Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
senna21 schreef:Wat een sufferds zijn het af en toe. Natuurlijk kunnen zij ook niet alles weten, maar gezien je geschiedenis qua klachten, zou ik denken dat wat meer alertheid wel nodig is.
Hoe sta je hier zelf nu in?
Wel direct bellen als het minder gaat, lijkt mij.
Sterkte.
mariekeoo schreef:Hannanas schreef:Laat jij je niet teveel afschepen?
Beter had je niet opgehangen voor je serieus was genomen? En kan er bij jou beter niet altijd gekozen worden voor meteen een kweek?
Nou soms denk ik wel. Maar dat ik eerst met antibiotica en paracetamol moest starten is wel logisch denk ik
Henniie schreef:Als je pijn al teveel na de nieren is getrokken gaat orale antibiotica weinig doen. Dan heb je het echt via het infuus nodig. Sorry spreek uit te veel ervaring op dat vlak. Ik zou straks rond 18u gewoon een opname eisen vooral omdat eerder AB niks gedaan heeft en je voor AB al snel resistent kan worden
gomir schreef:Henniie schreef:Als je pijn al teveel na de nieren is getrokken gaat orale antibiotica weinig doen. Dan heb je het echt via het infuus nodig. Sorry spreek uit te veel ervaring op dat vlak. Ik zou straks rond 18u gewoon een opname eisen vooral omdat eerder AB niks gedaan heeft en je voor AB al snel resistent kan worden
Dat hangt van het middel af. Ciproxin werkt oraal bijvoorbeeld net zo goed, maar dit geldt niet voor alle antibiotica.
Vervelend dat je weer het gevoel krijgt dat er nog goed naar gekeken wordt. En niet naar de huisarts mogen vanwege koorts vind ik bij een duidelijk ander focus dan corona toch ook heel vreemd. Hoe moet de huisarts dan inschatten hoe ziek je bent en of je evt naar het ziekenhuis moet voor verder onderzoek of ic-behandeling...