Ik moet echt een afspraak maken om even een korter staafje in mn tong te laten zetten maar heb geen zin om te bellen....
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Myrz schreef:mensen, hlep!
Ik heb net eenhele mooie navelpiercing gehad, en ik wil hem er wel erg graag indoen. Maar nu heb ik mn navelpiercing pas 3 weken, maar hij ziet er g0ed uit en is niet ontstoken.....denken julie dat dit kwaad zal doen?
xxx myrthe
Verow schreef:Dit is een Industrial:
[image]
Je kan hem trouwens op verschillende manieren laten zetten, maar dit vind ik de mooiste manier, zo wil ik 'm ook
Maar dan wel een iets korter staafje
K heb trouwens nog wel een leuke site gevonden, allemaal verschillende oor-piercings:
*Klik*
Cow_horse schreef:maar niemand die bij all over piercings ooit heeft besteld????
Taaclover schreef:Ik vind die navelpiercings waarbij je nog een sliertje aan het onderste balletje hebt altijd zo leuk
Maar ben zo bang dat je ergens achter blijft hangen
Iemand ervaring
Taaclover schreef:Sorry maar je leeft voor jezelf en niet voor je vriend, hij kon van mij de bomen in
Taaclover schreef:Ja idd, en mocht je het dan toch willen ALTIJD verwisselen onder de douche
Wel het putje even afdekken voor vallende balletjes
Citaat:Ik heb eens een lijstje opgesteld met mijn persoonlijke redenen om een tongpiercing te laten zetten :
1) Het is de snelst genezende piercing : 3 Ã 4 weken.
2) Het is heel gemakkelijk te verstoppen, de meeste ouders weten het pas als hun kind eens geeuwt zonder hun hand voor hun mond te houden. 3) Ook verkrijgbaar : doorzichtig staafje + doorzichtig bolletje = onzichtbaar.
4) Bij verwijdering groeit het gaatje heel snel dicht en het laat geen littekens achter.
5) De nazorg (veel spoelen) is maar tijdelijk, terwijl ik men navelpiercing nog altijd moet onstmetten (gestoken op 25 juli 03).
6) Het is mijn eigen lichaam, zolang ze het niet weten heeft niemand er last van.
7) Ik vind dat zeer mooi en enorm plezant om te hebben.
8) Ik ben 18 jaar en kan mijn eigen keuzes maken.
9) Ik betaal het zelf.
10) Indien het professioneel is gestoken en de nazorg zorgvuldig wordt toegepast is er geen enkel risico op ontstekingen, spraakgebreken...
Zo dat was het, nu nog het lef hebben om dit lijstje aan mijn ouders af te geven. Wens me succes !
Groetjes, Nicky.