Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xRoosss schreef:Hee wat leuk een PMU topic! Heb alle pagina’s gelezenIk heb afgelopen woensdag PMU op m’n wenkbrauwen gezet met de poeder techniek. Ben er nu al echt onwijs blij mee!
[ [url=m/zuXj7O.jpg]Afbeelding[/url] ]
De kleur is nog erg donker maar wordt uiteindelijk donker bruin. Note: ik heb echt specifiek om hele strakke, donkere, goed ingevulde wenkbrauwen gevraagd. Het is dus ook niet natuurlijk, ik snap dat niet iedereen dat mooi vindt! Ik heb trouwens van mezelf zwart wenkbrauw haar![]()
Aankomende woensdag ga ik full lips zetten en dan ook de techniek waardoor m’n lippen optisch groter lijken. Nu werk ik in een erg drukke winkel en ik begrijp dat ik niet aan korstjes ontkom, maar zou het toch wel willen minimaliseren. Heeft iemand hier tips/do’s/dont’s?
BertBaley schreef:Nice roos, mijne waren net zo grof en donker in het begin net als bij jou nu maar valt toch echt wel weer heel erg terug helaas want ik houd er ook van. Ik vind ze altijd het mooiste als ze net gedaan zijn :’)
bobje26 schreef:Ja, vind ik ook Popstra. Zoals bij DatBenIkNou zie ik zo weinig verschil met die uitgelijnde ogen/wenkies.