4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maanlicht

Re: 4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 19:29

Ohhh lekker die kwark! Bastogne koeken haal ik niet, die gaan in 1 keer op, veel te lekker!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 19:30

Maanlicht schreef:
Ohhh lekker die kwark! Bastogne koeken haal ik niet, die gaan in 1 keer op, veel te lekker!

Yep, iknow. Heb ze ook in de kast liggen haha mag ze alleen als ik Kcal over heb :D

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 19:58

42 uur vasten vind ik ook wel heftig. :o maar ieder zijn keuze. Ik vind het knap dat je t volhoudt :j Ik zou t er heeel zwaar mee hebben.

Goed bezig hoor Fading! Netjes dat jij je doelt hebt gehaald _/-\o_ lijkt mij ook lastig ineens weer meer te moeten eten.

Ik werk thuis momenteel en ik ben t echt al zat. Voel mij moe en lui -O-.

Ik las laatst iets over een boek van Beukers. Ik heb twee E-books gekocht. Er wordt alleen wel vaak om whey met bepaalde smaken gevraagd, waar haal je die?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 19:59

Detroit schreef:
42 uur vasten vind ik ook wel heftig. :o maar ieder zijn keuze. Ik vind het knap dat je t volhoudt :j Ik zou t er heeel zwaar mee hebben.

Goed bezig hoor Fading! Netjes dat jij je doelt hebt gehaald _/-\o_ lijkt mij ook lastig ineens weer meer te moeten eten.

Ik werk thuis momenteel en ik ben t echt al zat. Voel mij moe en lui -O-.

Ik las laatst iets over een boek van Beukers. Ik heb twee E-books gekocht. Er wordt alleen wel vaak om whey met bepaalde smaken gevraagd, waar haal je die?

Bij body en fit kan je die bestellen. Maar ik heb drie smaken in huis. Gebruik soms een andere dan aangegeven. Gaat prima!
Ik heb chocolate Brownie, aardbei en cookies & cream

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 20:11

Thanks Fading! Ga er eens kijken wat ze hebben :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 20:16

Detroit schreef:
Thanks Fading! Ga er eens kijken wat ze hebben :))

Tipje als je vaak muesli eet, of yoghurt. Die whey crispy zijn heerlijk erdoor! Lekker knapperig en je krijgt je eiwitjes binnen!

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 20:43

Nu het toch over whey gaat. Ik heb de whey van Body&fit gekocht, maar het blijft allemaal heel erg poederig naar mijn idee. Ik had laatst Griekse yoghurt met bevroren banaan en chocolade whey, maar naar mijn idee bleef de poederige smaak. Is dit gewoon iets van whey of doe ik iets verkeerd?

Ik vind het heel lastig om te omschrijven, maar ik vind blijf het op deze manier echt heel vies vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 20:54

MarJon schreef:
Nu het toch over whey gaat. Ik heb de whey van Body&fit gekocht, maar het blijft allemaal heel erg poederig naar mijn idee. Ik had laatst Griekse yoghurt met bevroren banaan en chocolade whey, maar naar mijn idee bleef de poederige smaak. Is dit gewoon iets van whey of doe ik iets verkeerd?

Ik vind het heel lastig om te omschrijven, maar ik vind blijf het op deze manier echt heel vies vinden.

Ik heb daar geen last van. Maar gebruik het voornamelijk in BAKSELS en in mijn smoothies.

Gebruik je niet te veel? En doe je er genoeg vocht bij? Van whey word alles ook dikker

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 06:15

Ik doe de Whey ook altijd in mijn smoothies of door de yoghurt. Hij is niet klonterig bij mij maar miss dat het wel zo is als ik het zou mengen met water? Ik huiver alleen al bij het idee. Ik hou echt niet van klontjes in drinken :')

Mijn lijst van gisteren:
M - eiwit koffie smoothie met een protein bite
A - pasta met spinazie, boursin, kip en tomaat en een klein glas zoete witte wijn Afbeelding
T - bananenbrood met Griekse yoghurt en aardbeien
Afbeelding

B - werken, paard longeren, hardlopen (25.000 stappen) (Ik ga mijn doel verhogen naar 15.000 stappen ipv 10.000 stappen want ik zit er bijna altijd wel overheen).

