[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 20:25

niet mijn smaak, zo'n industrial Gelukkig maar dat smaken verschillen Haha!
Ik moet echt een afspraak maken om even een korter staafje in mn tong te laten zetten maar heb geen zin om te bellen....

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 21:30

industrial ziet er helemaal neit mooi uit eigenlijk Scheve mond (mijn mening Knipoog ) Zou het zelf nooit nemen iig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 21:33

Myrz schreef:
mensen, hlep!
Ik heb net eenhele mooie navelpiercing gehad, en ik wil hem er wel erg graag indoen. Maar nu heb ik mn navelpiercing pas 3 weken, maar hij ziet er g0ed uit en is niet ontstoken.....denken julie dat dit kwaad zal doen?
xxx myrthe

Mag eigenlijk pas na 3 maanden he?
Ik zou je gewoon lekker aan het advies houden wat je bij je piercingshop hebt gehad, die weten nog wel het beste wat ze doen.

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 21:55

Verow schreef:
Dit is een Industrial:
[image]

Je kan hem trouwens op verschillende manieren laten zetten, maar dit vind ik de mooiste manier, zo wil ik 'm ook Haha!
Maar dan wel een iets korter staafje Haha!

K heb trouwens nog wel een leuke site gevonden, allemaal verschillende oor-piercings:
*Klik*

Dat moet écht heel erg pijn doen he Lips are sealed

Irritant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 21:59

Een vriendin uit mijn klas heeft een industrial. Ziet er heel gaaf uit!
Maar was de eerste keer wel pijnlijk ja.
(heeft voor de 2e keer moeten laten zetten omdat ie ontstoken was)

Verow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 23:47

Clautje schreef:
Dat moet écht heel erg pijn doen he Lips are sealed

Lijkt mij ook wel, maarja je moet er wat voor over hebben heh Haha!
Ik mag 'm alleen nog niet Verward Mjaa komt goed Knipoog

Ik ben blij als het eindelijk april is Rolleyes Kan nu niet meer wachten, ga gewoon weer zeuren of ik 'm eerder mag halen Haha! (tong)

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 00:13

maar niemand die bij all over piercings ooit heeft besteld???? Lachen

Poison

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 20:23

Cow_horse schreef:
maar niemand die bij all over piercings ooit heeft besteld???? Lachen

Ik heb daar eens besteld alleen sommige kleuren van de bolletjes kwamen niet overeen... verder was ik tevreden.
Je krijgt zelf ook als bevestiging dat bestelformelier en je ziet dat daar misschien geen kleuren achter de artikelen staan, in dat geval moet je gewoon even een mailtje sturen met de kleuren dan komt het wel goed denk ik.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 22:50

dat ze niet overeenkomen ben ik wel een beetje bekend op internet Haha!
wat ik wel raar vond was dat er bij die piercing pill; de losse balletjes stond roze en geen paars... en bij de complete piercing alleen paars.. nu staat het er geloof ik bij beide paars.. heel apart maar goed. dan ga ik daar eens binnenkort bestellen Haha!

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 22:47

@myrz: ik zou ook wachten tot 3 maanden, de kans dat hij gaat ontsteken is veel groter als je m eerder eruit haalt.

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 23:05

Ik vind die navelpiercings waarbij je nog een sliertje aan het onderste balletje hebt altijd zo leuk
Maar ben zo bang dat je ergens achter blijft hangen
Iemand ervaring Verward

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 23:07

nienke1208 schreef:
@myrz: ik zou ook wachten tot 3 maanden, de kans dat hij gaat ontsteken is veel groter als je m eerder eruit haalt.

Ja idd, en mocht je het dan toch willen ALTIJD verwisselen onder de douche
Wel het putje even afdekken voor vallende balletjes

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 23:39

oeh die met die kettinkjes jaaah die vind ik ook mooi.....

Bloos! ik mag van mijn vriend geen navelpiercing meer.. zegt ie.. dan kan ik niet meer over je buikje aaien Haha!

FlEuRXBoNnY

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 23:51

Taaclover schreef:
Ik vind die navelpiercings waarbij je nog een sliertje aan het onderste balletje hebt altijd zo leuk
Maar ben zo bang dat je ergens achter blijft hangen
Iemand ervaring Verward

ja ik heb daar wel een paar van.. maar je blijft niet zo snel haken hoor.. ik heb dat alleen maar bij 1tje maar das niej zo erg.. soms aan me truitje..

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 23:52

Cow_horse schreef:
oeh die met die kettinkjes jaaah die vind ik ook mooi.....

Bloos! ik mag van mijn vriend geen navelpiercing meer.. zegt ie.. dan kan ik niet meer over je buikje aaien Haha!

Sorry maar je leeft voor jezelf en niet voor je vriend, hij kon van mij de bomen in Schijnheilig

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 23:53

FlEuRXBoNnY schreef:
ja ik heb daar wel een paar van.. maar je blijft niet zo snel haken hoor.. ik heb dat alleen maar bij 1tje maar das niej zo erg.. soms aan me truitje..

