[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 15:35

Shiz, gave looks weer. Ik wil jouw skills. En leuke aankopen weer, ik gebruik momenteel eigenlijk geen primer. Helpt dat ook tegen het neus snuiten? :') Heb nu aan t einde vd dag steeds geen foundation meer op mn neus door t snuiten en deppen :') Heel irritant.

Djilna, mooie look, paars staat je gewoon heel goed.

Avelien, dat rood kan je goed hebben. Op je ogen zou ik een wat warmere kleur doen, denk dat dat je mooier staat.

Leuk met dat blauw mondy :) En falsies? :P

Ik ben vandaag weer (zij het met hangen en wurgen) aan het werk, dus mocht weer lekker kleuren :P
Wilde het een beetje licht houden, dus heb met tinten paars en roze gespeeld. Daar is Morphe Taupe prima geschikt voor :D
Lippen zijn een ramp, maar ik drag catrice hier.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wat me wel opvalt, is dat ik behoorlijk hangende oogleden heb. Vols mij had ik dat nooit. Of zal dat wellicht met mn depressie te maken hebben?
Afbeelding

Elke, dank je voor de tip van bovenste waterlijn! Dat geeft wel een leuk effect! Op deze fotos is t niet meer zo goed te zien omdat ik geen geode liner heb gebruikt. Dus was al een beetje weg.

Avelienvd

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 17:36

Staat je weer mooi!

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 18:16

Avelien die lipstick staat je goed! Mooie rood, hou ik wel van!

Elke, zoals altijd een prachtige look, ben je ook een mooi mens! straalt ook echt die jaren 50 uit!

Shizzel, zoals gewoonlijk weer prachtige looks, je ziet ook echt dat die primer zoveel goeds doet! Je foundation vormt echt een prachtig tweede huidje zonder dat het erop ligt!

Mondy; lekker flitsend kleurtje blauw! Ik zou willen dat ik blauw kon hebben haha..

Jkiya, mooi roze look! Staat je goed, moet ik ook maar eens proberen inderdaaf in plaats van telkens donkerdere kleuren pakken! Wat Elke ook zegt lijk met ook wel mooi bij je, een mooie wing en een knallend lip kleurtje!

Djilna, ook jij weer een mooie look! En ach zo af en toe een poos even niks aan make up doen maakt toch ook niks uit, als je er zelf maar van kan genieten haha!

Joolien, wat zijn jou looks de laatste tijd ook mooi zeg! Lekker fris! En wat een prachtige kleur blauwe ogen heb je!!

Nou ik ga vanavond op stap.. Voor het eerst eens groen geprobeerd, ik denk misschien complimenteert het mn ogen wat maar ik weet nog niet zo goed wat ik ervan vind.. (wenkbrauwen hebben ik wederom alweer bijgewerkt.. Rot dingen, en de close up wou niet echt scherp meer bij gebrek aan goed licht.. )

Afbeelding

Afbeelding

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 18:38

Kwam deze net tegen, misschien vinden jullie het leuk om te zien.. een make Up tutorial uit de jaren 60 :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 18:43

Leuke look Jolien.
En nee, hooded eyes heb je of heb je niet, maar depressie veranderd daar niks aan.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik op deze foto gewoon de ogen zie die je altijd hebt, niet extra hooded ofzo.

Mooi Yltje, denk alleen dat ik het mooier zou vinden als je net wat meer boven je crease blend, zodat het meer een geheel wordt.
Niet te ver, klein stukje maar.
Je wenkbrouwen vind ik erg blokkerig, maar ik hou sowieso meer van natural brows ;)

Vandaag zelf met CP shadows gespeeld.
De shimmer/glitters vind ik erg mooi op bewegend ooglid, maar de matte ben ik geen fan van.
Brengen erg lastig aan, ik weet dat vingers beter werken, maar ten eerste heb ik daar te lange nagels voor en ten tweede is dat nogal lastig in de crease...

Uiteindelijke look ben ik wel redelijk tevreden over.

Brady in de crease en La La op mijn bewegend ooglid.
Verder heb ik het Kat von D Shade light palette en mijn FiF gebruikt.
Nog geen lipstick, omdat ik eerst moest eten :')

Afbeelding

Afbeelding

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 18:53

Dankje dnt! Ja vandaag was niet mn beste dag qua wenkbrauwen.. Normaal heb ik ook liever wat natuurlijker maar het was echt drama.. Vreselijk!

