Van een bultje, naar nooit meer beter...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 12:53

Nee..
Hoe kan dat toch?! Verd*mme dit zag ook ik niet aankomen.
Geen woorden voor. :\

benangelique

Re: Van een bultje, naar nooit meer beter...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 13:20

Lieve ts, wat een enorme klap. Mocht ik wat voor je kunnen betekenen, ook in praktische zin van eens soppen of een maaltijd koken, ik woon in de buurt...

Deni11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 13:36

Ontzettend veel sterkte voor je hele gezin :(:)

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 15:10

Wat een enorme klap zeg :( ik weet niet wat ik moet zeggen...

Ik wens jullie veel sterkte toe

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 15:53

Wat vreselijk naar.

Lees mee en had eigenlijk goede hoop voor jullie.

Ik hoop dat jullie nog een mooie tijd samen hebben en veel herinneringen kunnen maken.

Heel veel sterkte en kracht wens ik jullie toe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 16:32

Wat een verschrikkelijke klap moet dat voor jullie zijn. Heel veel sterkte de komende tijd :(:) Hopelijk hebben jullie nog een mooie tijd met zijn drieën om de mooiste herinneringen te maken.

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 16:34

al een paar dagen klik ik op dit topic om bij te lezen, maar zelf niet zo goed te weten wat te reageren... dit is zo niet te bevatten :(:)

bij deze geef ik je dan maar een dikke virtuele knuffel en wens ik je veel sterkte :(:)

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-18 19:51

Lieve allemaal, sorry voor de late reactie.
Ik heb eerlijk gezegd nog niet alles bijgelezen..
De afgelopen waren zo hectisch en druk, buiten heel de ziekte om ( verrassing voor vriendlief )
Ik bericht jullie morgen of vandaag even uitgebreider.

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 21:16

Voel je niet verplicht.
Zeker nu .
Alle begrip

kirsten4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 21:22

Wat een verschrikkelijk nieuws... :n Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe... :(:)

Axivoca123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 22:22

esje01 schreef:
Voel je niet verplicht.
Zeker nu .
Alle begrip

Precies! Ik vind het knap dat je uberhaubt reageert!

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 23:02

Neem je tijd TS. Ik heb het topic lang niet meer gezien, maar wat een rotnieuws. Heel veel kracht en sterkte voor jullie!

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 11:57

Je bent ook niets verplicht hè TS!
En mocht je toch willen blijven reageren hier, dan wanneer het jou uitkomt. Wanneer jij er tijd voor hebt en de behoefte voelt.

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-18 22:34

Lieve allemaal, echt super lief al jullie reacties! Ik word er een beetje stil van.

Ik zal eerst even wat uitgebreider terug komen op de uitslag, die was dus alles behalve goed.
De vorige scan in april was Vrijwel schoon, op 1 plekje na.
In de tussen tijd tot nu, is er iets heel erg mis gegaan.
Ipv dat zijn lichaam tegen de tumoren zijn gaan vechten, hebben deze nu dus een onwijze boost gekregen.
Vriendlief is helaas weer 1 van de heel weinig, dit komt niet veel voor.
Er zijn nu 6 tumoren in zijn hoofd, in zijn klieren, longen en op zijn lever.
In de rest van zijn lichaam is niet het probleem, maar die tumoren in zijn hoofd word wel een dingetje.
De aanvallen die hij had waren dus ook niet de kuur, dit moeten de tumoren al zijn geweest.
Vrijdag moeten we naar de neuroloog, dan zullen we wel wat meer duidelijkheid krijgen.
Hij is nu weer terug gezet op de remmers, om alles weer even wat kleiner te krijgen.
Helaas wordt je hiervoor best snel resistent, en vaak is dit met hersentumoren nog wat sneller.

Deze week hebben wij ook weer een gesprek met de oncoloog over hoe nu verder, de opties worden nu gewoon helaas een stuk kleiner.
Dus ergens gaan we nu gewoon aan het kortste eind trekken. :(

Genieten doen we zeker, al zijn mijn emoties nu gewoon echt helemaal nergens.
Ik kan niet huilen, ik kan niet verdrietig zijn, ik kan niet boos of blij zijn, voor nu ben ik vooral ontzettend bang.
Vriendlief houd zich vooral nog heel groot, hij praat er weinig over.
De afgelopen dagen waren hectisch en druk, zijn collega's hebben heel de tuin gestraat, echt zo super lief! <3
Ik laat de "zware" gesprekken nu dan ook even voor wat het is, al moeten wij wel heel snel heel veel dingen gaan regelen, we hadden alles al een beetje links laten liggen omdat het er zo goed uit zag, maar dat zit nu wel anders..
Maar op dit moment komt er gewoon nog vrij weinig uit me haha, eerst maar alles laten bezinken.. En dan pakken we de draad wel weer op.

Sorry dat ik niet op iedereen persoonlijk even kan reageren, mijn hoofd is op het moment een onwijze zeef.

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 22:50

Het belangrijkste is dat jij je op je gezin richt, dus als er dan geen tijd is voor Bokt, alle begrip.

Een paar maanden geleden hoorde ik van een onderzoek waarbij juist gebruik gemaakt wordt van de resistentie van melanoom-cellen. Ik heb het even opgezocht:
https://www.medischcontact.nl/nieuws/la ... delen-.htm

Misschien kan je er iets mee, misschien niets. Heb je er geen zin in dan laat het maar links liggen.

