Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marlis schreef:Ja en ik ga dan ook twijfelen moet ik wel weg gaan.. thuis blijven. Maar tot nu toe toch geen piek en ben ook graag lekker bij m'n zus en de paarden want die staan daar aan huis. Dus ik laat vriendlief thuis en ga morgen ochtend lekker weg.
En elke x testen en niks.. wordt het donkerder en dag erna weer lichter
Om gek van te worden. En zou wel op dezelfde tijd willen testen kijken wat dat doet maar lukt gewoon niet.
VivianHesen schreef:Ik wist helemaal niet dat dat de reden was. Op mijn testen staat dat het te geconcentreerd is en daardoor eerder een piek kan geven.
Helaas kan ik op mijn werk nagenoeg niet testen met dipsticks. Dus ik overweeg om wat midstream ovulatietesten aan te schaffen. En wellicht dan ook maar zo'n extra gevoelige.
Iemand nog tips over een goed merk?
Angela_ schreef:VivianHesen schreef:Ik wist helemaal niet dat dat de reden was. Op mijn testen staat dat het te geconcentreerd is en daardoor eerder een piek kan geven.
Helaas kan ik op mijn werk nagenoeg niet testen met dipsticks. Dus ik overweeg om wat midstream ovulatietesten aan te schaffen. En wellicht dan ook maar zo'n extra gevoelige.
Iemand nog tips over een goed merk?
Even nog meer reclame voor sensitest: ze hebben daar een opvouwbaarbekertje welke in je zak past en zo kun je wel makkelijk met dipsticks werken op een andere locatie.
Ynsek: gefeliciteerd! Hoe voel je je?
Angela_ schreef:Marlis schreef:Ja en ik ga dan ook twijfelen moet ik wel weg gaan.. thuis blijven. Maar tot nu toe toch geen piek en ben ook graag lekker bij m'n zus en de paarden want die staan daar aan huis. Dus ik laat vriendlief thuis en ga morgen ochtend lekker weg.
En elke x testen en niks.. wordt het donkerder en dag erna weer lichter
Om gek van te worden. En zou wel op dezelfde tijd willen testen kijken wat dat doet maar lukt gewoon niet.
Ik test alleen met sensitest testen en dan de sensitive (die reageert wat sneller op een piek) en ik test een keer per dag. Ik heb de piek nog nooit gemist, terwijl ik hem met de duurdere van clear blue of andere hem op de een of andere manier altijd mis.
Jasia schreef:Gefeliciteerd Ynskek! Geniet ervan!
Vervelend Vivian, is het geen optie om de tests even los te laten en samen proberen te genieten van het klussen, in plaats van "Op uur en tijd" te moeten presteren?
Scheelt wellicht voor jullie beide op dit moment frustratie?
VivianHesen schreef:Jasia schreef:Gefeliciteerd Ynskek! Geniet ervan!
Vervelend Vivian, is het geen optie om de tests even los te laten en samen proberen te genieten van het klussen, in plaats van "Op uur en tijd" te moeten presteren?
Scheelt wellicht voor jullie beide op dit moment frustratie?
Door de behandeling van vaginisme zijn we eigenlijk wel heel gewend aan het 'moeten' op een bepaald moment.
Ik vind het vooral frustrerend dat ik nog geen LH piek heb kunnen vinden in de afgelopen 4 maanden..
Gefeliciteerd Ynskek!
Gnome schreef:Vanavond dus gezellig maken? Hier nu 7 dpo. Heel moeilijk om m'n geduld te bewaren maargoed geen keuze
Primavera schreef:Zo waren mijn testen ook altijd Angela. Echt ineens een piek.
Hier gisteren na een cyclus van 28 dagen (2dagen langer als normaal) ongesteld geworden en wij gaan dus naar de volgende ronde.
Ik zet mijn nieuwe hoop op de fertiliteitsarts en onze vakantie eind deze maand. Hoewel ik mijn menstruatie exact in de vakantie ga hebbendus heel vruchtbaar ben ik niet dan
Angela_ schreef:Gnome schreef:Vanavond dus gezellig maken? Hier nu 7 dpo. Heel moeilijk om m'n geduld te bewaren maargoed geen keuze
![]()
Ik hoop dat ik mijn geduld kan bewaren maar ik wil mezelf ook niet teleurstellen door overmatig te testen. Vanaf wanneer wil je gaan testen?
Wat ik eigenlijk met de ovulatietesten wilde laten zien is dat het een hele tijd een beetje blijft hangen rond hetzelfde streepje en dan ineens heb je een knaltest te pakken. Dus dames, geef de moed niet op! Je piek vind je heus wel, het is soms een beetje experimenteren welke testen voor jou het fijnste werken.