En het blijft uitzoeken wat het beste werkt voor mij.. Het wat verder naar boven blenden ga ik proberen! Dit is voor mij altijd vrij safe inderdaad maar zal het eens doen! Sowieso is groen al heftig haha, ben meestal van een beetje smokey look :Y)

Vind jou look erg mooi! Lekker licht en vrolijk, wat dan ook onwijs bij je lekker open en vrolijke gezichtje past!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 20:29

Yltje, je hoeft ook niet perse met groen uit te blenden he, je kunt ook een wat neutralere kleur pakken naar boven toe. Dat kan echt met van alles, van roze, tot bruin, brons, zilver, grijs etc.

Mooie rustige look Ance, maar zie bij jou liever wat donkerdere kleuren, dit maakt je een beetje bleek. Maar dat kan ook komen door je missende lipstick :P
Wat betreft mn ogen, mn linker oog is erger dan mijn andere oog.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 20:40

Ik denk niet dat depressie het verergert jolien, hooguit dat je meer moe bent en het daardoor wat meer op valt :) mooie look weer! Gebruik je bronzer? Ik denk dat dat heel mooi kan zijn om wat extra kleur te krijgen :j

DnT ik vind een wat opvallender lip kleur jou mooier staan :) je ooglook is wel prachtig, echt mooie kleur in je crease

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 20:45

Eight schreef:
Ik denk niet dat depressie het verergert jolien, hooguit dat je meer moe bent en het daardoor wat meer op valt :) mooie look weer! Gebruik je bronzer? Ik denk dat dat heel mooi kan zijn om wat extra kleur te krijgen :j

DnT ik vind een wat opvallender lip kleur jou mooier staan :) je ooglook is wel prachtig, echt mooie kleur in je crease

Dan is het me gewoon meer gaan opvallen denk ik. Ik probeerde in het begin ook hele mooie schaduw te creeren in mn crease, maar dat lukte op de een of andere manier nooit, maar dat zal dan wellicht aan mn ogen liggen :P
Bronzer gebruik ik niet, maar heb ik wel. Maar ik vind dat lichte op zich niet verkeerd hoor. Maar kan t altijd eens op doen, kijken hoe t eruit ziet. :)
Ik schrok van de week wel van mn hoofd, vanmorgen eigenlijk ook. Ik voel me nu zeg maar echt superslecht, in de zin van ik wil zo niet verder, en dat had echt zijn weerslag op mijn gezicht. Zo bleek, zulke ongelukkige ogen, een vermoeide blik, mondhoeken die omlaag hangen. Ik vond het moeilijk om naar mezelf te kijken in de spiegel. Dus ik was vanmorgen ook blij met een beetje make-up op mn gezicht.

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 20:54

Bij mij kan het ook dag per dag verschillen hoor hoe erg het overhangt. Bij moeheid meer, en ik smorgens vaak dikke ogen, en volgens mij rekt mijn vel daardoor ook wat sneller uit (eigen theorie haha :+ ). Mijn ene oog is in een paar weken veel erger geworden.
Heel mooi die laatste twee looks joolien!
Dnt, ik vind het nog een beetje 'flets' maar dat komt misschien omdat je nog geen lippenstift ophad?shizzel, ik zou graag eens een minder heftige ooglook zien van jou, eens iets heel anders!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 21:45

JKiya, ik vind je ooglook echt prachtig! :j

Mondy, wat heb je gebruikt voor je eyeliner? :) Vind hem heel mooi!

Jolien, ik zou niet durven te zeggen of de primer daar tegen bestand is. _O- Ik denk dat je dan beter met een goede settingspray aan de slag kan, maar feit blijft dat als je een loopneus hebt en constant met een zakdoek aan je neus zit, je de foundation er nou eenmaal af gaat vegen. :)) Ik vind je look overigens heel mooi, en die knalkleur op je lippen. <3 Met betrekking tot je oogleden zie ik zelf ook geen verschil.

Yltje, ik vind dat groen echt heel mooi staan, je ogen worden er extra door benadrukt.

DnT, wat een gave kleurtjes heb je ook gekregen. <3 Ik vind ze echt heel mooi, en aanrader is de fluffy brush van CP of een Zoeva brush met taklonhaar - die vind ik voor de crease echt een lifesaver met Colourpop. Vond de matte namelijk ook heel *** maar sinds ik die brush van CP gebruik vind ik ze eigenlijk wel fijner geworden vergeleken met voorheen. En prachtige look!

