Bootsiebob, wat mooi! Gaucho en Faringo, wat een herfstige plaatjes zeg.
linoleum
Geplaatst: 18-11-21 15:56
Ik krijg het hier helaas slecht bijgehouden, lees wel alles mee, maar uitgebreid reageren is lastig via telefoon. Maar geniet wel van alle verhalen en foto's
Faringo, Gaucho en Bootsiebob, wat heerlijk die zonnige foto's. Hier nog weinig zon gezien vandaag.
Wel al even mini rondje gelopen vanmorgen toen ik in staat was om de pc raam uit te knikkeren en dik halfuur in lunchpauze. Dus heerlijk even wat frisse lucht gehad.
Aankomende zondag t/m dinsdag zit ik heerlijk alleen in Zutphen voor een mini vakantie. Al paar routes opgezocht en ter plekke even kijken welke ik ga wandelen.
Biks2
Geplaatst: 18-11-21 15:59
Faringo schreef:
Ja is eigenlijk m'n standaard rondje, maar eens een kleer vanuit andere hoeken een foto gemaakt haha.
Wat een lekker weer vandaag. En omdat ik thuis werk kon ik nog een lekkere ronde over de kampina maken, dit keer wel vanuit Oisterwijk en tommie netjes aangelijnd En weer een stuk ontdekt waar ik nooit eerder geweest ben. Wel met een vriendin samen, als ik alleen loop dan blijf ik op de bekende paden
Faringo
Geplaatst: 18-11-21 16:25
Biks2 schreef:
Faringo schreef:
Ja is eigenlijk m'n standaard rondje, maar eens een kleer vanuit andere hoeken een foto gemaakt haha.
Mooi rondje, waar is dat?
In Spijkenisse. Dus daar mis je verder niets aan
Heerlijke foto's Stripe. Gezellig ook samen met een vriendin.
Linoleum leuk die voorpret! Ik duim voor goed weer, het wordt wel kouder.
Stripe mooie foto‘s, dat was genieten
pien_2010
Geplaatst: 18-11-21 16:58
Faringo wat een prachtige oerhollandse foto's. Ik hou ervan! Strip mooie foto's en ach die arme Tommie.
Kleine anecdote. Wij waren ooit met de paarden op een terrein waar we niet mochten zijn. Komt er een man met loslopende hond en die ging me tekeer tegen ons. Ik voelde me zo vreselijk klein. Totdat mijn man hem onderbrak en zei→ niet alleen wij zijn fout maar u ook, want u hond mag hier helemaal niet loslopen. De man kreeg zo'n rood hoofd Ik voelde me gelijk een stuk beter.
Ik heb een geweldige fiets gekocht. Als hij er is maak ik een foto. Ik had het goed voorbereid en na 1,5 uur had ik mijn fiets.
noordje
Geplaatst: 18-11-21 17:03
Wat een lekker weer hadden jullie. Levert altijd mooie plaatjes op.
Hier totaal ander weer. Onderweg begon het te sneeuwen, echt van die dikke plukken. Nala zag een eekhoorn in de boom
Ik zit net aan de thee, zie ik de paarden nerveus zijn. Dus ik kijk buiten en zievmoeder eland met haar 2 'kleintjes' bij de buitenbak staan.