Heb officieel een cheatdag , heb al 4 handjes met zoute stokjes meester gemaakt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rebecca schreef:Strakke buikjes, ik ga geen (naakt)foto's zetten hier dat is te schokkend voor jullie ogen
JuliaKamm schreef:Vandaag dag 7 van zo min mogelijk toegevoegde suikers, nooit verwacht dat ik dit zou kunnen hihi
Flups schreef:JuliaKamm schreef:Vandaag dag 7 van zo min mogelijk toegevoegde suikers, nooit verwacht dat ik dit zou kunnen hihi
En bevalt het wel? Ik zit zelf nu op dag 19 van de challenge (met mezelf) om toegevoegde suikers te laten staan.
Ik merk heel duidelijk verschil maar het fijnste vind ik nog dat ik niet meer om de haverklap honger heb. Geen zware cravings meer en daardoor wordt gezond eten een stuk makkelijker en waardeer ik echt voedsel meer.
Hoewel ik het ook soms wel echt moeilijk vind hooren gewoon toe wil geven aan die zak snoep of die bak ijs
Dragan2008 schreef:Even een vraagje uit interesse, voor de mensen die echt al veel kwijt zijn. Ik hoor vaak van mensen die heel veel afgevallen zijn, dat ze 'overtollig' vel hebben zegmaar. Zijn er hier mensen die daar last van hebben? En wat doen jullie eraan?
Ik weet zelf niet wat ik in zo'n geval zou doen. Schijnt dat de operaties daarvoor best pijnlijk zijn en vaak niet vergoed worden