Redrumfox schreef:Navelpiercing en aan beide kanten dubbel oorbellen.
Oke, had jij je navelpiercing met of zonder verdoving laten zetten?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Redrumfox schreef:Navelpiercing en aan beide kanten dubbel oorbellen.
xDramaQueen schreef:niet alle piercers zijn het met je eens dus.
Nadia_Mocca schreef:Redrumfox schreef:Navelpiercing en aan beide kanten dubbel oorbellen.
Lous schreef:xDramaQueen schreef:niet alle piercers zijn het met je eens dus.
Het schijnt verboden te zijn piercen met CS![]()
Fijn dat ze dan niet echt aan de welzijn van hun klanten denken
Nadia_Mocca schreef:Ik wil ook zoooo graag een tong, maar ben nog geen 16 dus kan nog niet alleen gaan
xDramaQueen schreef:als het werkelijk verboden was werd het dus ook niet meer verkocht, niet zomaar iets roepen het is niet verboden maar sommige piercen idd liever met iets anders.
Lous schreef:Kop op he wees flink. Verdoven door middel van spuit mag al niet. Sommige hebben die sprays,maar dat is nergens voor nodig. Je krijgt een klem op je buik en daardoor voel je de prik niet eens. En hee wie mooi wil zijn moet pijn lijden
Nadia_Mocca schreef:Redrumfox schreef:Navelpiercing en aan beide kanten dubbel oorbellen.
xDramaQueen schreef:Nadia_Mocca schreef:Ik wil ook zoooo graag een tong, maar ben nog geen 16 dus kan nog niet alleen gaan
en je paps of mams? willen die geen toestemming geven?
Nadia_Mocca schreef:Lous schreef:Kop op he wees flink. Verdoven door middel van spuit mag al niet. Sommige hebben die sprays,maar dat is nergens voor nodig. Je krijgt een klem op je buik en daardoor voel je de prik niet eens. En hee wie mooi wil zijn moet pijn lijden
Het was gewoon uit belangstelling..Gewoon een vraagje. Als ik ooit een (nouja 3) navelpiercing(s) mag, laat ik ze zo ie zo zonder verdoving zetten.
Ik vroeg het alleen maar op de kijken wat andere mensen doen
xDramaQueen schreef:wie mooi wilt zijn
wat je wel kan doen is in de winter met blote buik fietsen, is je navel zo verdoofd hoor
Lous schreef:xDramaQueen schreef:als het werkelijk verboden was werd het dus ook niet meer verkocht, niet zomaar iets roepen het is niet verboden maar sommige piercen idd liever met iets anders.
Ja heb het over piercen. Kijk als je je piercing gaat verwisselen is het een ander verhaal. Maar dan is de piercing zelf al helemaal of voor een groot deel genezen
Nadia_Mocca schreef:xDramaQueen schreef:wie mooi wilt zijn
wat je wel kan doen is in de winter met blote buik fietsen, is je navel zo verdoofd hoor![]()
Nadia_Mocca schreef:Ik heb beide piercings bij Rising Sun in Roosendaal laten zetten.
Is een van de weinige erkende tattoo-shops. Heeft allerlei verklaringen/certificaten/diploma's omtrent hygiene en piercen/tattooeren
Lous schreef:Nadia_Mocca schreef:Ik heb beide piercings bij Rising Sun in Roosendaal laten zetten.
Is een van de weinige erkende tattoo-shops. Heeft allerlei verklaringen/certificaten/diploma's omtrent hygiene en piercen/tattooeren
Netjes, weet ik waar ik naartoe moet als BodyMX niet lukt
xDramaQueen schreef:nou ik soms wel certificaten of diploma's maareh gekregen bij een pakje boter lijkt het wel
Lous schreef:Tattoobob pierct met titanium of goud ja. Maar goud heeft ook niet echt mijn voorkeur. Ben de eerste keer bij Bodyflair gepierct.
Daar moet je dus echt NOOOOOIIIIIT naar toe gaan.