[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 13:46

xAnnouk schreef:
Cool hamsterfan!!!

Komt doordat mn huid opgezwollen is door het tattoeren. Zal als het minder is nog een foto sturen :)

dikte en glans kan inderdaad wat vertekenen. Als ik heb zo zie vind ik hem ook niet zo strak gezet en wat scheef op je arm... maar als het genezen is en een betere (rechte) foto kan dat ook weer anders zijn dan het nu lijkt :)
Die op mijn zij ziet er op de foto ook altijd een beetje gek uit, omdat ik dan mijn arm omhoog moet doen en de tekst wat oprekt, waardoor het lijkt dat het heel ver uit elkaar staat :+

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 13:58

@Anouk: Ja ik dacht al te zien dat die van jou erg opgezwollen is, zal vast nog bij trekken!

@Will: Ik ben ook super benieuwd :D Deze ziet er vooralsnog goed uit, zo goed als niet rood en heeft ook niet gebloed :') Alleen het litteken is wat geïrriteerd, maar dat is vrij logisch. Zijn enkel lijnen nog dus waarschijnlijk ziet hij er daarom zo goed uit, denk met schaduwen en kleur dat het ook wel even nodig heeft :Y)

Ben ook extra blij omdat het precies is wat ik in mijn hoofd had. Was zelf al met een schets gekomen hoe ik het ongeveer hebben wou, maar ze heeft hem precies zo ontworpen uiteindelijk zoals ik hem hebben wou :D En niemand loopt met dezelfde :D

linoleum

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 14:48

Annouk, ben ook wel benieuwd naar foto zonder zwelling. Denk dat dat veel verschil maakt

Hamsterfan, denk dat die in kleur echt gaaf is!

Mijn afspraak staat bij Low Voltage Ink voor oktober :D

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 14:59

Hamsterfan, ik vind hem nu al mooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 15:00

Annouk ik denk inderdaad dat het al beter is zonder zwelling, nu lijkt hij wat bobbelig/ongelijk. Ben benieuwd naar een foto straks!

Hamsterfan heel tof al! Wanneer is je volgende sessie? :) (Of heb ik daar overheen gelezen := )

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 16:37

Gaaf hamsterfan! Bij wie heb je m laten zetten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 16:50

Net even terug geweest, mijn lavendeltje is helaas wat ontstoken. Even goed verzorgen en hopen dat het wat mindert, anders maandag even langs de dokter. Heb nu ook calendula gekocht, wie weet doet het wonderen :))

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 16:51

Bedankt iedereen! Ik denk dat hij als de schaduwen staan en hij gekleurd is dat het dan alleen maar nog gaver is :D

@Dreamer: 7 Oktober! Begin ook bijna weer met stage, dus dan kon ik alleen in het weekend.

@laughterline: Bij Mignon van Veni, vidi, vici in Beverwijk :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 16:58

Ziet er al tof uit!!

Oei arme lavendel.. hopelijk snel weer genezen!

Aambeienzalf heb ik wel vaker gehoord idd voor tattoos.. schijnt toch goed te werken..

xAnnouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 17:42

Het bobbelige zal ook wel komen vanwege wat littekens. Dat krijg je helaas niet mooi weg natuurlijk. Maar dat maakt de tattoo voor mij niet minder mooi!

Hier een foto van hoe het nu is.
Afbeelding
De cijfers zijn (zoals je kan zien) nog wel opgezet en dat ziet er nu echt heel raar gezet uit haha.
En het rechte, het is maar net hoe je kijkt en hoe ik mijn arm houd. De ene keer denk je idd hij lijkt scheef maar als ik mn arm dan bij draai lijkt het weer recht..

@bizzybijtje
Balen van je ontsteking ! Gaat zo iets gauw weg??

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 18:22

Zo zie je het inderdaad beter.
En als je de littekens niet had genoemd, waren ze mij niet eens opgevallen, dus de tattoo doet ook daarvoor goed zijn werk ;)

xAnnouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 18:59

Dat is fijn om te horen :) Daar ben ik echt blij mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 19:30

Ik hoop dat het snel weg is ja... moet hem zeker een maand laten helen en dan mag ik terug om hem bij te werken. Moet zeggen dat ik het al netter vind ogen hoor, dus gewoon even afwachten en smeren.

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 19:57

Silly1972 schreef:
Ik heb geen idee. Ik ben er zelf nooit geweest.
25 jaar geleden bestond alleen de tattoozaak in stedenwijk.