Vanochtend weer -0,8 vergeleken gisteren dus weer mooi gecompenseerd met mijn cheatday :)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 08:22

Maanlicht schreef:
Yonker schreef:

Waarom wil je in godsnaam 42 uur vasten? Lijkt me totaal niet goed voor je lichaam en ik vind het niet zo gek dat je daarna ongezond eet.... 42 uur vasten is voor niemand goed? Ik snap dat je tijdje vasten prima vind en kan maar 42 uur? Je fiets imo alleen maar je relatie met eten op... terwijl je echt ook nog eens super slank bent? Sorry hoor maar ik vind dit echt obsessief ...

Zo, rustig aan :+.
Dat jij het niet begrijpt betekent niet meteen dat het slecht is.

@_mjwb: lijkt mij ook leuk om een keer te meeten! Hardlopen sla ik over want daar is mijn lijf niet voor gebouwd, maar lunch oid is altijd leuk :)

Het werkt toch niet? Je eet hierna ongezond zeg je?? Sorry maar ik vind het gewoon dom en dit weerwoord maakt het alleen maar dommer.
Zeker wel lekker volop sporten in die 42 uur? Nee dat is goed voor je lichaam :n

Zitten we hier trouwens in het show your maaltijd topic?? :+

Ik ga dus weer meepraten, proberen weekmenu's te maken en me eraan te houden.... eens zien of dat lukt.

m9ara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 08:43

Yonker schreef:
Het werkt toch niet? Je eet hierna ongezond zeg je?? Sorry maar ik vind het gewoon dom en dit weerwoord maakt het alleen maar dommer.
Zeker wel lekker volop sporten in die 42 uur? Nee dat is goed voor je lichaam :n

Ik ga dus weer meepraten, proberen weekmenu's te maken en me eraan te houden.... eens zien of dat lukt.

Nou iets minder mag wat mij betreft wel.. Iedereen doet dingen op zijn eigen manier en zoals ik dit topic ervaar is iedereen supportive naar elkaar toe. Wijzen op dingen die beter kunnen kan echt wel, maar ik vind je toon richting Maanlicht niet zo motiverend overkomen.
Daarnaast is aangegeven dat foto's van eten als leuk en inspirerend worden ervaren.

Leuk dat je weer mee wil praten. Laten we wel iedereen wel in zijn waarde laten en de sfeer fijn houden :)

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 08:47

Laatste 2 dagen waren niet heel spannend bij mij haha. Ze worden allemaal beetje zelfde... opstaan, naar werk, ontbijten, werken, lunchen, wandelen, werken, naar huis, wandelen/sporten, eten, tv kijken en naar bed.
En dat 5x per week saaiii haha.

_mjwb; Mooi lijstje en die pasta ziet er goed uit!
Yonker; Show je maaltijd is onze nieuwe hobby geworden in deze saaaiieee tijd haha.

Gisteren heb ik wel perfecte saladeborden gehaald bij de Xenos! 2+1 gratis. Zal ff kijken van de week als ik weer een keer salade maak dat ik foto maak:). Love borden met een hoge rand, houdt makkelijk vast op de bank/ buiten in de stoel en de sla valt er niet naast.

Lijstje gisteren:
O: 125gr. magere kwark + 20g. granola, 1 cappuccino
L: Kliekje bami met pindasaus en 4 plakken kipfilet
A: Verse tomatensoep met balletjes voor lopen, na lopen de bekende salade met Surimi:).
S: Banaan, puntpaprika, 2 gekookte eitjes in rookvlees gerold, 1 paaseitje, 30gr. lays oven baked

kcal: 1600
Koolh.: 146
Eiwit: 80
Vet: 57

10700 stappen en 15 min. oefeningen thuis (had niet zoveel zin).

m9ara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 09:02

@Castilja, Leuk en spannend joh dat je gaat verhuizen! Heel erg dat je vader zo ziek is. Fijn dat je andere hulp hebt kunnen vinden. Succes met verhuizen!

@Kimmie, Als je de dropjes over een langere periode opeet is er niets mis mee, lekker van genieten!

