Goedkope Beautytips

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

merel90

Re: Goedkope Beautytips

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 21:09

Ik dacht er ook al aan, heb latijn Tong uitsteken Toch handig die klassieke talen!
Ja zo'n wit potlood heeft een vriendin van mij ook, dat werkt wel echt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 21:13

Is het toch nog érgens goed voor Vork

Ja potlood werkt echt heel fijn, mn nagels lijken ook wat langer enzo! Alleen wel jammer dat je het telkens moet bijwerken, maar goed.

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 21:38

_Tessaa schreef:
Slim Wat is Grieks toch handig!
Hydros = inderdaad water, filoo = houden van, beminnen.
Fobeoo = angst hebben voor, vrezen.
Hydrofiele stoffen willen dus wel mengen met water, hydrofobe stoffen niet.

Dat zeg ik, GAMMA Huilen van het lachen

merel90

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 21:38

Haha!

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 12:15

ik heb een douglascard gekocht voor 12.50. Dan krijg je korting op je aankopen en het leukste: een manicure, een haarstyling en een visagiebehandeling gratis! Ik heb echt 2 uur gezeten in de Douglas, echt een aanrader! Weet niet of het alleen in Leiden geldt trouwens.

claud1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 12:15

het goedkoopste = tevreden zijn met je zelf..

merel90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 14:52

madeliefw, al die 3 behandelingen en dan ook nog korting voor 12,50? Dan ga ik ook zo'n kaart halen!

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 17:23

Ik weet niet of ie er al ergens bij staat. Maar i.p.v. bodyscrub kun je zelf gewoon zout door je douchegel heen doen. Werkt ook goed Haha!

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 23:20

Ja dat doe ik altijd Ja. Alleen het prikt af en toe, hoe kan dat ?

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 23:22

Uhm, dan neem je teveel zout. Dat is net als wanneer je je piercing moet reinigen door 5 minuten in een kopje zoutwater te hangen. Als je er teveeel zout in doet, prikt het onwijs erg! Haha!

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 00:28

merel90 schreef:
madeliefw, al die 3 behandelingen en dan ook nog korting voor 12,50? Dan ga ik ook zo'n kaart halen!

ja was er zelf ook wel verbaasd over, maar de medewerkers zeiden dat ze dat altijd deden als extra welkom ofzo. Ze proberen je natuurlijk wel wat aan te smeren tijdens die behandelingen, maar je bent niet verplicht om iets te kopen. En voor de rest krijg je dan meestal 10 % en met acties iets meer korting op al je aankopen, uitgezonderd aanbiedingen geloof ik. Maar dit was de Douglas in Leiden, dus weet niet hoe dat in de rest van Nl is, je zou het kunnen vragen!

Jethafa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 09:56

Wie heeft de ultieme tip voor mij?

Ik deed de laatste tijd strakke lijntjes om mijn ogen. Potloden niet te vaak slijpen, maar wel altijd ff door een vlammetje dan bleef het beter zitten. Maar nu... ik heb ze allebei geslepen een poosje geleden, en sindsdien doen ze het niet meer... Als ik op mijn hand schrijf dan werkt het wel, maar op mijn oogleden geeft het gewoon geen kleur meer af... Vreemd he? Ik denk dat het door het slijpen komt, maar hoe krijg ik ze nu weer werkend?

Alvast bedankt voor de ultieme tip! Haha!

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 10:01

Als je blonder haar wil, citroenssap in je haar doen voordat je gaat zonnen, gaat sneller!

Anke_Amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 10:03

Jethafa schreef:

Ik deed de laatste tijd strakke lijntjes om mijn ogen. Potloden niet te vaak slijpen, maar wel altijd ff door een vlammetje dan bleef het beter zitten. Maar nu... ik heb ze allebei geslepen een poosje geleden, en sindsdien doen ze het niet meer... Als ik op mijn hand schrijf dan werkt het wel, maar op mijn oogleden geeft het gewoon geen kleur meer af... Vreemd he? Ik denk dat het door het slijpen komt, maar hoe krijg ik ze nu weer werkend?

Ik heb geen idee hoe dat komt, ik heb het wel ook hoor, dan is er nog wel een lijntje maar heel licht. Ik slijp hem dan wel even en probeer het dan nog een keer. Vaak doet hij het dan wel, soms nog niet, dan doe ik wat dikker mascara, ben je er ook Lachen

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 12:16

Jethafa schreef:

Welk merk oogpodlood heb je? Want ik had dat ook áltijd. Maar nu heb ik die van de Etos en die doen het echt perfect! Lachen

Blondie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 12:46

Neem die uitschuifbare van rimmel!
hoef je niet te slijpen dus breekt niet af enzo, je doet er heel lang mee.
sinds ik die heb hoef ik echt niet meer die andere troep waarbij je hard op je ooglid moet drukken en dan nog maar een grijzig lijntje overhoud... deze van rimmel geeft altijd pikzwart af, en blijft ook nog eens beter zitten!

