Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urielle schreef:Dank je wel!
1 ml zit al in m'n lippen, dacht dat het direct ook wel meer zou zijn gezien de oppervlakte.
Cer schreef:Ik heb over die lipfillers wel gelezen dat je eigenlijk niet vaker dan 1x per 1,5 jaar je lippen kan laten bijvullen omdat er wel restjes fillers blijven zitten..
Ik voel dit zelf ook... hier en daar zitten nog een paar richeltjes.. Daarom durf ik nu ook niet echt wat te laten corrigeren (bij mij is 1 kant 'wel' gevuld en in de andere kant is het verdwenen..)
Cer schreef:Ik heb over die lipfillers wel gelezen dat je eigenlijk niet vaker dan 1x per 1,5 jaar je lippen kan laten bijvullen omdat er wel restjes fillers blijven zitten..
Ik voel dit zelf ook... hier en daar zitten nog een paar richeltjes.. Daarom durf ik nu ook niet echt wat te laten corrigeren (bij mij is 1 kant 'wel' gevuld en in de andere kant is het verdwenen..)
Suzanne F. schreef:Urielle schreef:Dank je wel!
1 ml zit al in m'n lippen, dacht dat het direct ook wel meer zou zijn gezien de oppervlakte.
Lippen is weer een ander verhaal. 1 ml in lippen verdwijnt zo goed als helemaal. Om lippen een kleine plump te geven heb je voor de eerste keer zeker 2,5 ML nodig. En daarna elk half jaar iets erbij omdat filler in lippen snel verdwijnt.
Cer schreef:Ja ik kan het artikel zo snel niet meer vinden.. maar dat was een cosmetisch arts die daar iets over zei, en ik vond het niet eens een raar verhaal...
Bij mij is bijv rechts niet te zien dat er gevuld is... echter, als je gaat voelen,dan voel je het ribbeltje wel zitten, maar dan in het 'midden', dus niet aan de oppervlakte van de huid, maar wat dieper.
Als ik daar overheen zou laten vullen, wordt t dubbel.. Niet dat je dat misschien zou zien, maar onder de huid zit het nog wel..
Overigens heb ik ook het idee dat de huid rond de fillers soms een allergische reactie vertoont op bepaalde producten.. dan heb ik ineens wat vollere lippenHebben anderen die ervaring ook?
Urielle schreef:Ik heb van nature al hele volle lippen en heb nu 2 keer 1 ml erin laten spuiten met 6 maanden tussentijd. Dat was ook meer dan genoeg. Van die fake tractorbanden op je gezicht vind ik dan ook weer niet mooi, dus voor mij was een klein beetje voller met wat curl op mijn bovenlip genoeg.
Willemiens schreef:Heb eerder al foto's gedeeld maar dit zijn mijn voor en na;
voor;
[ [url=m/OYwYvB.jpg]Afbeelding[/url] ]
na;
[ [url=m/MsNHeG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Popstra schreef:Ik heb gezien dat ,Sculptra, een mooi effect geeft wat betreft het opvullen van slapen, wangen en het gebied rond de mond.
Het geeft langdurig resultaat. Moet met 2 jaar opnieuw gedaan worden. Behandeling gaat in een aantal keren. De Sculptra word in de huid omgezet naar collageen.