Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 09:33

Flowery schreef:
Gisteren uiteindelijk niet gewerkt maar ziek moeten melden, heb een virus opgelopen denk ik |( Voel me hondsberoerd, gelukkig nog geen koorts maar wel flinke verhoging en ik heb zondag een concert… Dus ik ga vandaag even met de verloskundige overleggen of dat wel handig is. Vannacht ook weer om 3u klaar wakker gelegen, ik ben zó op en kapot |( Hopelijk gaat het snel beter.

O nee joh, wat rot voor je! Hopelijk knap je snel op!

Freekieee

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 20:24

Flowery! Wat vervelend zeg pff.

Beterschap!

Al een tijdje niks gepost, morgen maar even alles bij lezen en doen!

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-22 11:50

Flowery schreef:
Gisteren uiteindelijk niet gewerkt maar ziek moeten melden, heb een virus opgelopen denk ik |( Voel me hondsberoerd, gelukkig nog geen koorts maar wel flinke verhoging en ik heb zondag een concert… Dus ik ga vandaag even met de verloskundige overleggen of dat wel handig is. Vannacht ook weer om 3u klaar wakker gelegen, ik ben zó op en kapot |( Hopelijk gaat het snel beter.

Wat ontzettend rot! Vermoeidheid is echt vreselijk. Hoe voel je je vandaag? Dat concert lijkt me inderdaad uitdagend als je je al zo verrot voelt. Sterkte!

Wij zijn net thuis. Gisteren 20 uur gereisd en vlakbij Schiphol een hotel gepakt. Waren helemaal gesloopt maar nu lekker thuis. Nog een weekje vrij voordat we weer aan de slag moeten.

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-22 16:20

Oh fijn Gnome, dat jullie ook nog een weekje vrij hebben. Lekker even in huis rommelen en bijkomen :)

Ik lig op de bank nadat ik van mijn paard gelanceerd ben…er komt zo een dokter kijken naar mijn heup, want die doet heel erg zeer. Dus hopelijk valt dat mee. Verder gaat het supergoed, dus ik baal dat ik de sprong onderschat heb…

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-22 16:49

Ballard_L schreef:
Oh fijn Gnome, dat jullie ook nog een weekje vrij hebben. Lekker even in huis rommelen en bijkomen :)

Ik lig op de bank nadat ik van mijn paard gelanceerd ben…er komt zo een dokter kijken naar mijn heup, want die doet heel erg zeer. Dus hopelijk valt dat mee. Verder gaat het supergoed, dus ik baal dat ik de sprong onderschat heb…

Ahh wat klote. Hopelijk valt het mee inderdaad!! Moet je kindje verder ook nog gecontroleerd worden?

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-22 16:49

Oei sterkte Ballard.

Ik word er zo flauw van dat ik uit bed kom en meteen weer wil slapen, maar alla. Verder gaat het goed :')

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-22 17:19

Gnome schreef:
Ballard_L schreef:

Ahh wat klote. Hopelijk valt het mee inderdaad!! Moet je kindje verder ook nog gecontroleerd worden?

Nee volgens mij niet. Ik ben echt op mijn heup achteraan gevallen. Blijkbaar zijn de banden van mijn heupgewricht zwaargekneusd, dus ik moet rust houden. Deze week heb ik de echo, dus ik hoop dat dat gaat lukken qua pijn.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-22 21:48

Beterschap flowery

En fijn nog weekje thuis Gnome

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-22 21:49

Hier net bericht van mn verloskundige. Goede nipt uitslag

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-22 22:01

Marlis schreef:
Hier net bericht van mn verloskundige. Goede nipt uitslag

*\o/*

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-22 07:45

Gefeliciteerd! Mooi vlot ook die uitslagen.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 09:39

Gnome schreef:

Ja super snel. Dinsdag pas wezen prikken en ze zeiden nog ga echt van 10 werkdagen uit eer de uitslag er is hoor.

Van gewone bloedprikken niks gehoord dus die zal wel goed zijn, mn hb ook denk ik dan haha.

Ik gaf altijd bloed maar soms was zonder reden mn hb te laag en mocht ik geen bloed geven.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-22 11:17

Marlis schreef:
Gnome schreef:

Ja super snel. Dinsdag pas wezen prikken en ze zeiden nog ga echt van 10 werkdagen uit eer de uitslag er is hoor.

