Vandaag 45km in 7:50 gelopen. Veel sneller dan normaal, ik denk dat dat een Vd redenen is dat ik de 50 niet gehaald heb. Ben wel erg tevreden, pas zat er flink in
Jeetje wat loop jij toch snel! En hier zitten de pauzes ook nog bij in? Wij lopen gemiddeld zo'n 5km per uur. Vind ik toch wel gewoon standaard en wel gewoon netjes toch? Maar dat betekend dat we over 40km al 8 uur doen en dan nog de pauzes erbij.
Je gaat bij de vierdaagse veeeel snellere lopers tegenkomen. Ben er inmiddels wel achter dat 5/uur de ondergrens is.
Dit was wel parcours training & een snelwandelwedstrijd, dus dan is het een stuk makkelijker om sneller te gaan lopen ik kom op lange afstanden (onverhard) vaak uit op 5 of 5,5 hoor!
Ik heb mijn inschrijving net teruggezet naar 40km, ipv 50. Ik heb 1x de 50 gehaald (vraag me niet hoe... en daarna 3 dagen mank geweest) & gisteren dus een poging gedaan, want niet gelukt is. Voor mij is het uitlopen ook het belangrijkste en dat zie ik met 4x50 niet gebeuren... Heb een gladiool gekregen, dus ideale starttijden !
Wel goede keuze dan denk ik inderdaad! Het is ook een pokke-end hoor 50km! Nu wordt 4x40 voor jou gewoon een makkie!
Danseresje
Geplaatst: 04-06-17 19:24
Knap doubtless, om die keuze te maken!
Dit weekend 65km weg gelopen (35 gister en 30 vandaag). Viel me dit weekend tegen.... Paar weken terug ook 65km, 25 en 40...maar die waren toch lichamelijk minder zwaar.... Gister ochtend ook in de regen gelopen. Mijn hoezen werken niet afdoende, even elastieken regelen.... Maar misschien dat het daar mee te maken heeft. Nu iig blaar op een rare plek: tussen grote teen en teen daarnaast....
Ik heb een regenhoes voor om mijn tas. Tot voor kort had ik een regenjasje mee, maar vorige week plastic poncho's gekocht bij de appie voor €0,99 en die is me gister goed bevallen. Heb voor mijn voeten van die regenhoezen gekocht die eigenlijk voor fietsers zijn, om de regen bij mijn sokken weg te houden waardoor ik dus zeiknatte schoenen krijg. Door heeft echter niet goed genoeg geholpen....er liep nog water tussendoor (tussen de hoes en mijn been). Klittenband strakker is geen optie, dus ga maar iets van elastiek regelen ofzo.... In uiterste nood zou tape misschien ook werken, maar ik heb doorgaans vieze kuiten van het stof/zand/etc, dus ben bang dat dat dan niet goed genoeg blijft zitten. Wil vooral niet te grote dingen en moet er makkelijk bij kunnen en moet het makkelijk toe kunnen passen....
Goed bezig iedereen!!! Ik heb dit weekend even wandel pauze. Zit met mn neus in de boeken voor 2 examens... bah!
Volgend weekend 30km sowieso lopen.
Kobus17
Geplaatst: 05-06-17 12:59
Gisteren 30 gelopen in 5u dus netjes 6 km gemiddeld,met mn nieuwe schoenen maar helaas toch weer last van de bal van mijn voet, ik denk dat ik die maar ga intapen. Vandaag met een vriendin gelopen naar een doorkomst van de roparun (de bedoeling was 15km met haar en dan daarna nog 15 alleen)maar zijn eigenlijk te lang blijven hangen,het was gezellig , dus na 3kwartier staan pas weer terug gelopen. Uiteindelijk op 19 km uitgekomen met een gemiddelde van 6.1.En misschien loop ik vanmiddag nog een rondje van 9 à 10 dan zit ik toch wel in de richting van wat ik had gepland. En nu geen last van mijn voet.
@Iedereen; goed bezig (ook degene die niet konden lopen )
Ik ben ook weer terug geweest met mn nieuwe, fijne & dure Meindl's. In de binnezool zat na een paar tochten een hele grote harde hobbel bij mn hiel. Nu heb ik nieuwe luxe zooltjes gekregen. Loop straks weer als een zonnetje! Maar moet zeggen top service bij Vrijbuiter! Iedereen die nog schoenen issues heeft succes! Ik hoop nu wel echt klaar te zijn met mijn schoenen probleem.
Ik heb vandaag 21 km gelopen in 3:20. Weer flink doorgestapt dus! Vriendje had er 40 km opzitten, in 7:15! Beide tijden zijn overigens Incl pauzes
Mijn fijne Meindl's blijken toch een halve maat te klein. 2 blauwe nagels inmiddels. Maar verkrijg het niet over mijn hart om €235 opnieuw uit te geven
Doubtless wat ga je snel!! Waar heb je de schoenen vekocht, daar om raad vragen? Of anders via meindl proberen? Staat me iets bij van 1 jaar garantie op meindl maar hoe, wat en waar weet ik niet meer. Is in ieder geval een flink bedrag snap dat je dat niet nog eens uit wilt geven. Zijn ze echt te klein in lengte? Anders kan soms een ander(dunner) er in zooltje helpen. Hopelijk kom je er nog uit.
Ja na 600km zal de winkel niet zo veel meer doen nee. Succes hoop dat meindl zelf iets doet.
maylotje
Geplaatst: 10-06-17 22:48
Vandaag bij Kinderdijk een wandeltocht gelopen. Wij zijn voor de 30km gegaan. Viel halverwege even vies tegen na een 1,5 week pauze. Benen ging ik flink voelen. We hebben even een goede pauze genomen toen we rond de 17km bij een rustpost kwamen. Ging daarna best wel weer goed gelukkig. Dacht ook heel even toen ik een medewandelar zag dat het Africanlady was mar dat denk ik niet. Of wel? Toen ik twijfelde en dacht zal ik het vragen was die genene al verder door dus dan maar even zo. Was jij ook daar Africanlady? Edit: Wij hebben er uiteindelijk 6 uur en 20 minuten overgedaan is inclusief kleine stopjes voor drinken etc. pakken. Grote pauze is er vanaf.
En nog een foto van ons uitzicht onderweg.
Hoe gaan jullie verder?
Doubtless
Geplaatst: 11-06-17 10:27
Mooie foto
Ik heb gisteren 25 gelopen in 4:27 (excl pauze). Schoenen zijn toch te klein (doei €235 ), dus ga op zoek naar een maat groter.