Veel moeten afvallen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 15:18

Roosch schreef:
Dat herken ik als een malle. :D :D 2,5 maand gestopt met roken hier nu.

Gin tonic schijnt dan wel de beste optie te zijn!

Edit: er zitten pruimen in dat k*tbier. Daar kun je toch goed van poepen? :')

:D :D :D

Ik bijna 6 maanden en zo trots! Maar ja, je gaat wel zoeken en meer eten
dat is gewoon zo!

Watermeloen vind ik ook zo lekker, maar ik eet weinig fruit aangezien ik
koolhydraatarm eet, zo'n 30 gram per dag nu.

spottedponie

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 15:49

Roosch je bent echt hilarisch!

Ik doe nog even een paar dagen mijn best, woensdag wordt mijn dochter 1jr, en dan wil ik wel kunnen genieten van een goed stuk taart en savonds frietjes....

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 16:39

Jullie hebben sowieso echt een heerlijk topic! Ik raak er echt gemotiveerd(er :+) van. Geniet van het weekend dames en anders moeten we allemaal onze foxy's maar even preventief bespringen.
Ik wil hier graag iets actiever mee praten. Het is zo fijn dat hier geen eindeloze lijstjes gedeeld worden, die letterlijk niemand leest. Maar tips, steuntjes in de rug en motivatie.

Nou even iets serieuzer, ik ben 1.69 lang en woog 86kg. Ik paar weken geleden begonnen met opletten en er is ongeveer 1 kg af *\o/*. Het gaat altijd teeeeergend traag bij mij, dus het is zo moeilijk om je motivatie vast te houden. Een paar jaar geleden ben ik op eigen houtje 8 kg afgevallen en (van 77 naar 69) maar toen helaas weer de verkeerde kant op gegaan. Ik wil nu graag naar 65, wat echt een uitdaging is, ik word dik van lucht. Dus jullie moedigen me maar mooi aan :#

Oh een lekker verwen drankje trouwens, ik met dit mooie weer heb ik altijd zin in ijskoffie. Recept: 1,5 theelepel instant koffie, 1,5 pompje Monin koffiesiroop Caramel suikervrij (!!) en een miniminmini beetje water, maar denk 5ml ofzo. Dit pleur je in een glas en doe je mixen met een elektrische garde, voor ongeveer 1 minuut. Met de hand kan ook, verbrand je er wel wat meer calorieën bij en krijg je een lamme arm er gratis bij! Het moet een lekker luchtig mengseltje worden. Hier gooi je 3-5 ijsklontjes bij en ongeveer 150-200ml amandelmelk. Goed roeren en nom :oo. Totaal heeft ongeveer 50 Kcal, maar het is zooo lekker en echt even een genietmomentje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 16:57

Hier schiet het deze week echt voor geen meter op, ben mijn halve kilo van dit weekend nog steeds niet kwijt, hele week gelijk gebleven. Met alleen minder eten val ik gewoon niet af :n Ik haal mijn WW punten niet eens iedere dag en toch niks afvallen..
Ik twijfel bijna om een crosstrainer te kopen, maar ik weet nu al dat ik die niet ga gebruiken :o

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 17:06

Ik heb geen tips- maar wel enorm veel respect voor mensen die dit doormaken.

Erg knap om het eruit te gooien, en om hulp te vragen.

Echt- respect. Jullie kunnen dit. Want jullie zijn al zover gekomen, en je laat je verdorie niet op je kop zitten. Niet door iemand anders en al ZEKER niet door jezelf. Kom op, doorgaan! JE KUNT DIT!

En als mensen die je niet kennen dit al weten, dan mag je jezelf eens gerust in de spiegel aankijken en zeggen 'ik kan dit niet? IK zou dit niet kunnen? Half Bokt staat achter me, en ik zou mezelf tegenhouden? Hell no. Ik kan dit. Want ik zie wie ik ben, en ik zie dat ik sterk ben, en dat ik dit kan.'

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 17:09

Relaxed schreef:
Hier schiet het deze week echt voor geen meter op, ben mijn halve kilo van dit weekend nog steeds niet kwijt, hele week gelijk gebleven. Met alleen minder eten val ik gewoon niet af :n Ik haal mijn WW punten niet eens iedere dag en toch niks afvallen..
Ik twijfel bijna om een crosstrainer te kopen, maar ik weet nu al dat ik die niet ga gebruiken :o

Allereerst: kei goed bezig! Ook al is deze week niet zoals je wilt- doorzetten. Het zit nú tegen, maar straks is het weer anders; maar het wordt niet anders als je je door zo'n stomme week uit het veld laat slaan.

