Ja zo'n wit potlood heeft een vriendin van mij ook, dat werkt wel echt!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Tessaa schreef:Wat is Grieks toch handig!
Hydros = inderdaad water, filoo = houden van, beminnen.
Fobeoo = angst hebben voor, vrezen.
Hydrofiele stoffen willen dus wel mengen met water, hydrofobe stoffen niet.
merel90 schreef:madeliefw, al die 3 behandelingen en dan ook nog korting voor 12,50? Dan ga ik ook zo'n kaart halen!
Jethafa schreef:Wie heeft de ultieme tip voor mij?
Ik deed de laatste tijd strakke lijntjes om mijn ogen. Potloden niet te vaak slijpen, maar wel altijd ff door een vlammetje dan bleef het beter zitten. Maar nu... ik heb ze allebei geslepen een poosje geleden, en sindsdien doen ze het niet meer... Als ik op mijn hand schrijf dan werkt het wel, maar op mijn oogleden geeft het gewoon geen kleur meer af... Vreemd he? Ik denk dat het door het slijpen komt, maar hoe krijg ik ze nu weer werkend?
Alvast bedankt voor de ultieme tip!
Ik deed de laatste tijd strakke lijntjes om mijn ogen. Potloden niet te vaak slijpen, maar wel altijd ff door een vlammetje dan bleef het beter zitten. Maar nu... ik heb ze allebei geslepen een poosje geleden, en sindsdien doen ze het niet meer... Als ik op mijn hand schrijf dan werkt het wel, maar op mijn oogleden geeft het gewoon geen kleur meer af... Vreemd he? Ik denk dat het door het slijpen komt, maar hoe krijg ik ze nu weer werkend?
brittje88 schreef:esthertjuh_ schreef:Ik heb een zéér droge huid : er zitten gewoon van die kleine schilferdjes , vooral op mijn voorhoofd en niks helpt gewoon , die crémegevallen , geen van al die wat ik heb ...
weet niet wat voor creme's je koopt? Maar als je echt een beter uitziende huid wil moet je gewoon een goeie cremé bij bv douglas kopen. Je betaalt er wat meer voor maar deze creme's werken wel echt. In alle creme's in veel drogisterijen en alle supermarkten zitten bijna geen werkingsstoffen ze zijn niet voor niks zo goedkoop. Je moet er wel echt 1 op je huid kiezen en je gezicht een paar in de week wassen met hydrofiele olie werkt ook heel goed.
Edit: Als je nou last hebt van een vochtarme huid moet je eens een paraffine masker proberen. Deze word hard en de temperatuur gaat omhoog van je huid waardoor je gaat zweten maar door het masker kan het er niet uit waardoor het in de huid blijft en je er een babyzacht huidje er aan overhoudt.
merel90 schreef:Hebben jullie nog tips voor wat je in je haar kan doen als je het steilt? Welk spulletje fijn en betaalbaar is..