Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BeLoVeD schreef:Hij wordt nu toch verboden?
katiavl schreef:Het is maar normaal, elk vorm van dit moet eerst goedgekeurd worden nicotine kauwgom, pleisters zou maar vreemd zijn dat dit niet moest
Regeltjes...regeltjes en nog eens regeltjes!! Welkom in Holland!!
ThePast03 schreef:Het ergste zijn de anti-rokers bewegingen die vanaf het begin fel tegen de elektrische sigaret zijn.
Waar zijn die bang voor? Dat ze niet meer kunnen zeuren over het meeroken.
. Die E-Cig is super, ik druppel de liquid rechtstreeks in de automizer en dampen, woei!! Equinecoach schreef:Ik heb ondertussen m,n SSU geruildt tegen een E-Cig met iemand die graag e-sigaretten sloopt. Die E-Cig is super, ik druppel de liquid rechtstreeks in de automizer en dampen, woei!!
, je zou bijna medelijden met ze krijgen
!
!
was eigenlijk een cadeautje voor mijn schoonmoeder aangezien ze niet meer mag roken van de artsen, maar ze vond het teveel geld om ook die vullingen steeds te kopen.
Al rookt mijn schoonbroer alleen nog dat ding, en geen ''echte'' sigaretten meer
en dat dus stukken ''gezonder'' is

ThePast03 schreef:Volgens mij wel, ik weet niet precies waarom ze het niet wou, al had ik het wel aangenomen in haar positie@Nicole: Hoe kan je schoonmoeder dat te duur hebben gevonden? Het is altijd goedkoper dan gewone sigaretten. Je kan ampullen kopen voor 1 euro per stuk en liquid is nog goedkoper.