Fitbit wie doet er mee ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Myka

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 09:46

Ik gebruik ook altijd workout.. er is volgens mij wel een app voor paardrijden, maar die is betaald? Ik weet niet of iemand daar toevallig ervaring mee heeft?

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 10:37

Hoi! Ik meld me ook. Nu een maandje ongeveer in het bezit van een ionic. Vind de slaap tracker erg fijn!

Wel jammer dat er maar weinig opties zijn in de hoeveelheid sporten... Ik doe aan Les Mills en kies eigenlijk standaard voor work-out. Terwijl er een hele hoop aerobics, dans enz in zit. Die opties zitten er niet eens bij. Maar dat ligt aan fitbit en niet aan aan de smartwatch, toch?

Ik sport en beweeg meer sinds ik m heb! Wil elke dag toch wel alles in het groen hebben! (Mn beweegtijd, verbrande calorieën en aantal stappen).

IwanLuver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 16:32

Floko schreef:
Welk soort activiteit gebruiken jullie als je gaat paardrijden?
Ik had nu workout gedaan, maar ik krijg daardoor een te vertekend beeld (fitbit denkt dat ik zelf 9km gelopen heb).

Iemand nog :)

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 17:31

Ik gebruik die functies niet meer, dus geen.. :')

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 22:07

Ik doe ook niks, dus tel ze gewoon als stappen. De kilometers / verbrandde calorieën etc. zijn ook alles behalve kloppend wanneer ik een andere activiteit kies.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 16:58

Ik registreer paardrijden altijd via endomondo. Dan neemt ie dat wel goed over in MyFitnessPal en in de app van Fitbit vind ik hem ook wel als zodanig terug. Alleen hij telt dan volgens mij alsnog wel gewoon de stappen...

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 08:38

Iemand wnd ervaring met de huawei p20 lite en de fitbit versa 2? Lees voornamelijk oudere ervaringen op google waarbij hij niet altijd goed werkt of ze krijgen hem niet aangemeld op de p20 lite.

Of is er een andere die mensen aanraden? De versa 2 is waterdicht toch?

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 08:50

Hmm.. ik heb de Huawei P20 Pro en charge 2.
Had wat moeite met connecten, maar nu hij eenmaal goed is, is het gewoon goed.

Maar dat zijn dus net wat andere toestellen (telefoon en horloge).

Is er iemand hier die de charge 4 wil gaan kopen?
Ik zit er sterk over te denken..

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 08:58

Ik ga sowieso de Charge 4 kopen binnenkort. Jarenlang de Charge 2 gehad en was daar altijd heel tevreden over, maar wilde een minder log model dus overgestapt op de Inspire en nog spijt van. Wat een rot ding is dat. Denk dat ik volgende maand de Charge 4 ga kopen, vooral de GPS vind ik erg fijn want ik zit redelijk veel op de fiets (wielrennen) en mag dan graag mijn routes bijhouden.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 09:35

Ik twijfel tussen de Charge 4 en de Apple Smartwatch. Nu de Inspire HR, fijn ding, maar voor mij iets te simpel.
Zag dat de Charge 4 wel mooie functies had, du snog even kijken.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 07:48

Ja precies.. ik heb al een tijdje de charge 2 en ben opzicht niet ontevreden, maar dingen als GPS (ik wandel veel), spotify control (handig in de auto), waterafstotend (mis ik nu toch wel een beetje), en het scherm dat zich aanpast naar het aanwezig licht (fijn in de nacht!) zijn wel fijne toevoegingen/verbeteringen.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 07:58

Mijn Alta HE is nu 1,5 jaar oud en ik merk dat ie slechter wordt. Hij pakt niet alles, scherm aan = echt rammen op dat ding, anders reageert ie niet en kan m veel vaker opladen omdat ie leeg is..

Nog ff wachten tot ik afgestudeerd ben, en dan kijken voor een nieuwe :+.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 10:32

Mijn tweede charge 2 gaat nog steeds goed!

