Ik denk dat dat het is idd 
Wintu schreef:Het is een man, met een duidelijke bult in zijn badpak.
Had er een unisex lijn van gemaakt en klaar.
Als ik kleding wil bestellen identificeer ik me niet met een man, ik zie liever dat vrouwenkleding door vrouwen wordt getoond.
Ik had trouwens nog nooit van cis gehoord, ik bestempel me zelf gewoon als vrouw? Dat is niet meer wenselijk, ik moet nu in hokje cis?
Cis is zoveel als: "hetzelfde als" dus je identificeert je met je lijf waarmee je geboren bent.
Trans is het tegenovergestelde van cis, dus je identificeert je met het andere gender.
Overigens komt dat alleen maar voor in dit soort discussies
Gewoon als vrouw? Transvrouwen zijn imo ook gewoon vrouwen 
MyWishMax schreef:Precies dat dus. En een groot deel was daarom ook tegen die campagnes. Gedrag, niet gender oid.
Tuurlijk een deel omdat het volgens hen een man is of trans, helaas. Mooie gelegenheid om te protesteren denken zij.
Maar dat is dus ook weer een voorbeeld waar je eigenlijk wat meer van moet weten om te begrijpen waarom mensen er moeite mee hadden. Net als dat we meer informatie nodig hadden bij het studentenhuis en de transvrouw daar.
Dat is wat me wat frustreert aan dit soort berichten, de context krijgen we niet mee en het bericht is heel erg gekleurd, waardoor je geen goed beeld hebt imo.