Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Detroit schreef:42 uur vasten vind ik ook wel heftig.maar ieder zijn keuze. Ik vind het knap dat je t volhoudt
Ik zou t er heeel zwaar mee hebben.
Goed bezig hoor Fading! Netjes dat jij je doelt hebt gehaaldlijkt mij ook lastig ineens weer meer te moeten eten.
Ik werk thuis momenteel en ik ben t echt al zat. Voel mij moe en lui.
Ik las laatst iets over een boek van Beukers. Ik heb twee E-books gekocht. Er wordt alleen wel vaak om whey met bepaalde smaken gevraagd, waar haal je die?
MarJon schreef:Nu het toch over whey gaat. Ik heb de whey van Body&fit gekocht, maar het blijft allemaal heel erg poederig naar mijn idee. Ik had laatst Griekse yoghurt met bevroren banaan en chocolade whey, maar naar mijn idee bleef de poederige smaak. Is dit gewoon iets van whey of doe ik iets verkeerd?
Ik vind het heel lastig om te omschrijven, maar ik vind blijf het op deze manier echt heel vies vinden.
Maanlicht schreef:Yonker schreef:
Waarom wil je in godsnaam 42 uur vasten? Lijkt me totaal niet goed voor je lichaam en ik vind het niet zo gek dat je daarna ongezond eet.... 42 uur vasten is voor niemand goed? Ik snap dat je tijdje vasten prima vind en kan maar 42 uur? Je fiets imo alleen maar je relatie met eten op... terwijl je echt ook nog eens super slank bent? Sorry hoor maar ik vind dit echt obsessief ...
Zo, rustig aan.
Dat jij het niet begrijpt betekent niet meteen dat het slecht is.
@_mjwb: lijkt mij ook leuk om een keer te meeten! Hardlopen sla ik over want daar is mijn lijf niet voor gebouwd, maar lunch oid is altijd leuk
Yonker schreef:Het werkt toch niet? Je eet hierna ongezond zeg je?? Sorry maar ik vind het gewoon dom en dit weerwoord maakt het alleen maar dommer.
Zeker wel lekker volop sporten in die 42 uur? Nee dat is goed voor je lichaam![]()
Zitten we hier trouwens in het show your maaltijd topic??![]()
Ik ga dus weer meepraten, proberen weekmenu's te maken en me eraan te houden.... eens zien of dat lukt.
m9ara schreef:Yonker schreef:Het werkt toch niet? Je eet hierna ongezond zeg je?? Sorry maar ik vind het gewoon dom en dit weerwoord maakt het alleen maar dommer.
Zeker wel lekker volop sporten in die 42 uur? Nee dat is goed voor je lichaam![]()
Zitten we hier trouwens in het show your maaltijd topic??![]()
Ik ga dus weer meepraten, proberen weekmenu's te maken en me eraan te houden.... eens zien of dat lukt.
Nou iets minder mag wat mij betreft wel.. Iedereen doet dingen op zijn eigen manier en zoals ik dit topic ervaar is iedereen supportive naar elkaar toe. Wijzen op dingen die beter kunnen kan echt wel, maar ik vind je toon richting Maanlicht niet zo motiverend overkomen.
Daarnaast is aangegeven dat foto's van eten als leuk en inspirerend worden ervaren.
Leuk dat je weer mee wil praten. Laten we wel iedereen wel in zijn waarde laten en de sfeer fijn houden