Maar idd, de vraag zal hier zijn als deze aan vervanging toe is: Apple Watch of nieuwe fitbit?

Dniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 19:16

Ik kom even binnenvallen met een vraagje... heb sinds ongeveer 1,5 jaar een Fitbit Versa. Sinds afgelopen week wil deze niet meer opladen helaas. Heb de contactpunten al schoongemaakt maar dit helpt helaas niet. Iemand ervaring hiermee? Kan wel een nieuwe oplader kopen, maar wie weet ligt het aan de Fitbit zelf.. hoewel het (lijkt mij) niet na 1,5 jaar zo mag zijn. Heeft er iemand nog een tip?

Myka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 20:12

Bij bol.com zijn de laders iets minder duur, misschien is dat een optie?

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 14:29

Je hebt toch 2 jaar garantie?

Dniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 11:22

Thanks voor de reacties! Stond net op het punt om contact op te nemen ivm de garantie. Dacht doe nog één schoonmaakpoging. Die is gelukt! Dit keer met gewoon simpele handzeep. Maar hij laadt weer op *\o/*

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 15:09

Mijn Fitbit registreert m’n actieve minuten niet meer. Wel m’n training maar geen actieve minuten...
Is een Alta HR en heb m bijna 1,5 jaar.

Manny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 22:47

Dniekje schreef:
Ik kom even binnenvallen met een vraagje... heb sinds ongeveer 1,5 jaar een Fitbit Versa. Sinds afgelopen week wil deze niet meer opladen helaas. Heb de contactpunten al schoongemaakt maar dit helpt helaas niet. Iemand ervaring hiermee? Kan wel een nieuwe oplader kopen, maar wie weet ligt het aan de Fitbit zelf.. hoewel het (lijkt mij) niet na 1,5 jaar zo mag zijn. Heeft er iemand nog een tip?

Ff bericht sturen naar Fitbit. Heb zelf een charge 3, aankoopdatum januari 2019. Problemen met het scherm, deed het nog wel maar kan niet meer swipen. Krijg nu gewoon een nieuwe. Ze hebben 24 maanden garantie.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 11:11

Zijn er meer mensen die de Charge 4 al hebben? Ik verwacht de mijne vandaag! :)

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 14:16

Nee ik heb 'm nog niet, maar ben wel heel benieuwd naar jouw ervaringen, wat jij er van vindt..
Ik twijfel namelijk nog of ik wil overstappen van mijn Charge 2 naar de 4.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 14:19

Ik wil m ook wel graag! Dus ben benieuwd naar je ervaringen. Ik heb nog een oude Alta HR. Doet het nog prima :D

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 16:51

Hij is wel weer een stuk groter dan de Inspire HR, dus dat is even wennen. Had liever hetzelfde formaat gehad maar goed. Verder ziet ie er mooi uit! Sluit mooier aan dan de Charge 2, die ik ook gehad heb, en vind de functies so far erg fijn. De echte test komt als ik dit weekend weer een stukje ga wielrennen, want voor de GPS heb ik hem uiteindelijk gekocht.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 15:48

Iemand misschien een idee, sinds gisteravond synchroniseert mijn FitBit niet meer met mijn telefoon. Vanmorgen heb ik alles geprobeerd wat ik kon vinden op het Internet, helaas geen succes want mijn telefoon kon mijn horloge helemaal niet meer vinden. >;) Dus ik dacht, ik zet hem naar fabrieksinstellingen, maar nu gaat mijn horloge dus helemaal niet meer aan.. Heb hem voor de zekerheid aan de oplader gehangen, ondanks dat dat niet nodig was, maar heeft niet geholpen... Gaat om een Versa van 1.5 jaar oud.

Ik weet dat ik nog garantie heb en ga morgen contact ook zoeken met FitBit.

darkangel23

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 15:59

Ik heb zelf ook problemen met het synchroniseren van mijn fitbits. Eerst werkte de charge 3 niet meer en inmiddels krijg ik ook de charge 2 niet meer gesynchroniseerd. Heel frustrerend.