@Maanlicht, fijn dat het vasten je mentaal wel helpt. Ik zou het persoonlijk ook niet al te vaak in gaan lassen, om je ritme niet teveel te verstoren. Maar het helpt voor jou, en je kan zelf het best aanvoelen wat goed is voor je lichaam en wanneer je het nodig hebt!

@Fading, Het is gehakt dat ik zelf een smaakje heb gegeven haha! Ik at laatst een rijstgerecht met gehakt op smaak gebracht met knoflook, honing, sojasaus en ketjap en had nog wat over. Dus dat heb ik ingevroren!
Goede tip om te bewaren! Had het nu al in de vriezer gedaan, ben benieuwd of dat lekker blijft.
Ennn, je gaat lekker! Wat goed dat je het weer gehaald hebt!! *\o/*

@Detroit, inderdaad body & fit. Ik zou als je toch een bestelling plaatst nog wat verder rondkijken op de site. Ik vind dat ze echt hele fijne producten hebben en gebruik ze bijna dagelijks!

@MarJon Ik denk dat je of wat teveel hebt gebruikt, of niet goed genoeg hebt gemixt. Als ik bijv. whey door mijn kwark doe en maar flauwtjes doorroer is het soms iets korrelig. Als ik het met kwark mix in de blender bijv. voor een smoothie-idee heb ik dat niet.

@_mjwb, Ik zie steeds je bananenbrood voorbij komen als ik nog moet ontbijten en krijg er steeds mega honger van :') Netjes zeg dat je weer 0,8 kg bent verloren. Je maakt echt grote stappen heb ik het idee!

@Stephanie, Saai he, dat vaste ritme. Ik ben het ook helemaal beu eigenlijk :+ En leuk dat je nieuwe borden hebt gekocht! Ik kan echt blij worden van mijn eten op een mooi bord/schaal etc. Ik koop dan ook altijd veel te veel van dat soort dingen, om het vervolgens 1x per jaar te gebruiken :')

Een beetje off-topic, maar vandaag ga ik een huis bezichtigen :D Super spannend!
Verder is het weer een standaard thuiswerkdag. Vandaag hebben mijn paarden een rustdag en omdat ik zelf een week 'vrij' van sporten heb ingelast is het verder ook echt een dag met weinig lichaamsbeweging. Ik denk dat ik morgen toch stiekem vast wat lichte buikspieroefeningen ga doen.

Mijn lijstje vandaag:
O: 2 banaan-havermout-pecan-whey (pannen)koekjes met 100gr magere kwark
T: 100gr cottage cheese + 100gr ananas
L: 1 volkoren boterham en 1 rogge cracker met een salade van kwark, pulled chicken en ananas
T: Stukje van 't slimme appeltaartje met 50gr magere kwark
D: Zalmlasagne (helft van de pasta vervangen door courgette)
Totaal 1626 kcal (126 gr eiwit)

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 09:15

Ik heb ook weleens klontjes in mijn whey, heel vies is dat. Daarom doe ik het ook niet meer door de yoghurt maar maak ik er altijd een shake van of met havermout. Dan mix ik het met een garde zodat er geen klontjes overblijven. Maar met yoghurt is dat lastig.

Goed bezig _mjwb! Mooi in balans je lijstje. Ik vind het juist leuk die foto's! Heel inspirerend. Heb gelijk zin in bananenbrood.

@Yonker: Je bent er geen fan van, en doordat het iets is wat nog vrij onbekend is voor veel mensen, net als met het normale intermittent fasting een paar jaar geleden, begrijp ik dat wel. Toen kreeg ik ook van veel mensen de wind van voren toen ik aangaf mijn ontbijt over te slaan. Nu het in Nederland bekender is geworden en een aantal keer op tv is geweest doen veel meer mensen het en is er meer begrip voor. Aangezien dit niet het topic over vasten is wil ik hier graag niet verder over in discussie treden. Als je er verder over wil praten mag je me altijd privé een berichtje sturen. Dit geldt trouwens voor iedereen die meer informatie hierover wil, ik wil het liever buiten dit topic houden omdat het niet iets is wat men zomaar opeens moet gaan proberen. Er gaat veel planning aan vooraf en je moet je dagelijks leven er uiteraard op aanpassen.

Weekmenu's werken voor mij ook fijn! Geeft toch wat meer houvast.

