De Supersmoker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BeLoVeD

Re: De Supersmoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 14:22

Hij wordt nu toch verboden?

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 14:50

Ja dat hoorde ik ook, daarom heb ik er nog snel 1 besteld!
Clown

alex66

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 14:56

BeLoVeD schreef:
Hij wordt nu toch verboden?

als het aan minister klink ligt wordt de nicotine vloeistof verboden
de sigaret zelf kunnen ze niet verbieden, dat is gewoon een apparaat en je kan hem ook gebruiken met vloeistof waar geen nicotine in zit Knipoog

maar het is wel vervelend dat de regering deze manier van gezonder roken tegen werkt Boos!

ik ben dus maar nicotine liquid aan het hamsteren en op het e-peuk forum worden al alle mogelijke manieren om te smokkelen uit gedoktert Duivel Duivel

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 15:03

Het is maar normaal, elk vorm van dit moet eerst goedgekeurd worden nicotine kauwgom, pleisters zou maar vreemd zijn dat dit niet moest

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 15:07

Hoe zit het met die mini dutch? Hoe zwaar is die?

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 15:10

katiavl schreef:
Het is maar normaal, elk vorm van dit moet eerst goedgekeurd worden nicotine kauwgom, pleisters zou maar vreemd zijn dat dit niet moest

Je kunt dit absoluut niet vergelijken met nicotinekaugom en/of nicotinepleisters. Beiden zijn middelen om te stoppen met roken en dat is een elektronische sigaret absoluut niet.
Het is een vervanging voor de gewone sigaret en een stuk gezonder dan de gewone sigaret.

Waarom mag de gewone sigaret (waar ook nicotine inzit) wel overal verkocht worden en een elektronische sigaret niet?
Dit is gewoon een grote poppenkast omdat de regering bang is teveel belastinginkomsten kwijt te raken omdat de elektronische sigaret te populair wordt en een hoop rokers er op overstappen.

Dit toont weer eens aan dat de regering zich absoluut niet druk maakt over het feit dat niet-rokers meeroken of de gezondheid van de rokers zelf.
Het draait allemaal om geld.

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 15:16

Ik ben het compleet met ThePast03 eens!

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 15:51

Het slaat ook helemaal nergens op dat ze de e-sigaretten willen verbieden. Straks moeten alle rokers verplicht buiten de kroeg/restaurant etc. hun nicotine shot nemen met gewone sigaretten en wordt het dus op straat 1 grote asbak....maar nee e-roken mag niet want dan wordt er geen tabak meer verkocht Boos! Regeltjes...regeltjes en nog eens regeltjes!! Welkom in Holland!! Boos!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 15:58

Het ergste zijn de anti-rokers bewegingen die vanaf het begin fel tegen de elektrische sigaret zijn.
Waar zijn die bang voor? Dat ze niet meer kunnen zeuren over het meeroken.

De niet-rokers die ik ken vinden de elektrische sigaret prachtig, geen last van meeroken, geen sigarettenlucht in huizen etc. etc.
Voor iedereen is hier voordeel te behalen, voor zowel de rokers als de niet-rokers.

Voor zover mogelijk heeft de anti-rokers beweging zich voor mij nog belachelijker gemaakt dan eerst.

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 16:04

ThePast03 schreef:
Het ergste zijn de anti-rokers bewegingen die vanaf het begin fel tegen de elektrische sigaret zijn.
Waar zijn die bang voor? Dat ze niet meer kunnen zeuren over het meeroken.

Juist!!! En nu blijken ook steeds meer niet-rokers longkanker te krijgen... Waar moet het naar toe met onze 'tegen' strijders... Knipoog

Ik heb ondertussen m,n SSU geruildt tegen een E-Cig met iemand die graag e-sigaretten sloopt Haha! . Die E-Cig is super, ik druppel de liquid rechtstreeks in de automizer en dampen, woei!!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 16:11

Equinecoach schreef:
Ik heb ondertussen m,n SSU geruildt tegen een E-Cig met iemand die graag e-sigaretten sloopt Haha! . Die E-Cig is super, ik druppel de liquid rechtstreeks in de automizer en dampen, woei!!

Dat rechtstreeks druppelen op de atomizer doe ik nu ook. Werkt echt gigantisch goed, wat een gier.
Een E-cig staat bij mij in bestelling bij Speelslim, samen met een extra batterij en een flesje vanilleliquid.

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 17:31

Die regering toch Ach gut , je zou bijna medelijden met ze krijgen Ja !
Alles proberen om rokers en nu dus ook e-rokers te dwarsbomen in de strijd voor goede gezondheid. Het gaat toch helemaal niet om de staatskas spekken Knipoog !

