, maar heb me tragus al links

Bedankt voor de antwoorden! Ik wist helemaal niet dat schieten verboden was, ik ken namelijk echt veel mensen die hem hebben laten schieten. Ik heb al zulke nare verhalen over bloemkool oren gelezen, dat wil ik echt niet mee maken, dus het wordt zoiezo piercen denk ik. En ik wil hem ook rechts nemen Vork

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 17:54

xRosa schreef:

1. Ik heb hem al járen en ben er nog steeds happy mee.
2. Alles heeft z'n voor en nadelen.
3. Schieten mag al een aantal jaar niet meer, dit vanwege het feit dat zo'n pistool niet goed gereinigt kan worden en het risico op vergoeiien.
Toch is de mijne toen der tijd geschoten bij een juwelier.Het voelde hetzelfde als het schieten van een 'gewone' oorbel.(heb er geen nare dingen aan over gehouden gelukkig)
4. Zwemmen is geen probleem.Maar liever niet in een chloorbad.Als je erna goed schoonmaakt is er niks aan de hand.

Ikzelf heb hem rechts.(Alle oorpiercings zitten rechts bij mij)Ik heb er nu al een jaar of 3/4 een ball closure ringetje inzitten.Geen problemen mee.

Anita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 17:58

xRosa schreef:

1. Ik heb er nu 5, en ik ben dr tevreden mee, anders had ik ze er al wel uitgehaald Knipoog
2. Toen ik ze net had kon ik er niet goed op liggen de eerste week ofzo, maar dat gaat over..
3. Iedereen zegt piercen, maar ik heb ze allemaal laten schieten die ik nog heb. Maar ik heb ze allemaal al 2 jaar of langer, en als ik t nu zou doen zou ik m wel laten piercen omdat je er dan veel minder last van heb, en het beter is voor je kraakbeen.
4. Tegen mij is daar niks over gezegd, ik deed t wel gewoon
5. Verschillende knopjes, of een ringetje. Ik zou voor een ringetje gaan, maar dat kan alleen bij piercen
6...
7. Ik heb er 3 links, en 2 rechts, t maakt mij allemaal niet uit, ligt eraan wat je voor de rest allemaal in je oor heb hangen Tong uitsteken

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 19:11

Magnummm schreef:
Anthea schreef:

Oh, ik dacht nl iets te lezen bij mijn piercer dat 'tepelpiercings pas vanaf 16 jaar zijn toegestaan'.. Zal wel niet goed gekeken hebben Haha!

Zal vast wel met toestemming van ouders zijn...

En Dramaqueen: clithood kan ik je aanraden!
Mijn piercer is een hele gezellige kerel, was lekker aan het ouwehoeren en stelde je echt op je gemak. Had daarom ook echt geen moeite om met de benen wijd te gaan. Je moet maar denken: hij/zij heeft al tig van die piercings gezet, tig intieme delen van mensen gezien en er zijn altijd mensen met een lelijkere prutsmuts dan jij Knipoog Haha!
Voor de pijn hoef je het niet te laten. Was echt een seconde en daarna over. Eerste week was het bij mij wel wat gevoelig (bukken moest echt door de knietjes, anders merkte je dat je broek toch wel erg strak zat als je bukte Haha!), daarna echt geen last meer gehad. En ben er megablij mee. (ex-vriendje vond het ook razend interessant Tong uitsteken)

kwadraatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 20:38

Ja, nog altijd Ja
Ik zou het niet weten Tong uitsteken In het begin ff met slapen.
Ik zou het laten piercen en ik vind dat zelf beter en het doet ook minder pijn.
3. Doet het schieten/piercen pijn? (ik ben echt niet iemand die daar bang voor is, maar ik wil gewoon graag weten wat ik kan verwachten )
Niet echt, kan je nauwelijks pijn noemen. Je voelt het misschien heel even, maar das zo voorbij.
In het begin niet, maar na een paar weekjes weer wel geloof ik.
ringetje of staafje geloof ik.
6. Wat vind je mooier, rechts of links (rare vraag maar ben nieuwsgierig
Ik heb hem rechts, omdat ik links m'n tragus wil. (evenwicht haha Knipoog Tong uitsteken )

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 20:45

@ Anita_ : Je vroeg je af of je met een conch nog oordopjes in kon.Hier een foto van m'n oorpiercings(tragus en conch,en voor de liefhebber, m'n helix is ook zichtbaar)...en daar past met gemak nog een oordopje tussen(foto is een beetje wazig)
Afbeelding

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 22:03

Magnummm schreef:
Anthea schreef:

ik weet t wel zeker, ben geen shop tegengekomen onder de 18. ook op internet staat dat.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 22:07

Polivy schreef:
Magnummm schreef:

Zal vast wel met toestemming van ouders zijn...