Gelukkig dan ga ik er snel 1 kopen.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 23:56

Taaclover schreef:
Sorry maar je leeft voor jezelf en niet voor je vriend, hij kon van mij de bomen in Schijnheilig

ja dat is waar.. Haha!
nog even een paar maandjes wachten en als ik dan genoeg geld heb.. ga ik weer navelpiercing laten zetten

zo vervelend.. zie ik elke keer super mooi navelpiercings enzo en dan denk ik.. kon die maar in mn tong Haha!

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 00:05

Cow_horse schreef:
zo vervelend.. zie ik elke keer super mooi navelpiercings enzo en dan denk ik.. kon die maar in mn tong Haha!

Je kan het altijd proberen Schijnheilig Knipoog

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 00:10

whahahaaa hangen er van die sliertjes uit enzo Schijnheilig
ghihi lijkt me best wel lastig... ach nee ik wacht nog even op het geld voor mijn weer a.s. navelpiercing

2Morrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 00:25

x4you schreef:
Hoezo zou die je slaan dan?

nee slaan zou die nooit doen

Verow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 18:48

Taaclover schreef:
Ja idd, en mocht je het dan toch willen ALTIJD verwisselen onder de douche
Wel het putje even afdekken voor vallende balletjes

Verwisselen onder de douche? Doe ik nooit, vind ik niet handig.. Zijn ze allemaal maar glad enzo Lachen Ik heb 'm al bijna 3 jaar, nooit iets mee geweest *klopt heel snel af Haha! * *LOL*

En over die piercings met sliertjes: ik heb er ook een paar, je blijft niet snel haken maar 't gebeurt wel is als je zit, met een riem bijvoorbeeld. Blijftie onder 't ijzer haken. Voel ik soms als ik ineens recht wil gaan zitten, ben ik nu dan ook heel voorzichtig mee Tong uitsteken
Een vriendin van me heeft 't wel gehad dat ie erg bleef hangen, ze zat voorover gebukt en wilde weer gaan zitten (snelle beweging) en toen is haar navelpiercing eruit 'gescheurd' Nagelbijten / Gniffelen Ach gut
Dat is lang geleden gebeurt ze heeft 'm nu opnieuw laten zetten Lachen
Daarom ben ik ook heel voorzichtig gaan doen met ineens recht gaan zitten ofzo, als ik zo'n piercing met sliertjes in heb

_ortiz_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 18:52

ik heb het ook gehad sprong van me paard af en had zo een piercing met sliertjes en tjah nu was ie klein stukje uitgescherd Scheve mond

Verow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 19:05

_ortiz_ schreef:
ik heb het ook gehad sprong van me paard af en had zo een piercing met sliertjes en tjah nu was ie klein stukje uitgescherd Scheve mond

Auww Scheve mond

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 22:07

Van een andere site:

Citaat:
Ik heb eens een lijstje opgesteld met mijn persoonlijke redenen om een tongpiercing te laten zetten :
1) Het is de snelst genezende piercing : 3 Ã 4 weken.
2) Het is heel gemakkelijk te verstoppen, de meeste ouders weten het pas als hun kind eens geeuwt zonder hun hand voor hun mond te houden. 3) Ook verkrijgbaar : doorzichtig staafje + doorzichtig bolletje = onzichtbaar.
4) Bij verwijdering groeit het gaatje heel snel dicht en het laat geen littekens achter.
5) De nazorg (veel spoelen) is maar tijdelijk, terwijl ik men navelpiercing nog altijd moet onstmetten (gestoken op 25 juli 03).
6) Het is mijn eigen lichaam, zolang ze het niet weten heeft niemand er last van.
7) Ik vind dat zeer mooi en enorm plezant om te hebben.
8) Ik ben 18 jaar en kan mijn eigen keuzes maken.
9) Ik betaal het zelf.
10) Indien het professioneel is gestoken en de nazorg zorgvuldig wordt toegepast is er geen enkel risico op ontstekingen, spraakgebreken...

Zo dat was het, nu nog het lef hebben om dit lijstje aan mijn ouders af te geven. Wens me succes !
Groetjes, Nicky.

Punt 5, is dat logisch dat je een navelpiercing na anderhalf jaar nog moet ontsmetten? Verward Mijn piercer heeft me verteld dat ik moet ontsmetten tot het flesje op is, daar doe ik zeker langer dan 3 maanden mee. Maar anderhalf jaar? Verward

Verow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 23:07

Je piercing blijven ontsmetten moet altijd, ook als je 'm al lang hebt. Er kan altijd nog vuil gaan zitten wat kan gaan ontsteken. Natuurlijk hoeft dat niet elke dag als je 'm al lang hebt, maar regelmatig schoonmaken & ontsmetting is wel goed
Ik doe het zelf regelmatig, meestal als ik van piercing verwissel..