Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
corinep schreef:Als ze honger hebben melden ze zich echt wel eerder. Vertrouwen op je baby...
996981 schreef:corinep schreef:Als ze honger hebben melden ze zich echt wel eerder. Vertrouwen op je baby...
Dat zal best zo zijn, maar in combinatie met doorkomende tandjes weet ik soms niet meer wat er precies mis is. Daarnaast wil ik sowieso gaan afbouwen. Ik vind je nogal pushen naar bv blijven geven. Volgens mij is een blije mama belangrijker dan een paar maanden extra bv.
Ik heb vier maanden bv gegeven. Daar ben ik enorm blij mee en ik ben trots dat ik het zo lang (ook al is het in de ogen van jouw en vele andere borstvoedende moeders niet lang genoeg) heb volgehouden maar nu is het voor mij klaar.
996981 schreef:corinep schreef:Als ze honger hebben melden ze zich echt wel eerder. Vertrouwen op je baby...
Dat zal best zo zijn, maar in combinatie met doorkomende tandjes weet ik soms niet meer wat er precies mis is. Daarnaast wil ik sowieso gaan afbouwen. Ik vind je nogal pushen naar bv blijven geven. Volgens mij is een blije mama belangrijker dan een paar maanden extra bv.
Ik heb vier maanden bv gegeven. Daar ben ik enorm blij mee en ik ben trots dat ik het zo lang (ook al is het in de ogen van jouw en vele andere borstvoedende moeders niet lang genoeg) heb volgehouden maar nu is het voor mij klaar.
corinep schreef:Idd Duc_je.
Ik heb 4 kinderen en rond de 4 maanden was het steeds het zwaarste en ben achteraf zo blij dat ik toch door heb gezet. Pas rond 6 maanden werd borstvoeding echt leuk en makkelijk.
Gimme_Joy schreef:Neeee! Het is niet opgeven! Want dat zou betekenen dat het falen is, en dat is het absoluut niet! Alles is goed. Kunstvoedibg, borstvoeding, een combi. BV een week geven, een dag, een maand, een jaar of langer, alles is ok! Jouw lijf en jouw kindje. Als je je er niet meer goed bij voelt is de keus makkelijk gemaakt toch! Je bent alleen al een topper juist omdat je er zo over nadenkt!
corinep schreef:Natuurlijk mag iedereen die beslissing voor zichzelf maken.
Het zou alleen zonde zijn als je niet alle informatie in je beslissing kan meewegen omdat iedereen maar zn mond houd.