Stephanie_M: Herkenbaar, haha. Hier weet ik de dagen niet meer zo heel goed uit elkaar te houden. Ik mis werken echt heel erg, kan helemaal niets doen nu qua werk. Ik ben ook gek op mooie borden met hoge randen, haha. Alleen weer minder handig in de vaatwasser. Ben benieuwd naar je foto.

m9ara: Ohhh spannend dat je een huis gaat bezichtigen, ik ben benieuwd! Hoe bevalt je sport vrije week tot nu toe? Super lekker lijstje heb je trouwens!

Ja, het vasten helpt me mentaal heel erg. Het geeft me wat meer rust, ben minder obsessief met eten bezig erdoor. Ik merk dat nu ik veel thuis zit ik alleen maar gefocust ben op eten, ik vind het erg moeilijk om gezond te eten.

Mijn lijstje voor vandaag:
O: proteïneshake met magere kwark
L: salade van tonijn, quinoa, bleekselderij, paprika, appel, ui, magere kwark en sesamolie
T: Kvarg peer vanille
A: paddenstoelen lasagne
T: melk met Honey pops, grapefruit

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 09:21

m9ara schreef:
Yonker schreef:

Nou iets minder mag wat mij betreft wel.. Iedereen doet dingen op zijn eigen manier en zoals ik dit topic ervaar is iedereen supportive naar elkaar toe. Wijzen op dingen die beter kunnen kan echt wel, maar ik vind je toon richting Maanlicht niet zo motiverend overkomen.
Daarnaast is aangegeven dat foto's van eten als leuk en inspirerend worden ervaren.

Leuk dat je weer mee wil praten. Laten we wel iedereen wel in zijn waarde laten en de sfeer fijn houden :)

Niet iedereen ervaart de foto's als fijn :) Ik niet en ik weet nog een aantal mensen meer. Is het een idee om een middenweg te zoeken en ze in een linkje te plaatsen?

Goed lijstje voor vandaag:

O: 2 boterhammen filet
T: banaan
L: 3 boterhammen met nog geen idee
T: rijstwafels 3 denk ik
T: een koek ofzo (ik ga vanmiddag om 5 uur bloed geven en ze willen je dan wel wat suiker geven omdat, dat op dat moment beter voor je is dus ik laat dat altijd maar zo)
A: Curry madras
T: appel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 10:16

Maar Maanlicht, misschien helpt het als je dan kan uitleggen waarom je het wel doet, als je het niet leidt tot gewichtsverlies en je erna eetbuien krijgt omdat je zo'n honger hebt. Geen steek hoor, maar ik ben wel benieuwd wat voor positieve effecten het voor jou dan wel heeft dat je er zo aan vasthoudt.

Hier gaat er helaas nog steeds niks vanaf. Ben overgestapt naar andere hormonale anticonceptie in de hoop dat mijn hormoonstelsel een flinke 'schok' zou krijgen en ik daardoor wel zou gaan afvallen. We blijven dus gewoon vrolijk doorgaan :)

O: Een Dunkin Donuts Boston Cream donut (had ik nog liggen, moet echt op anders is hij niet lekker meer, bla bla het past gewoon in mijn lijstje) 310
L: Een bagel met kruidenroomkaas en twee gekookte eieren (485)
T: Een stuk zelfgebakken bananenbrood <3 (183)
A: Zelfgemaakte dahl met kokosrijst (575)
T: Alpro go on mango (129)

Ik ben ontzettend aan het bakken en koken geslagen om de tijd een beetje door te komen en aan de ene kant is dat super fijn, maar aan de andere kant heb ik nu allemaal lekkere dingen in mijn vriezer/koelkast liggen die ik niet op een heel hoog tempo op kan eten als ik mijn dieet enigszins wil waarborgen :+ Het kost in ieder geval veel zelfbewustzijn.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 10:29

@emma ooh vervelend zeg. Het kan vgm wel heel erg lang duren voordat je lichaam weer een ''ander' hormonaal ritme aanneemt... Hopelijk merk je er wel iets van

@yonker ik sluit me een beetje aan bij de foto''s :o ik lees ook mee in het plaats je maaltijd topic, en het voelt voor mij dus altijd dubbelop. Aan de andere kant is het niet het ergste van de wereld, maar anyhow kijk maar wat je ermee doet :)

@maanlicht lekker lijstje. Van mij hoef je je standpunt niet te verdedigen. Je zit al lang genoeg in dit topic om volgens mij prima zelf te kunnen bepalen wat je wel en niet doet. Het enige wat me moeilijk lijkt is wel de focus van eten afhalen op deze manier (maar correct me if i'm wrong, ik zou zelf constant van maaltijd naar maaltijd leven)

@m9ara oehhh spannend!! Succes! Hopelijk is het wat. Lekker lijstje ook!