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 22:55

Lieve Angelique, bied alsjeblieft niet je excuses aan! :(:) Ik denk dat er werkelijk niemand is die ook maar iets van jou verwacht, dus leg jezelf die druk alsjeblieft ook niet op.

En wat een verschrikking zeg.. Hoe kan het toch dat jullie zoveel ongeluk hebben.. En in 3 maanden tijd het tij volledig lijkt te keren.. Y;(
Ik duim zo hard voor jullie dat ergens toch nog iets positiefs uitkomt. Als hij nu steeds bij die paar % zit die zoveel pech heeft, mag dat ook wel weer omdraaien naar iets goeds zoals bij de paar % die dan toch nog jaren leven of zelfs genezen.
Ik ken jullie weliswaar niet, maar gun het jullie zo enorm. Ik vind jullie echt zo dapper en sterk. Ook al kan ik me voorstellen dat je je zelf misschien niet zo voelt.

En wat betreft je emoties.. Jullie hadden je totaal niet op zo'n uitslag ingesteld. Dus het is echt niet raar dat je niet echt weet wat je moet voelen.. Behalve angst ja.. Dat is zo ontzettend goed te begrijpen ;( :(:)
Maar geniet inderdaad zoveel als je kan. En wat fijn dat de tuin nu bestraat is, dat is dan iig een kleine zorg minder.

Ik wens jullie nogmaals ontzettend veel sterkte en kracht. Hele dikke knuffel :(:) :(:)

dieseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 07:26

Wat een verschrikkelijk rotnieuws, we hopen allemaal op zoveel beter...
Heel veel sterkte in ieder geval en doe wat goed voelt.

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 09:18

Figo88 schreef:
Lieve Angelique, bied alsjeblieft niet je excuses aan! :(:) Ik denk dat er werkelijk niemand is die ook maar iets van jou verwacht, dus leg jezelf die druk alsjeblieft ook niet op.

Inderdaad.. dat zal iedereen van hier begrijpen.

Wat verschrikkelijk dat het in die 3 maanden zo snel omgekeerd is. Wat een nachtmerrie, ik zou zo graag willen voor je dat zo de wekker gaat..

Ontzettend lief van de collega's van je man zeg. En wat blijf je positief. Ontzettend knap. En ontzettend veel sterkte en medeleven vanaf hier :(:)

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 09:32

Die machteloosheid,niks kunnen doen dan alleen maar toekijken hoe iemand zieker word,dit is zó zwaar! en dan verlies je ook nog je laatste sprankje hoop op dat het miss. wel beter gaat worden,dat de kuren hun werk doen. Miss. weet je diep van binnen wel dat het gewoon niet beter kán worden.En dan denk je weer, de wonderen zijn de wereld niet uit.
Ik ken het TS, mijn broer heeft niet lang meer,nog hooguit een paar weken.Ik dacht echt dat hij beter zou worden.
Ik wens je heel veel sterkte toe! het is voor jou ook heel zwaar.Daarbij gaat de meeste aandacht uiteraard naar de zieke zelf,maar de partner mogen we echt niet vergeten.

picobello

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 14:13

Diep respect dat je zo uitgebreid reageert, je bent ons niks verschuldigd. Ongelooflijk dat het in die 3 maanden zo enorm verslechterd is, dat had waarschijnlijk niemand verwacht. Je komt heel sterk over, ondanks dat je dat misschien zelf niet zo ervaart.
Super dat de collega's zo hebben geholpen!

Ik wens je heel veel kracht de komende tijd :(:)

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 16:56

Ik weet gewoon stomweg niet meer wat te zeggen na mijn eerdere posts.
Kan alleen enorm hard hopen en duimen dat de remmers heel goed hun werk gaan doen.
Hoop dat jullie dat als jullie van de allergrootste schok bekomen zijn, alsnog de kracht en de tijd vinden om toch nog saampjes te kunnen genieten.
Wens jullie veel kracht, sterkte, liefde en wijsheid toe met alles.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 17:00

Update gelezen. Helaas al eens bij iemand eerder gezien. Vader van leasekind. Zou nog zeker een jaar hebben maar leverde alleen maar in rap tempo in. Kanker zaaide zich razendsnel uit. -:(- Idd een van de weinigen volgens de artsen.

En hersentumoren doen rare dingen met mensen. Een vriend van me vecht er nu tegen, is na 1.5 blok tijdelijk gestopt omdat zijn lijf de chemo niet meer trok. Was helemaal de weg kwijt terwijl hij een gezond stel hersens heeft, die belde afgelopen zaterdag avond. Dat hij zeker wist dat ie via china town naar de ziekenhuis psychiater was gebracht. _O- en nu achteraf ook wel inziet dat dat niet helemaal klopt. :n

Maar ik snap ook dat zo alles op een rij zetten ook helpt in alles een plekje geven en later teruglezen.

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 20:14

Ik ben een stille meelezer... Vind je update ontzettend erg. Ik wens je alle sterkte en wijsheid toe. Denk ook aan jezelf!

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 21:08

Potverdorie wat een rot nieuws om te lezen. Heel veel sterkte jullie allemaal.

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 22:38

Even een berichtje om te laten weten dat ik aan jullie denk en jullie allemaal een dikke virtuele knuffel wil geven. Heel veel sterkte!