En Dramaqueen: clithood kan ik je aanraden!
Mijn piercer is een hele gezellige kerel, was lekker aan het ouwehoeren en stelde je echt op je gemak. Had daarom ook echt geen moeite om met de benen wijd te gaan. Je moet maar denken: hij/zij heeft al tig van die piercings gezet, tig intieme delen van mensen gezien en er zijn altijd mensen met een lelijkere prutsmuts dan jij Knipoog Haha!
Voor de pijn hoef je het niet te laten. Was echt een seconde en daarna over. Eerste week was het bij mij wel wat gevoelig (bukken moest echt door de knietjes, anders merkte je dat je broek toch wel erg strak zat als je bukte Haha!), daarna echt geen last meer gehad. En ben er megablij mee. (ex-vriendje vond het ook razend interessant Tong uitsteken)

dat kan wel ja, maar omdat je borsten nog groeien onder de 18 was t geloof ik toch nog ook, je tepels kunnen een heel andere vorm krijgen.

en zo klinkt t al wat leuker wil t echt graag maar wil toch een vrouwlijke piercer.
maar ben je er ook gevoeliger voor geworden? want ben daar al behoorlijk gevoelig *LOL*

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 01:18

Als je je meer op je gemak voelt bij een vrouwelijke piercer moet je die zeker zoeken. Het gaat er tenslotte om dat jij daar in die stoel zit (naja, ligt meer :p Haha!). Ik ben ben iets gevoeliger geworden ja. En moet zeggen: helpt mij ook meer met klaarkomen als mijn piercing op de juiste manier gebruikt wordt Knipoog Haha! Zorgt toch voor extra stimulatie. Maar in de algemene dingen niet hoor. Ik vergeet soms zelfs dat ik een piercing heb Haha!
Maar hoorde ook van mijn piercer dat het heel erg verschillend is. Er schijnen nogal wat mensen de piercing te willen zetten om makkelijker klaar te komen, maar dat is helemaal geen garantie. Per persoon verschilt het en mijn piercer zei ook: reken maar op geen 'verbetering' als je nu niet of niet heel makkelijk klaarkomt ofzo.

Ik heb trouwens een verticale clithood. En dan een barbell. Ik kan me voorstellen dat het minder is met een verticale clithood en dan een ringetje. En zelfs misschien ook met een horizontale en een ringetje. En je zou zelfs een barbell horizontaal kunnen laten piercen Lachen

Achteraf moest ik ook erg lachen toen ik m'n piercing liet zetten. Op het moment dat ik au zei was het namelijk al voorbij Haha! Zo snel ging dat Tong uitsteken

LaUrOssssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 02:27

ik meld me nu officieel met een navelpiercing!
ben er apetrots op
mijn piercingmens heeft gezegd twee weken niet zwemmen en ook heb ik een soort ontsmettingetje meegekrege die ik er 's ochtends en 's avonds moet opsmeren !
spoelen met een zeewateroplossing was niet nodig volgens haar

PERENBOOMPIE

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 03:09

Magnummm schreef:
Anthea schreef:

Ja hoor tepelpiercing mag vanaf 16jaar.Werk namelijk in Medisch Piercing Centrum in Bergen op Zoom Knipoog

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 03:14

Meeste piercingshops doing tepelpiercings bij vrouwen pas vanaf 18 en bij mannen vanaf 16 jaar.

PERENBOOMPIE

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 03:28

Myryana schreef:
Meeste piercingshops doing tepelpiercings bij vrouwen pas vanaf 18 en bij mannen vanaf 16 jaar.

Dat kan dat ze dat doen maar volgens de protocollen(wettelijk vastgesteld door de GGD )mag je gewoon vanaf 16jaar een tepelpiercing laten zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 07:57

Myryana schreef:

Ben ik niet de enigste die Nederlands/Engels soms door elkaar haalt. Huilen van het lachen

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 09:24

Anthea schreef:
Myryana schreef:

Ben ik niet de enigste die Nederlands/Engels soms door elkaar haalt. Huilen van het lachen

Doe niet zo interessant Linda *LOL*

ROFL

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 10:32

okey piercing is vandaag wel heel stout....doet best auw en toen ik ging schoonmaken prikte het ook even. Naja ik kijk het nog even aan.
Ik ga er iig weer vandoor, heb zo nederlands examen!

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 10:40

Anthea schreef:
Myryana schreef:

De enige. Schijnheilig

Sorry, straks Nederlands examen.