Damned, ik ben benieuwd wat je wil zien! Heb je voorbeelden of suggesties? Ga ik dat eens doen. :j :)

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 22:08

Yltje, wat ben je toch mooi!, Staat je weer goed.
Mooie look DNT.

Ik heb een afspraak om viper over te nemen.
Vanavond even overmaken, dan komt ie mijn kant op.
Van iemand hier..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 22:28

Ik zal ook weer eens een look posten.. met gipsbeen tijd zat :+

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En zo zit ik erbij;

Afbeelding
Afbeelding

En mn fantastische gips;

Afbeelding

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 23:00

Moet eigenlijk mijn huisje opruimen, maar ik ga dit toch even uitstellen door even mijn gezicht weer eens onder handen te nemen :')
Ik zet het resultaat straks wel even hier op!
En reageren op jullie
Spoiler:
maar door jullie kriebelt het weer

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 23:13

Snoraly schreef:
Moet eigenlijk mijn huisje opruimen, maar ik ga dit toch even uitstellen door even mijn gezicht weer eens onder handen te nemen :')
Ik zet het resultaat straks wel even hier op!
En reageren op jullie
Spoiler:
maar door jullie kriebelt het weer

nu nog? Ik maak alles zo schoon en mn nest in :P

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 23:22

Beterschap Jans, wel mooi de tijd, gaaf met die wimpers zo!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 23:35

Ik heb daar een net iets andere mening over, je look vind ik zo slecht nog niet maar met die wimpers sla je imo echt compleet de plank mis, dit zijn absoluut niet jouw wimpers. Ik zou ze stukken fijner nemen.

Ik zag laatst van stilla die liquid oogschaduw en was verliefd, sta ik net in het kruidvat en heeft catrice ze ook, even geprobeerd natuurlijk, drogen is zo gepiept, en plak niet en eenmaal droog krijg je hem er niet af! 5 kleuren, ik heb rose gold meegenomen :)

Ik denk morgen ff een look mee maken. Ben benieuwd naar de houdbaarheid op het oog.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 23:36

Wimpers ben ik met je eens hoor Friem :j ik moet op fijnere uit!

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 00:36

Afbeelding

Afbeelding

Zo jammer van het slechte licht.
Het zit echt prima maar damn rot licht :')

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 00:56

LadyMadonna schreef:
Kwam deze net tegen, misschien vinden jullie het leuk om te zien.. een make Up tutorial uit de jaren 60 :)
[ Video ]

Over Eyeliner
Citaat:
"Black can only be worn by girls with very black hair"

Well... That has changed.

Grappig om te zien. Hoe foundation en het setten met transluctant powder etc, toen ook al zo was. Dacht dat dat echt iets was van nu.

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 10:54

Mondy, mooi kleurtje hoor! <3

Joolien, mooi! Ik moet zeggen dat ik andere kleuren op je lippen wel veel mooier vind! Donkerrood en donkere nude kleuren vind ik je echt prachtig staan! :)

Yltje, leuk kleurtje!

Dnt, mooie overgang van kleur, lekker rustige en natural look. Ik vind het je heel mooi staan.

Jans, ik vind de look heel mooi maar ik vind de nepwimpers iets te aanwezig, ik had wel wat minder uitgesproken wimpers gekozen :)

Snoraly, mooi geshaped!

Gister zijn deze bij mij binnengekomen <3 ik ga er straks een look mee maken :D
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 11:31

Jans ik vond je wimpers ook niet mooi. Misschien eens de ardell 105 proberen? Die zijn heel natuurlijk.

Friem ik ben benieuwd wat je met die kleur gaat doen, vind het zo licht :P

Strakke wing hoor Snoraly.

Fair, ben benieuwd naar je look ermee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 11:40

Ik zat ook aan de 105 te denken ja! Dit is de 110 :j

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 12:23

@joolien Op bewegend ooglid met een mooie mauve kleur in de crease, als ICH perfect of tussen 2 donkere kleuren :j kan je echt heel veel mee zal binnenkort showen.

Ik ga vandaag weer met DnT op pad en we besloten te twinnen :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
En jullie zullen zo vast nog wel een selfie van haar krijgen :')
Laatst bijgewerkt door _Friemel op 11-02-17 12:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 12:23

En het resultaat van de foto die Friem net postte :')

Afbeelding