Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Damned schreef:Ik weet dat ik er niet zo op moeten reageren... maar soms zou ik zo iemand echt zo hard in zijn gezicht willen slaanterwijl ik normaal gezien letterlijk (
) zelfs nog geen vlieg kan kwaad doen
Misschien moet ik dan ook maar mijn keuze heroverwegen om later maar 1 kind te krijgen
oomens schreef:Vallen we hier nou serieus over iemand die opschrijft vlees te gaan eten? Vlees van een dier waarvan zij zich heeft verzekerd dat het een goed leven heeft gehad?
Ze zegt tegen niemand dat zij ook vlees moeten gaan eten. Ze valt niemand persoonlijk aan (zij niet) en maakt geen groepen belachelijk. Hoe kan zo'n opmerking dan zo verkeerd vallen?
Hebben veganisten echt zo'n kort lontje?
NikkiDeKerf schreef:oomens schreef:Vallen we hier nou serieus over iemand die opschrijft vlees te gaan eten? Vlees van een dier waarvan zij zich heeft verzekerd dat het een goed leven heeft gehad?
Ze zegt tegen niemand dat zij ook vlees moeten gaan eten. Ze valt niemand persoonlijk aan (zij niet) en maakt geen groepen belachelijk. Hoe kan zo'n opmerking dan zo verkeerd vallen?
"Hebben vleeseters nou echt het inlevingsvermogen van een doperwtje? "![]()
Het is een post met vrij irrelevante en offtopic informatie, die voor mensen die het hele topic proberen uit te leggen waarom zij geen vlees eten en hun gevoel voor de dieren overbrengen, behoorlijk provocerend kan overkomen.
Wel heel grappig, dat dit dus helemaal oke is, maar dat er andersom als veganisten op andermans posts reageren of vragen beantwoorden ze 'zich opdringen'. Hoe werkt dat nou toch precies, vraag ik me af.
NikkiDeKerf schreef:oomens schreef:Vallen we hier nou serieus over iemand die opschrijft vlees te gaan eten? Vlees van een dier waarvan zij zich heeft verzekerd dat het een goed leven heeft gehad?
"Hebben vleeseters nou echt het inlevingsvermogen van een doperwtje? "![]()
Het is een post met vrij irrelevante en offtopic informatie, die voor mensen die het hele topic proberen uit te leggen waarom zij geen vlees eten en hun gevoel voor de dieren overbrengen, behoorlijk provocerend kan overkomen.
Wel heel grappig, dat dit dus helemaal oke is, maar dat er andersom als veganisten op andermans posts reageren of vragen beantwoorden ze 'zich opdringen'. Hoe werkt dat nou toch precies, vraag ik me af.
minikatje schreef:Ach zie het zo. Ik vertel iemand dat ik gek ben op katten en 2 katten heb. Diegene antwoord met dat als hij katten voor zijn auto krijgt hij extra gas geeft.
Van alle opties die hij had om antwoord te geven kiest hij dit antwoord![]()
Maar goed, we leven in vrijheid van meningsuiting laten we het verstandig houden
minikatje schreef:Misschien een rare opmerking, maar waarom moet ik jou dan een monster vinden?
Sta je vanavond met het karkas bij mij op de stoep?
Eigen slacht vind ik een goede optie voor mensen die vlees eten