Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Captain schreef:Waar vinden jullie trouwens mannen die ook geen kinderen willen?Ik zoek in de christelijke kring maar daar lijkt 95% van de mannen rammelende zaadleiders te hebben..
Robin_S schreef:Ik heb 16 maanden BV gegeven en vond dat verschrikkelijk in het openbaar. Probeerde het ook echt te vermijden, nog liever op een muf toilet zitten dan in een vol restaurant. Er zit altijd wel een of andere viespeuk je aan te staren overigens, vreselijk.
Wat ik mij afvraag is wat bewust kinderlozen zouden doen als je per ongeluk zwanger wordt. Dat is mij overkomen en ik heb gekozen om de baby te houden.
Hoewel ik echt niks met kinderen had (maar dan ook echt niks) is het toch iets wat ik nooit had willen missen. Het ouderschap verandert een mens toch. Het is een onbeschrijflijk gevoel.
Maar goed er zijn al zoveel kids in de wereld, ik ben blij dat er nog mensen zijn die ervoor kiezen om het niet te doen.
Robin_S schreef:Ik zou het weg laten halen. Maar liefste zorg ik ervoor dat het niet zo ver komt.Ik heb 16 maanden BV gegeven en vond dat verschrikkelijk in het openbaar. Probeerde het ook echt te vermijden, nog liever op een muf toilet zitten dan in een vol restaurant. Er zit altijd wel een of andere viespeuk je aan te staren overigens, vreselijk.
Wat ik mij afvraag is wat bewust kinderlozen zouden doen als je per ongeluk zwanger wordt. Dat is mij overkomen en ik heb gekozen om de baby te houden.
Hoewel ik echt niks met kinderen had (maar dan ook echt niks) is het toch iets wat ik nooit had willen missen. Het ouderschap verandert een mens toch. Het is een onbeschrijflijk gevoel.
Maar goed er zijn al zoveel kids in de wereld, ik ben blij dat er nog mensen zijn die ervoor kiezen om het niet te doen.
Robin_S schreef:Ik heb 16 maanden BV gegeven en vond dat verschrikkelijk in het openbaar. Probeerde het ook echt te vermijden, nog liever op een muf toilet zitten dan in een vol restaurant. Er zit altijd wel een of andere viespeuk je aan te staren overigens, vreselijk.
_San87_ schreef:Robin_S schreef:Ik zou het weg laten halen. Maar liefste zorg ik ervoor dat het niet zo ver komt.Ik heb 16 maanden BV gegeven en vond dat verschrikkelijk in het openbaar. Probeerde het ook echt te vermijden, nog liever op een muf toilet zitten dan in een vol restaurant. Er zit altijd wel een of andere viespeuk je aan te staren overigens, vreselijk.
Jennyj01 schreef:Ik ben geen liefhebber van kinderen maar als ik nu zwanger zou zijn dan is dat zo. Niks gebeurt zonder reden. Maar het risico op een ongelukje heb ik echt altijd tot een minimum beperkt. Het leven komt zoals het komt en daar heb je mee te dealen. En het beste van te maken.Ik kan mijn partner ook niet opgraven omdat ik er nog lang niet klaar voor was hem te moeten missen.
_San87_ schreef:Wat ik mij afvraag is wat bewust kinderlozen zouden doen als je per ongeluk zwanger wordt. Dat is mij overkomen en ik heb gekozen om de baby te houden.
Goof schreef:Jennyj01 schreef:Ik ben geen liefhebber van kinderen maar als ik nu zwanger zou zijn dan is dat zo. Niks gebeurt zonder reden. Maar het risico op een ongelukje heb ik echt altijd tot een minimum beperkt. Het leven komt zoals het komt en daar heb je mee te dealen. En het beste van te maken.Ik kan mijn partner ook niet opgraven omdat ik er nog lang niet klaar voor was hem te moeten missen.
Nou nee hoor. Ik hoef daar helemaal niet mee te dealen. Er zijn, godzijdank, andere opties.
Ik zou het niet houden. Ik zou doodongelukkig worden en ik zou om die reden een kind absoluut niet kunnen geven wat het nodig heeft. Bovendien staat mijn eigen geluk toch echt voorop in het leven.
Spijtig te horen trouwens dat je al vroeg (?) afscheid hebt moeten nemen van je partner.
lor1_1984 schreef:_San87_ schreef:Wat ik mij afvraag is wat bewust kinderlozen zouden doen als je per ongeluk zwanger wordt. Dat is mij overkomen en ik heb gekozen om de baby te houden.
De media inschakelen en het ziekenhuis aanklagen denk ik, er zou iets goed mis zijn gegaan dan bij de operatie en ik zou à la Maria een onbevlekte ontvangenis hebben.
Maar even serieus; stel dat ik zwanger zou zijn (die kans is echt 0,0 aanwezig) dan weet ik het niet.
Abortus kan ik psychisch wsl niet aan maar een kind opvoeden ook niet dus wellicht zou dat kind dan voor adoptie afgestaan gaan worden oid met daarbij een kopie van mijn medische dossier zodat de adoptie-ouders weten dat de kans groot is dat het kind dezelfde erfelijke afwijking heeft.
Maar imo zou het meest eerlijk naar het kind een abortus zijn, dus zeer wsl wordt het dan abortus en zorg ik dat er een batterij aan hulpverleners klaar staat om mij op te vangen daarna.