Prachtige foto's Lizard en Noordje En SusanH ook leuke foto's Net terug van een rondje met Max en kwam de zwanen weer tegen, vorige keer zat er schijnbaar een kuiken verstopt, want nu waren er 2
Shaddy ah twee kuikens, altijd zo schattig om te zien. Lizard wat een prachtige foto’s weer. Echt genieten denk ik hè?
Wij hebben onze wandeling van vandaag er ook weer op zitten. 9,7 km is het uiteindelijk geworden. Langs/door de stad van Luna.
Zo blij met onze nieuwe bungee en hiking gordel, nu heb ik mijn handen vrij tijdens het wandelen. En m’n tempo was hoger als de vorige keren want meneer loopt graag door
Mooie foto's heb je steeds Lizard. Gelukkig nu ook wat beter weer.
Love_mandy, dat is inderdaad fijn, vrije handen. Een mooie bijkomstigheid is dus een betere conditie!
Ik wandel helaas vrijwel niet op het moment. Komend weekend dan toch echt verhuizen en daar druk mee. Na de verhuis ga ik zeker weer wandelen, de polder is op 7 minuten lopen! De helft van wat het was
Athelas
Geplaatst: 07-06-24 15:16
Mooi SuzanH. Lizard: geweldige foto's! Die ijsgrot is ook indrukwekkend Leuk noordje, mooie meren! Wel vervellend van de muggen. Mooie foto's gaucho. Shaddy82, ach toch twee kuikens<3 Love_many, leuk met de hond Succes met verhuizen, jojoleinee!
Rondje door het bos vandaag, 9,5km. Alles is zo mooi groen nu.
Ook een hoop leuke insecten tegengekomen: Een speerpuntspanner denk ik: Een schallebijter: Oranje aaskever:
Wow, die bergen met die wolken ervoor. Mooi. En van de rest ook mooie foto's, heel afwisselend allemaal. Jojo, succes met verhuizen. Altijd fijn als dat achter de rug is.
Ik heb vanmiddag een rondje bos met de honden vanaf de caravan gedaan, kwam precies op een uur wandelen uit.
BeFunny
Geplaatst: 07-06-24 17:41
Prachtig weer vooral van Lizard en Athelas beiden in de bergen en toch heel anders.
Ik was een rondje wezen joggen, ging me moeizamer af dan anders maar toch 13 km gemaakt en maar gewoon rustig wezen sjokken.
Ik wandel op het moment ook niet zo veel. Drukke periode op het werk dus m'n tijd gaat vooral daaraan op. Ik kijk wel tussendoor in het topic en geniet van jullie prachtige foto's. Nog 3 dagen werken en dan heb ik vakantie en word ik weer wat actiever hier.
Oh, je had een zonnetje Befunny. Die heb ik hier weinig gezien. Leuk Mandy, welke heb je gelopen? Er begint er hier vlakbij 1, denk dat ik die komende zomer een keer ga lopen, maar helaas mogen er geen honden op deze route en alleen vind ik suf