kamaron schreef:zo lang heb je ze ook nog niet...de ellende komt pas wanneer ze flink gaan uitgroeien maar goed...ik heb me les geleerd en al heel wat geld verspild aan mooie verhalen van de beste salons en heb me eigen conclusies getrokken....je kunt alleen veilig extensions blijven dragen mits je zelf de juiste haarsoort hebt.
Ik heb hier al een tijdje niet meer gereageerd maar lees af en toe nog even mee.
Extensions zijn alleen niet veilig bij kroeshaar en kalende mensen.
Als extensions goed gezet worden, goed verzorgt worden en tussentijds gecontroleerd en geknipt worden en goed verwijderd worde brengt het 0,0 schade aan je haar!
Ik zet zelf ook extensions en heb ze er zelf 2 jaar in gehad.
Mijn haar schuurt kapot op mijn rug. Waardoor mijn haar niet mooi was en erg dun.
Door de extensions is mijn haar zelfs gezonder geworden omdat het zich mengde tussen het extension haar en daardoor niet kapot ging.
Dat je ze uiterlijk 3 maanden mag laten zitten is ook niet waar.
Dat verschilt enorm per haar soort.
Ik had mijn extensions 5/6 maanden zitten zonder dat mijn haar er enig leed onder heeft gehad.
sterker nog mijn haar is in die 2 jaar bijna verdubbeld kwa dikte waardoor ik er sinds 3/4e jaar geen extensions meer in heb.
Jij hebt gewoon een slechte ervaring gehad maar dat wil niet zeggen dat extensions slecht zijn.
Ze zijn of niet goed gezet, niet goed verzorgt of niet goed uit gehaald of een combinatie hiervan.
Wat ook nog een mogelijkheid is is dat jou haar gewoon niet geschikt is voor extensions.