Dus nu is het wel kort.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gliss schreef:ik heb met het gala ook krullen gemaakt. (niet de bovenkant want dat zou te erg krullen en ik wilde een spelt in dus dat zou niet zo mooi staan)
Ik vind het wel mooi staan. Nu is mijn haar ook al een stuk langer
mijndario schreef:gliss schreef:ik heb met het gala ook krullen gemaakt. (niet de bovenkant want dat zou te erg krullen en ik wilde een spelt in dus dat zou niet zo mooi staan)
Ik vind het wel mooi staan. Nu is mijn haar ook al een stuk langer
Hoe heb je die krullen gemaakt?? Echt hele mooie krullen!
?
(7 euro bij zeeman)
Mik_beer schreef:Maar ik vind met een krultang niet zo heel mooi! Dus misschien zijn die andere dingen wel handig![]()
'

Dus ik maak mn haar altijd stijl met zo een "strijkijzer"-achtig ding of gewoon met de haardroger. Meestal blijven er wel een beetje golven inzitten (zoals je op foto beetje ziet). Ik heb een beetje flaporen, dus wil mn haar zeker niet veel korter dan dit en ook niets vast ofzo, want dan vallen mn oren echt super hard op. 

? 
Als iemand nog leuke medium length kapsels weet voor dik haar (met een beetje slag...het eerst kapsel zou ik dus wel iedere dag onder controle moeten brengen
) dan hoor ik het graag...
dus mss de stap wagen?

een rechte!

nou..
en die moet dus weg
FlEuRXBoNnY schreef:whaa ga vanavond me haar donkerbruin spoelen met uhh country colors ofzo,, iemand ervaringen daarmee?![]()
kheb nu iets van bruin haar met een rooie gloeden die moet dus weg
kvind het wel gaaf,, kzal proberen een foto te maken