Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ben nu 6,5 maand na de operatie en ik heb vandaag weer een nieuw record bij het hardlopen: 3,45km! Nog lang niet de 16km die ik vorig jaar liep maar het belangrijkste is dat ik geen meer pijn heb na het lopen. En de fysiotraining zijn we ook aan het afbouwen dus ik ben helemaal happy
En de eigenaar vind het ook altijd wel gezellig als ik er ben en er even op stap.

Maar dat was echt een stom ongeluk, wat juist kwam doordat ze eigenlijk zo braaf was, haha. Ze is wel groot (1.71m), dus het op en af stappen zal ook wat lastiger zijn. Maar dat is allemaal voorlopig nog niet van toepassing... Eerst maar weer eens fatsoenlijk kunnen lopen.
Hij is wel superbraaf, maar houdt even goed van een geintje op zijn tijd. Met een rustiger paard had ik er al veel meer opgezeten
dus doen we no maar even rustig aan. Als we einde dit jaar, maar klaar ben om snel onze laatste punten te pakken in de L1 om dan rap door te gaan naar de L2.
Dan kan je ook weer gericht gaan trainen natuurlijk. Houden je bijrijders hem wel op niveau?
Geen last gehad daarvan en gewoon blijven rijden daarna
Maar ik vond het rijden zelf nooit pijnlijk, enkel in het begin als ik mijn voet in de beugel deed, de houding waarin mijn knie dan lag, dat was soms even vervelend.
Heb geen nieuw paardje.
Bumblehorse schreef:Emma_s_girl: had je het tegen mij?Heb geen nieuw paardje.
goldenarrow: Mag je zeker vragen, ik ben een open boek
Ik kan/kon mijn knieën overstrekken, waardoor mijn pezen blijkbaar flexibel zijn en het daardoor meer zou voorkomen. Ik moest toen een testje doen waarbij je je hand naar achter kantelt en je probeert dan met je duim je voorarm te raken. Dat kon ik dus en was het voor de chirurg een uitgesloten zaak dat het een donor zou worden.
Nu kan ik nog steeds met mijn linkerknie overstrekken, maar door die nieuwe kruisband in de rechter kan dat daar niet meer. Best wel gek eigenlijk.
.