Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fokfanaat schreef:vlekken op de lever,klinkt als leverkanker en dat is wel levensbedreigend.
gohya schreef:Das een goed idee! Bigone,want ik denk dat hij dikker is geworden.Ik heb een foto van vorige week en een foto van gisteren (duur staat in dit topic).
Uiteraard houd ik er ook rekening mee dat het uitzaaiingen zijn op de lever,maar het zijn kleine plekjes,dus dan zouden het nog geen tumoren zijn.
Is hetzelfde als in mijn oog, zitten ook steeds uitzaaiingen,maar zijn nog niet een tumor geworden omdat ze op tijd verwijderd worden.De plekjes op de lever kunnen ook weg gehaald worden,en ik las dat de lever zelfs weer aangroeit.
Ik weet dat het goedaardig of kwaadaardig kan zijn.
gohya schreef:Kunnen ze dan niet zien op de echofoto of het littekentjes of poliepen zijn?
Nog nooit van gehoord trouwens van lever poliepen.
Ik heb vaak wel dat de ontstekingwaarden in het bloed hoog waren,maar ik heb nooit wat gemerkt van een ontsteking van b.v. de lever,ook nooit koorts ofso gehad,altijd lage temp.tussen de 34,5 en 36.
En nu heb ik steeds verhoging en soms boven de 38,alles gaat op en af,net als de bloeddruk.
Ik weet ook bijna zeker dat de borellia dit allemaal doet,want ze kunnen niks vinden steeds.
dat is zo normaal die angstCitaat:eigenlijk best wel bang, wat als??