@stephanie aaaah leuk! Ik heb ook echt een servies-tick hahaha <3 diepe borden (er is ook een receptenboek voor dit soort borden vgm :') )

Ik lees alles mee, maar maak soms niet de tijd vrij om te antwoorden, vandaar dat ik zo spontaan weer even binnenval haha. Hier lijkt het thuiswerken steeds slechter te gaan. Afgelopen dagen ook echt beetje ruk gegeten (that time of the month) zullen we maar zeggen...

O: stroopwafel
L: 2 boterhammen met kaas-salade
A: nasi met satésaus + glas rode wijn

Kcal vind ik erg moeilijk tellen omdat ik zelf niet kook... En motivatie om thuis een sportklasje te doen is ook echt op een nulpunt gedaald. Word er een beetje weemoedig van. Even kop op en teugels weer in handen nemen

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 10:34

Ik vind die maaltijden juist leuk om te zien! :)) En goed bezig iedereen die aan het bakken is geslagen. Ik heb nu nog niet zoveel tijd over maar wie weet ga ik het volgende week proberen. _O-

Ik weet nog niet precies wat ik ga eten allemaal vandaag... Ik ben ook aan het vasten wat betekent dat ik tussen 11:30 en een uur of 9 ongeveer eet.

O/L: Of tosti's met kaas en rode pesto of een vega burger
T: peer en frambozen
A: Lasagne met tomatenblokjes, tomatensaaus, spinazie en kaas met een salade ernaast
T: Koekje (1 sprits of 2 chocolate chip cookies) en wat paprika / komkommer

m9ara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 12:13

@Maanlicht, Mijn sportvrije week bevalt aan de ene kant goed, ik heb wat minder pijntjes e.d. Aan de andere kant heb ik gewoon zin om weer lekker aan de slag te gaan. Ik voel me toch altijd goed na een training!
Ik snap wel dat je focus heel erg op eten ligt in deze periode. Ben jij thuis nog aan het werk of aan het studeren, of bestaan je dagen echt alleen uit vrije tijd? Ik merk bij mezelf dat als mijn werk rustig is ik mentaal ook bijna alleen maar met eten bezig ben, dus als je niets om handen hebt kan ik me voorstellen dat het heel lastig is de focus te verleggen.

@emmaa, Ik heb geen idee hoe snel een verandering qua hormonen uitwerking heeft op je lichaam, hopelijk ga je het toch snel merken. Heerlijk lijstje zeg. En waarom zou je een donut laten staan als het prima in je dag past :D

@Aight, Heb je geen honger door de dag heen? Voor mij zou je lijstje denk ik niet vullend genoeg zijn. Nu heb ik over het algemeen ook wel snel trek :+

@MarlindeRooz, Lekker lijstje! Chocolate chip cookies kan ik echt niet in huis halen. Hoe hard ik het ook probeer, daar kan ik echt niet vanaf blijven :')

Net het huis bekeken. Over het algemeen heel mooi, maar toch niet 100% wat we zoeken. Helaas! Nu weer terug aan het werk. Merk dat mijn concentratie ver te zoeken is, dus misschien zo maar een extra rondje wandelen. Gelijk goed tegen het gebrek aan beweging van vandaag :j

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 12:14

Jammer dat het huis niks was!

Oh ik doe echt al 2 weken met zo'n pak... koekjes vind ik niet heel spannend haha. Heb echt wel 6 soorten koekjes in huis (spritsen, chocolate chip, liga, sultana, time-out etc). Maar chips enzo... :=

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 14:06

Ik zal toch even wat uitgebreider reageren, daarna graag overige vragen via pb om topic-vervuiling tegen te gaan.

