Maar 06-07-08 ga ik voor 2 weken naar gran carania...en de kuur duurt als ik het goed heb 6 maanden toch? Dus dan kan ik er nu niet meer aan beginnen..

o en nog een vraagje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dondeyne schreef:Voor de geinteresseerden hier ook nog even de namen van de spulletjes die ik van de dokter had gekregen:
- Inderm (een vloeistof die ik s ochtends op mijn huid moet aanbrengen met erytromycine)
- Differin Gel (een antibiotica creme die ik s avonds erop moet smeren)
Evelli schreef:geloof dat ik intotaal 4 doosjes heb gehaald, bijna een jaar dus
maar heeft geen zin om hem nu weer te gaan slikken, dubbele portie hormonen gaat waarschijnlijk voor meer acne zorgen
dondeyne schreef:Zonnebank helpt maar voor heel even.. Als je het te vaak doet werkt het juist tegengesteld dus dat zou ik niemand aanraden!
rebeltje schreef:zon en zonnebank is mij ook absoluut afgeraden door diverse huisartsen, het zou eerder littekens veroorzaken ed. Nou ben ik van mening dat iedereen een andere huid heeft en dus ook niet voor iedereen standaard hetzelfde werkt. Daardoor denk ik dat naar een dermatoloog oid gaan een beter idee is dan zelf van alles uit te proberen en op het internet rond te struinen naar ideeen.
Daarbij is veel in de zon liggen toch geen gezond idee en in Nederland ook erg lastig