Verder het standaard van het kastje naar de muur gestuurd worden.. M'n huisarts vind dat ik toch echt bij het ziekenhuis moet zijn. En het ziekenhuis vind toch echt dat ik naar de huisarts moet. Echt helemaal NIKS opgeschoten... Word morgen gebeld.
Tja, wat moet ik zeggen.. Mijn grens is wel echt bereikt. Ik ben echt verdrietig en pissig. Morgen wil ik gewoon duidelijkheid hebben.
Gomir: Ik heb even in mijn dossier gekeken en de laatste keer dat mijn calcium gecontroleerd is (laatste keer op de seh) was die gewoon normaal.
De cola tip was idd al eens voorbij gekomen en had ik al wel geprobeerd, maar hier drinken we normaal alleen zero en dat hielp helemaal niks. Maaaar toch nog eens geprobeerd, coca cola met suiker, uit een blikje, dat gaat! De hele dag door een slokje en gisteren had ik 1 blikje van 250 ml bijna helemaal leeg. Vandaag gaat dat ook lukken denk ik.
Even kijken wat er verder gevraagd werd.. Antibiotica gebruik ik niet meer gelukkig, dat is er iig weer een minder die de misselijkheid kan veroorzaken.
Nierschade daar is tijdens de opnames steeds wel naar gekeken, maar dat is niet het geval.
Wormen zou opzich kunnen, we hebben paarden, katten, honden, op stal staan nog vleeskoeien en een varken.. Ik vind alles lief en leuk, dus zit overal aan en als ik op stal een broodje eet, dan vind ik het wel best als m'n handen er schoon uit zien

Kwam wel een poosje op een hele ranzige plek, waardoor ik mezelf voor de zekerheid ontwormd heb, maar dat is zeker een jaar geleden.