Niicole__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 23:47

Mijn schoonbroer heeft er een gekocht Lachen was eigenlijk een cadeautje voor mijn schoonmoeder aangezien ze niet meer mag roken van de artsen, maar ze vond het teveel geld om ook die vullingen steeds te kopen.

Zelf heb ik hem ook even geprobeerd, best een apart ding..
Groot, en het lijkt net een pen Clown
En er zit opzich een best aparte smaak aan haha..

Maar naar mijn mening zal het niet veel helpen om echt te stoppen Lachen Al rookt mijn schoonbroer alleen nog dat ding, en geen ''echte'' sigaretten meer Lachen en dat dus stukken ''gezonder'' is Ja

Mikk_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 23:50

mijn moeder heeft hem Vork

L_ola

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 23:52

Mijn moeder heeft er ook een, maar die vind het maar niks.
Er komt volgens haar niet genoeg rook uit en ze kan niet wennen. Lachen

bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 00:29

Mijn vriend heeft er een, en die is er best tevreden over. Ik zou er ook wel aan kunnen wennen geloof ik, maar aangezien ze nu toch niet meer verkocht mogen worden...

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 12:56

@Nicole: Hoe kan je schoonmoeder dat te duur hebben gevonden? Het is altijd goedkoper dan gewone sigaretten. Je kan ampullen kopen voor 1 euro per stuk en liquid is nog goedkoper. Knipoog

@Lola: Als er niet genoeg rook uitkomt is het rechtstreeks druppelen op de atomizer een uitkomst, zeker weten dat je moeder er dan genoeg rook uit vindt komen.
Tenzij ze een Supersmoker heeft, daar hoor ik overwegend slechte reacties over.

@Guancotje: Het is nog helemaal niet verboden en je kunt alles dus nog gewoon kopen hoor. De minister is alleen aan het kijken of het eventueel verboden moet gaan worden.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 09:39

Dat de regering dit ziet als ongezond (net als bijv. alcohol) en er dus een heffing overeengooit kan ik nog bij komen, zelfde geldt voor 'geneesmiddel', als de prijs maar niet sterk omhoog gaat erdoor.
Voor mij als niet roker ben ik namelijk dolblij met iedereen die (gedeeltelijk) overstapt. Als er van de zomer nergens meer gerookt mag worden zal je mij ook niet horen klagen als er tig mensen om me heen zitten met zo'n apparaat Lachen

Niicole__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 14:44

ThePast03 schreef:
@Nicole: Hoe kan je schoonmoeder dat te duur hebben gevonden? Het is altijd goedkoper dan gewone sigaretten. Je kan ampullen kopen voor 1 euro per stuk en liquid is nog goedkoper. Knipoog
Volgens mij wel, ik weet niet precies waarom ze het niet wou, al had ik het wel aangenomen in haar positie Ja

ikkiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 16:00

Mijn vader heeft er eentje en hij is er superblij mee!
Nou mag ie in ieder geval binnen roken Haha!

Emmaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 16:27

Ik heb er nog 2 te koop, dus als iemand interesse heeft even pmen. Lachen

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 11:57

Ik heb zojuist de Supersmoker besteld, hij was nu in de aanbiedieng met 10 cardridges voor €99,-
Nog steeds duur maar ik rook op het moment zoveel dat ik er nu toch maar eens aan ga geloven...
Ben benieuwd!

Figaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 12:03

Ik ben een niet-roker en ik ben superblij dat steeds meer mensen dit gaan gebruiken! Mijn moeder is ook (deels) overgestapt en ik vind het een verademing als ik bij ze op de koffie kom Knipoog

Wat ik begreep van dat 'verbieden' is dat het onder de geneesmiddelenwet zou vallen en daarvoor eerst grondig onderzocht moet worden? Dus dat het tijdelijk uit de markt wordt gehaald, goedgekeurd moet worden, en dan eventueel als 'geneesmiddel' weer op de markt komt (natuurlijk 20 x zo duur, maar goed). De overheid is natuurlijk bang dat iedereen overstapt, zo lopen ze een berg aan accijns mis.

EnelyaT

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 12:33

Even vragen hé?
Is die e-cigarete 'beter' dan de supersmoker?
En waar haal je die ampullen?

En hoe duur is zo'n ding? Ik heb al wel op een site gekeken, maar weet niet of dat de enige leverancier is?

alex66

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 13:24

ik kan alleen maar aanraden eens op het e-peukforum te kijken
http://www.e-sigaret.nl

ik heb zelf de partysmoker en de sedansa
de supersmoker heb ik gelukkig niet Knipoog