En een goede nipt. Perfect

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
iirrssjjee schreef:Ik heb ook een keizersnede gehad, spoed, maar wel met ruggenprik, dus was wel "bij". Straks mag ik dus kidzen voor een keizersnede als ik dat wil.
Jolliegirl schreef:Hou je er wel rekening mee dat er wel plek moet zijn zodra jij last minute besluit hulp te willen?
Niet elk ziekenhuis heeft zomaar een OK vrij.
Renee schreef:Bedankt voor het delen van je ervaring irisje! Rug weeën vallen niet mee, die ervaring deel ik volledig met je. Bij mijn vorige bevalling kwam ik ook in het ziekenhuis voor een ruggeprik omdat ik wilde slapen. Maar dit is er nooit van gekomen omdat ik meteen moest persen. Dus mijn angst voor de ruggeprik is nog onveranderd. Weet ook niet of dit na eenmalig gebruik klaar zou zijn. Ik vermoed dat ik ook alleen maar in een situatie terecht zou komen waarbij een ruggeprik nodig is wanneer er toch een keizersnede zou moeten gebeuren. Tot nu toe hoor ik wel alleen maar positieve ervaringen tov de keizersnede. Dat scheelt wel maar toch durf ik het niet. Hopelijk krijgen we bij 28/32 weken te horen dat de hele ellende mooi hoog ligt en dat ik het normaal mag proberen. Vind het sowieso een prettig idee om het voldragen tot het kindje zelf aan de deur komt kloppen ipv een dag inplannen (een inleiding zal ook niet mijn eerste keuze zijn).Jolliegirl schreef:Hou je er wel rekening mee dat er wel plek moet zijn zodra jij last minute besluit hulp te willen?
Hou jij er rekening mee dan? Dat geldt toch voor ons allemaal dan. Nood zorg wanneer het bij een bevalling niet goed loopt en het kindje moet gehaald worden of de placenta wilt niet komen en je moet naar de OK dat kan ons allemaal overkomen.
Renee schreef:Is het advies van de Frauenartz (heb ik dit goed onthouden, mijn Duits is niet fantastisch) hierin niet lijdend? Dus als die zegt het zit goed dan zit het goed. Ik weet niet of je nog veel restschade nu ervaart? En wat de beperkende factor zou zijn tijdens het bevallen als er een hernia is geweest. Denk dat dat wel belangrijk is in je overwegingen.
Jolliegirl schreef:30 uur, jeetje mina...dat is een hoop!
Wat knap dat je het toch wilt proberen.
Hou je er wel rekening mee dat er wel plek moet zijn zodra jij last minute besluit hulp te willen?