Ik lees even mee in dit topic. Moet namelijk ook nog het wondermiddel ontdekken.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jiviejik schreef:Waxen..
Kiezen op elkaar.. hupsekee.. geen probleem!
enige nadeel : ben je net klaar met met ene been wat geen pijn meer doet (nouwjah pijn is groot woord, is meer een beetje raar gevoel) en dan begin je met je andere been... en die is dan wel weer auwie
janderegelaa schreef:Jij woont toch niet zover bij mijn flitsmachine vandaan CrazyCat.
C_hristel schreef:Wow jij bent een echte bikkel CrazyCat
Kana schreef:Dat lijkt me niks compleet geen haar daar. Als je bikini broekje nat is dan gaat het er toch in want je hebt geen haar en dan krijg je toch cameltoe?
CrazyCat schreef:janderegelaa schreef:Jij woont toch niet zover bij mijn flitsmachine vandaan CrazyCat.
???? Sorry ik volg je even niet
geit schreef:zo ik zit weer met me epi tussen me benen
met een hand typen en met de andere hand bosjes bewerken 
zou voor de zekerheid NU even naar beneden kijken...
ga maar gauw verder! haha

)
Succes met je poes.
hahah
Heeft er iemand ervaring met dat nieuwe ding van Philips? Satinelle Ice ofzoiets? Zit er zwaar over na te denken om mijn Venus met vibratorfunctie in te ruilen voor zo'n ding (krijg na al die jaren nog steeds ontzettende bultjes, ook na insmeren met tjappie..), of doen alsof ik doodga en een down under wax laten plegen 
Remember this one trouwens: http://www.youtube.com/watch?v=kKRKo113 ... ed&search=