Ik heb even terug gelezen en heb het zelf niet helemaal handig verwoord. Ik gaf aan geen verschil te merken na het vasten. Dit klinkt alsof ik er helemaal geen voordelen uit heb gehaald, maar dit was in reactie op m9ara. Zij vroeg of ik verschil merkte in mijn voedingspatroon na het vasten. Ik heb los van dat het gezond eten na het vasten niet erg goed ging (dit had zelf niets met het vasten te maken, maar met het vele thuiszitten en verveling), heel veel voordelen ondervonden van het vasten. Tijdens het vasten heb ik overigens absoluut niet gesport, enkel dagelijks een uur gewandeld.

Lichamelijk zijn dit de voordelen die ik zelf heb ondervonden: ik ben droger, heb het gevoel dat het mijn spieropbouw ten goede is gekomen en dat ik meer vet heb verbrandt. Dat ik weer op hetzelfde gewicht zit als voor het vasten vind ik niet gek en ook niet erg, ik hoef namelijk niet (veel) af te vallen.

Mentaal heb ik nog meer voordelen ondervonden: Ik ben tijdens het vasten juist minder met eten bezig geweest, het was minder belangrijk voor me omdat ik merkte dat ik het niet nodig had. Daarnaast voelde ik me veel rustiger, ik had meer ruimte in mijn hoofd en was meer in het moment. Mijn concentratie was ook heel erg goed. Ik voelde me met momenten heel erg fijn (euforisch), dit komt doordat je meer endorfine aanmaakt. Ook was mijn huid na het vasten rustiger, minder oneffenheden. Ik voelde me in het algemeen sowieso veel vitaler en had meer energie.

Het was ook niet door het vasten dat ik daarna ongezond heb gegeten, ik had juist geen honger na het vasten. Het ongezond eten is bij mij vooral doordat ik weinig omhanden heb thuis en dan uit verveling en frustratie ga snaaien.

@m9ara: Goed dat je minder last hebt van pijntjes! Ondanks dat trainen een fijn gevoel geeft is het goed om soms een week niets te doen. Ik heb zelf vorige week ook een trainingsvrije week gehad, en dat heeft me echt goed gedaan. Mijn pijntjes zijn weg en het trainen gaat nu veel lekkerder en ik kan meer aan. Jammer dat het huis niet echt is wat je zoekt. Het is goed dat jullie verder zoeken totdat het echt goed voelt!

Ik heb letterlijk niets dan vrije tijd nu. Zit aan het einde van een hersteltraject voor burn-out en heb nu alleen 3 telefoontjes per week daarvoor. Normaal zou ik daar 3 dagen per week heen gaan. Ik heb wel een gratis PT-cursus gevonden online die ik ga volgen, heb ik toch iets omhanden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 15:06

_mjwb Wat heb jij toch iedere keer lekkere lijstjes, en dat bananenbrood <3
Ik ga eens kijken of ik ook weer eens wat kan bakken om als tussendoortje te pakken.
Ik twijfel ook om hem te verhogen, maar ik red het dan op mijn vrije dagen net niet..

Yonker Het is toch leuk om je maaltijd te showen? Wij vonden van wel dus doen dat voortaan ook hier :) Wat vind je er niet fijn aan? :')

m9ara Ah, het klinkt wel heel erg lekker <3 Hoe was het huis? :D

Ik heb paaseitjes gekocht :9 Oops, kon ze niet laten liggen. Mooi om door mijn yoghurt te doen als ik te kort kom in mijn Kcal. Tot nu toe twee dagen gelukt, ben benieuwd wat het vandaag brengt!

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 16:31

Voor mij hoeven de foto's van maaltijden ook niet zo eerlijk gezegd, het is soms net alsof ik het show jouw maaltijd topic voor de 2e keer aan het lezen ben :+ soms vind een foto van een leuk baksel ofzo nog wel leuk, maar bijv van een bak kwark vind ik echt niet zoveel toevoegen :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 16:41

Dan hebben jullie nu even lekker pech :')

Eigen recept bananenbrood met havermout!
Healthy en lekker <3 *\o/*

Afbeelding

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 16:51

Ik vind het idee van foto’s in linkjes eigenlijk wel een goede. Dan is iedereen blij :).

Ziet er heerlijk uit Fading!