Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tinkerloos schreef:Handpoked?![]()
Lijkt me pijnlijk.
Succes!

Forbiddenpie schreef:Ik mag 4 april weer voor een dag sessie. Ik ga aan een sleeve beginnen met een botanisch thema. Ik heb op mijn andere onderarm al een watercolor stuk met planeten waar ik heel blij mee ben maar nu tijd voor bloemen en planten : ) Ik heb er voornamelijk heel veel zin in, benieuwd wat de artiest gaat samenstellen voor me.
Ik ben heel benieuwd naar de jouwe straks.
Noisy schreef:Forbiddenpie schreef:Ik mag 4 april weer voor een dag sessie. Ik ga aan een sleeve beginnen met een botanisch thema. Ik heb op mijn andere onderarm al een watercolor stuk met planeten waar ik heel blij mee ben maar nu tijd voor bloemen en planten : ) Ik heb er voornamelijk heel veel zin in, benieuwd wat de artiest gaat samenstellen voor me.
Zoiets wil ik ook ooit nog graagIk ben heel benieuwd naar de jouwe straks.
Minimus,
Keltisch...Ook al zo mooi
Heel blij mee!

Je voelt elk steekje maar elk steekje voelt anders. Heb momenten gehad dat ik bijna lag te slapen en andere momenten zat ik tegen het plafond haha! Vooral tegen het einde was het plafond dichtbij
Wist je trouwens dat het Bluetooth teken daar ook op geïnspireerd is, op de runen? Het zijn de initialen van Harald Blauwtand, de eerste koning van Denemarken
Deze stijl wilde ze graag proberen. 
Ribben handpoken was een once-in-a-lifetime iets haha!