Van gewone bloedprikken niks gehoord dus die zal wel goed zijn, mn hb ook denk ik dan haha.

Ik gaf altijd bloed maar soms was zonder reden mn hb te laag en mocht ik geen bloed geven.

Goed om nog even na te vragen. Ik hoorde daar ook los niks van maar bleek toch resus negatief ofzo en dat moet dus op 27 weken nogmaals getest worden.

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 08:57

Ik ben ondertussen een klein beetje opgeknapt dus ik ga het vandaag mijn manager vertellen, alleen daarna weer naar huis denk ik want ik voel me nog altijd niet goed genoeg om te werken… Maar ben ondertussen 12+3 dus ik wil graag eerlijk zijn voordat het écht onwijs zichtbaar wordt en hij ook snapt waarom ik me zo beroerd voel.

Hoop zo dat hij het een beetje positief opneemt :=

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 09:06

Succes vandaag! Een goede manager zou heel blij zijn voor je en zijn eigen problemen met het werk voor zichzelf houden. Wel fijn dat je je iets beter voelt

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-22 09:34

Succes met vertellen! Hij zou inderdaad jouw geluk en gezondheid bovenaan moeten zetten. Fijn dat je je iets beter voelt inmiddels.

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 09:45

Iedereen was positief! Wat een opluchting *\o/* Stomme hormonen die me voor niks hebben laten stressen haha

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-22 11:39

Flowery schreef:
Iedereen was positief! Wat een opluchting *\o/* Stomme hormonen die me voor niks hebben laten stressen haha

Fijn!! Ben je ook weer van die last af :)

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 13:55

Wat fijn dat het goed gegaan is! Scheelt een hoop stress indd!

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 14:31

Superfijn!

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 15:08

Flowery schreef:

Ah wat fijn! Goed nieuws :)

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-22 15:11

Hier morgen weer op controle. Geen echo deze keer maar wel even hartje luisteren enzo. Zijn zaterdag thuis gekomen en ben gelijk weer beroerd. Zo irritant en stom. Geen idee hoe dat nou weer kan. Hele dag hoofdpijn, misselijk, bloedneuzen.. Bah.

Dacht daar nu inmiddels toch weleens vanaf te zijn zeg.

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 15:39

Ah balen Gnome dat je zo beroerd bent weer! Al zal ik dat ook zijn als ik van zo'n mooi land en heerlijk weertje terug kom in NL haha.

Ik heb zo'n doppler gekocht dat we thuis lekker zelf naar het hartje kunnen luisteren <3
En stond verder nog niets in de planning om te kopen, maar Lidl had nu zo'n kinderstoel met babyinleg te koop voor maar €119,- (soort triptrap maar dan anders). Dus die meteen maar aangeschaft.

Marlis, wat fijn van de goede nipt uitslag!

Ballard, oei van je paard gevallen. Mijn man zou mij vermoorden haha. Doe je voorzichtig?

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 16:29

Haha dat zei hij ook. Toen zei ik: had je van tevoren moeten zeggen :P Maar de volgende keer denk ik wel 2 keer na voor ik zeg ‘doe de hindernis maar wat hoger’.

Maar ik ben 8,5 week zwanger, dus ik ga er vanuit dat het goed beschermd zit in de buik :) over 2 dagen de eerste echo! Ik ben echt zo benieuwd!

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-22 16:36

Jenkins schreef:
Ah balen Gnome dat je zo beroerd bent weer! Al zal ik dat ook zijn als ik van zo'n mooi land en heerlijk weertje terug kom in NL haha.

Ik heb zo'n doppler gekocht dat we thuis lekker zelf naar het hartje kunnen luisteren <3
En stond verder nog niets in de planning om te kopen, maar Lidl had nu zo'n kinderstoel met babyinleg te koop voor maar €119,- (soort triptrap maar dan anders). Dus die meteen maar aangeschaft.

Marlis, wat fijn van de goede nipt uitslag!

Ballard, oei van je paard gevallen. Mijn man zou mij vermoorden haha. Doe je voorzichtig?

Ohhh wat leuk!! Ben je dan niet bang dat je helemaal in paniek raakt als je de hartslag niet kunt vinden? :')

Heb je een linkje naar die stoel?