En nu zitten er in Almere haven alleen al 4 zaken.

Stille meelezer! Tattoo 036 is een goede shop in almere en dan zit daar jonathan! Heeft de tattoo van mijn vriend gezet en kan echt strak zetten. Hij komt bij Hanky Panky vandaan volgens mij

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 21:06

hamsterfan schreef:
Dit is de mijne geworden :D (tot nu toe, dus zonder schaduwen en kleur)
[ [url=m/FFoQmU.jpg]Afbeelding[/url] ]

@khirshanta; Ben benieuwd naar je tattoo!

@Anouk: Ik vind hem ook niet zo heel netjes gezet, maar wellicht ligt dat inderdaad aan de foto

Wat mooi! Precies de stijl die ik wil! Waar en door wie heb je hem laten zetten?

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 21:15

Wat rot dat de lavendel tattoo niet goed wilt genezen!

@Tova: Bedankt :D Er zullen er vast wel meer zijn die in deze style tattoeren, maar mijne heb ik laten zetten door Mignon van Veni Vidi Vici in Beverwijk! (Noord Holland) :D

Ik heb even tussen je eerdere berichtjes gespiekt naar wat je hebben wilt, ik denk dat zij ook een goede artist is voor jou :j

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 21:18

Mooi xAnnouk!

Op zo'n plaats zie je wel vaker dat het soms wat kan vertekenen op foto's.

Ik ben mega trots op die van mij :D in het echt nog 1000x mooier.

1 vleugel lijkt iets lager, dit is niet echt zo, de schaduwen vertekenen iets (ivm kromming van arm, aanzet schouder en schaduw)

Afbeelding

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 21:27

Jane_ schreef:
Silly1972 schreef:
Ik heb geen idee. Ik ben er zelf nooit geweest.
25 jaar geleden bestond alleen de tattoozaak in stedenwijk.

En nu zitten er in Almere haven alleen al 4 zaken.

Stille meelezer! Tattoo 036 is een goede shop in almere en dan zit daar jonathan! Heeft de tattoo van mijn vriend gezet en kan echt strak zetten. Hij komt bij Hanky Panky vandaan volgens mij

Goed om te weten.

Kirshanta. Sorry, maar ik kan de foto niet zien.

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 23:19

Ja, schijnt dat ik mijn photobucket account moet vernieuwen of zoiets? (niet naar gekeken nog)

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 00:32

Poging 2:

Ik ben mega trots op die van mij :D in het echt nog 1000x mooier.

1 vleugel lijkt iets lager, dit is niet echt zo, de schaduwen vertekenen iets (ivm kromming van arm, aanzet schouder en schaduw)

Afbeelding

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 00:53

Oh toen ik snel keek leek het even iets heel anders :')

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 00:56

xAnnouk, het is inderdaad een moeilijke vorm om te beoordelen zo. Maar hij lijkt me verder netjes en ik zie je littekens vaag zo in close up. Zal van ver nog minder zijn.

Jane_ die zoek ik even op. Weet niet meer of ik die was tegengekomen. Mijn zoon zoekt iemand die cijfers super strak kan zetten. Wel dikke cijfers.

xAnnouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 00:57

Nog even een vraagje !
Mij werd verteld slapen zonder folie.
Maar ik ben best bang dat er dan toch viezigheid (of nouja viezigheid :') ) in mn tattoo kan komen..
Wat doen jullie?
Lees veel dat mensen toch folie eroverheen doen maar anderen zijn daar juist op tegen vanwege wondvocht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 01:02

xAnnouk schreef:
Nog even een vraagje !
Mij werd verteld slapen zonder folie.
Maar ik ben best bang dat er dan toch viezigheid (of nouja viezigheid :') ) in mn tattoo kan komen..
Wat doen jullie?
Lees veel dat mensen toch folie eroverheen doen maar anderen zijn daar juist op tegen vanwege wondvocht.

Ik heb het folie bij mijn tattoo's naar een paar uur na het zetten afgehaald. Volgens mij is het juist alleen maar goed als je huid kan 'ademen'. En als je niet te gek doet zal het wel mee vallen met dingen die in je tattoo kunnen komen.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 06:47

Ik hou de folie er wel een aantal nachten om maar bij mij slapen er katten in bed. Zo laat mogelijk in de folie en als ik mijn bed uit kom direct onder de douche spoelen met lauw water. En dan de hele dag zoveel mogelijk de tattoo vrij van kleding.