Wat let je om meer te bewegen? Zijn er dingen die voor jou een stok achter de deur zouden kunnen zijn, zoals met iemand samen te bewegen? Wandelen, of klessebessen en een kwartiertje, twintig minuten samen fitnessen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 18:32

Ik kan me er gewoon niet toe zetten, vind het vreselijk :+

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-20 18:39

Roosch en BloemBloem, jullie zijn hilarisch _O-

Spottedponie, mooi vooruitzicht *\o/* ik vergeet het geheid, dus alvast gefeliciteerd!

Amy, die staat genoteerd *\%/* misschien volgende week met die warmte maar eens uitproberen. En wat mooi, die kilo eraf! Al gaat het niet snel, je hoeft iig niet meer non-stop een pak melk mee te nemen!

Relaxed, hou je misschien vocht vast? Je mag altijd op Jopie rijden natuurlijk ~~}>

Khirshanta, thanks! Wat lief! <3

Nou, ik ga Jopie zo in elkaar draaien. Hoop ik tenminste :D
Ik was vanmorgen zomaar ineens 125,7 *\%/* nog 200gr tot mijn eerste beloning en 300gr tot -5! Ik ben in de app begonnen op 130,4 en ik zit te twijfelen of ik de app niet op 130,5 zet. Daar ben ik echt wel boven geweest ook, en dan heb ik niet die 100gr verschil _O-
Ik mag van mezelf een armbandje kopen, maar ik twijfel of ik die nu koop en hem omdoe als ik op 125,5 (of lager) zit of dat ik hem dan koop. En ik moet iets bedenken voor de 120,5.
Dilemma's :')

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 18:42

Relaxed schreef:
Ik kan me er gewoon niet toe zetten, vind het vreselijk :+

Als niks lukt, zou je kunnen beginnen met een liter extra water te drinken. Gewoon een fles klaarzetten 's ochtends.
Soms is de mood gewoon even niet geschikt voor wat anders.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 18:42

Joehoe lekker bezig!! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 18:43

Ik drink water genoeg, op het werk zo 2-3 liter..

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-20 18:50

Let's go :):)
Afbeelding

landvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 19:56

Butterfly schreef:
Let's go :):)
[ [url=m/zfzCUZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

*\o/*
Heerlijk die positiviteit hier allemaal!

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-20 20:00

Een uur verder en Jopie staat in elkaar *\o/* sterker nog: ik heb Jopie in mijn uppie bedwongen *\%/* heb mijn man alleen nog even gevraagd of de trappers goed vast zaten, maar die kreeg er ook geen beweging meer in. Dus al met al heb ik het echt van A tot Z selluf gedaan. En het mooiste: alles werkt! Zelfs de elektronica :))

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 20:04

Yeeees, nou kun je los! Veel plezier *\o/*

@relaxed,heb je een coach bij WW die je kan helpen? je doet groen toch? Eet je bijvoorbeeld heel veel aardappels of volkoren pasta, die zijn geloof ik 0 punten, maar daar zit stiekem echt wel veel in. En als je al van jezelf weet dat je niet op een Jopie gaat, maar niet doen! Dan staat het alleen maar in de weg en frustreert het ontzettend. want 'je hebt het ding niet voor niks maar je gaat er niet op, dus faal' dat gaat je niet helpen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 20:06

Fietsen maar :D

Amyy, ik doe paars. Eten gaat wel prima hoor, zoals ik al zei, vaak haal ik mijn punten niet. Maar sinds ik nog maar een halve schildklier heb val ik gewoon onwijs moeilijk af.

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 20:07

Aah sorry, paars, groen :# ik ben niet thuis in de ww. En een diëtist? Halve schildklier klinkt als iets wat best wel eens maatwerk nodig kan hebben

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 20:28

WW is wel veranderd geloof ik. Toen ik het paar jaar terug deed had je nog geen kleurtjes :')

Hier gaat het niet lekker. Toch stress om het vinden van een huis. Dan die warmte en benauwdheid. Nu weer contineu erge hoofdpijn. |o

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-20 21:12

Relaxed, met een halve schildklier wordt het inderdaad niet makkelijker. Maar ondanks dat ben je echt supergoed bezig!

Mirjamalvaro, dat is echt niet fijn. Helpt even ontspannen onder een warme douche ook tegen de stress? En soms is het gewoon even zo, dan lukt het gewoon even niet. Dat is ook helemaal niet erg :(:)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 21:39

Ik ben zo trots op jou en jopie :+:

landvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 21:49

Jaaaa, goed bezig butterfly! Jopie is goed en wel opgezet *\o/*

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 21:51

Mijn man heet Joop...

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-20 21:52

landvrouw schreef:
Jaaaa, goed bezig butterfly! Jopie is goed en wel opgezet *\o/*

Roosch schreef:
Ik ben zo trots op jou en jopie :+:

Thanks lieverds :+:

landvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 21:56

@Roosch: geniet van je poedersuiker! Zonder af en toe te genieten van lekkere dingen denk ik dat je het ook niet vol houdt.

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 22:00

Yeahh jopie is er klaar voor! Heel veel plezier met hem.