Verder wat betreft de tips... ik doe regelmatig een olie masker in mn haren, vooral na het verven.
Let er wel op dat je eerst je haren vochtig maakt anders heeft het geen zin! ik neem olijfolie en laat het een nacht zitten met een handdoek op je kussen.
volgens mij is het beter je haren niet in te wikkelen.

ik gebruik ook altijd douche olie en soms olijfolie dan voelt je huid super zacht aan na het douchen en doordat het niet zo droog is houd je je huid hopelijk lang mooi Haha!

Blondie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 12:50

brittje88 schreef:
esthertjuh_ schreef:
Ik heb een zéér droge huid : er zitten gewoon van die kleine schilferdjes , vooral op mijn voorhoofd en niks helpt gewoon , die crémegevallen , geen van al die wat ik heb ...

weet niet wat voor creme's je koopt? Maar als je echt een beter uitziende huid wil moet je gewoon een goeie cremé bij bv douglas kopen. Je betaalt er wat meer voor maar deze creme's werken wel echt. In alle creme's in veel drogisterijen en alle supermarkten zitten bijna geen werkingsstoffen ze zijn niet voor niks zo goedkoop. Je moet er wel echt 1 op je huid kiezen en je gezicht een paar in de week wassen met hydrofiele olie werkt ook heel goed.

Edit: Als je nou last hebt van een vochtarme huid moet je eens een paraffine masker proberen. Deze word hard en de temperatuur gaat omhoog van je huid waardoor je gaat zweten maar door het masker kan het er niet uit waardoor het in de huid blijft en je er een babyzacht huidje er aan overhoudt.

Duur betekend niet perse goed!
Laatst was er een consumententest dit ging dan over antirimpelcreme's...het beste uit de test was gekomen die van de Aldi! beter dan ene van 78 euro.. weet het merk f niet meer.

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 16:57

het nadeel van goedkopere merken is meestal wel dat er vrij weinig werkstoffen in zitten en bij de meeste duurdere merken zitten meer werkstoffen vandaar dat ze dan ook wat duurder zijn. Bv nivea bestaat bijna alleen maar uit water en echt een klein beetje werkingsstoffen. Je zou het hele potje op je gezicht moeten smeren wil je een beetje voldoende werkingsstoffen op je gezicht krijgen om wat resultaat te krijgen. Maar op school gebruiken we in ons een pakket een potje van 8 euro, bij deze voel je echt een verschil. Tis ook niet het beste van het beste maar wel beter dan al die nivea producten enz. Zal het merk eens doorgeven hier Lachen

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 11:39

De vraag is: waar koop je hydrofiele olie?

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 17:36

merel90

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 19:20

Hebben jullie nog tips voor wat je in je haar kan doen als je het steilt? Welk spulletje fijn en betaalbaar is..

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 19:24

merel90 schreef:
Hebben jullie nog tips voor wat je in je haar kan doen als je het steilt? Welk spulletje fijn en betaalbaar is..

Die groene flesjes van Garnier. Of de roze van L'Oreal

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 19:47

@ merel90, ga naar de kapper en koop een product met zijde erin! Er staat ook ergens op bokt een topic voor stijltangbokkers, ff zoeken, daar staat welk merk je het beste kan kopen. Dat spul is écht heilig voor je haar. Je hebt super weinig nodig (2 druppeltjes), en doet voornamelijk de punten ermee. Dat spul zorgt ervoor dat de stijltang daar het vocht uit trekt, en niet uit je haar. Ik gebruik het nu een week en mn haar word veel stijler, blijft veel stijler, glanst meer, en het is gewoon 100x beter voor je haar!
edit; mijne heet: Imago styling. haarpunt serum.
Je kan het beste naar de kapper gaan en daar vragen, ze verkopen het niet bij de drogist.

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 21:23

Druppeltje olijfolie op je nagels en ze lijken langer... nouja. Als je het s'avonds doet, voor je gaat slapen.

Vaseline op je wimpers(snachts), daar worden ze steviger van. Niet te veel, anders krijg je ze smorgens niet meer los Vork

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 21:32

Jethafa schreef:

Misschien moet je ze een keer vochtig maken, niet onder de kraan maar gewoon even eroverheen ademen. Dat wil ook nog wel eens helpen.