_Nelleke_ schreef:Ik heb hem ook op de iPhone. Het heet hardlopen met Evy.
Dank je!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik kwam na de ronde van 4km thuis en merkte dat ik nog wel verder kon (en wil graag naar 5km) dus de straat nog even ingelopen. totaal 5,15 km gelopen in 28.13 met een gemiddelde snelheid van 10,95km/uur. Eerste keer 5km! Heel tevreden mee
Ik loop nog maar 5 weken dus misschien wel beetje gaan opletten dat ik niet te veel doe, aangezien ik ook een keer of 4/5 per week loop. 

Morgen de 4 mijl lopen in Zwolle. Thuis wedstrijd, ik zie vanuit mn slaapkamer hoe ze de start aan het opbouwen zijn. Vind het heeeeel spannend, maar probeer mezelf te herinneren dat uitlopen nog belangrijker is dan een toptijd..
Op advies van de fysio heb ik nu 2 dagen rust genomen (ik was niet stuk hoor, maar was zijn advies voor een beginner). Morgen ga ik weer een lekker loopje doen door de natuur. Weet nog niet hoe lang dat rondje is maar kan altijd bijtijds gaan wandelen. Heb me ook aangemeld voor een hele toegankelijke run volgende maand. Met andere mensen

Ik moet al een week stofzuigen
Maar ga liever half uurtje rennen. renee16 schreef:Hier mijn motivatie een beetje kwijt, jullie ook weleens een dipje? Die enkele vrije avond die ik heb ben ik na een werkdag gewoon echt kapot dat ik blij ben als ik op de bank kan ploffen. ook in het weekend zit mijn huishouden me aan te staren, wil ik socializen, paardrijden en tot rust komen..
Maar met +5 kilo in 3 maanden moet ik toch echt even extra gas gaan geven, een dubbel doel dus, maar waar blijft de motivatie zeg...
Iemand tips hiervoor

Als het goed is krijg ik wel dat schema van Renate, dus ik ben benieuwd of dat wat is!
Nu even lekker bijkomen hè