[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rhinocornn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 21:50

Kwal schreef:
Kokosolie :j

Is dat niet heel vettig? Want wil eigenlijk iets wat snel intrekt zodat het niet zo plakt. Smeer mijn bepanthen wel zo dun mogelijk maar alsnog blijft het lang plakkerig

Twilight

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 21:51

baby olie of body olie van neutral? :)

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 21:52

Kokosolie is wel vettig, maar zo ontzettend goed voor de huid. Je kan het op wondjes e.d. gewoon smeren. Zelfs opeten :) Vind het zelf altijd lekker snel intrekken. Tenzij het zomer is, dan duurt het wat langer.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 22:02

deze vind ik ook echt geweldig mooi!

Afbeelding

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 22:06

Ik ben helemaal verliefd op de chesire cat van alice in wonderland. En dan het liefst nog met de tekst "We're all mad here".

En de skull blijft ook in m'n hoofd. Afbeelding

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 22:14

KoetJJs schreef:
Kwal schreef:
Kokosolie :j

Is dat niet heel vettig? Want wil eigenlijk iets wat snel intrekt zodat het niet zo plakt. Smeer mijn bepanthen wel zo dun mogelijk maar alsnog blijft het lang plakkerig

Olie is ten alle tijde vettig. Lotion is nogal gauw met allerlei toegevoegde dingen. Er is gewoon niets beters dan kokosolie. Ook dat hoef je maar dun te smeren.

WingsToFly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 22:19

Ik kruip ook even onder mijn steen vandaan.
Ik zit al een hele tijd te denken aan het zetten van mijn eerste tattoo. Inmiddels 5 jaar geleden heb ik een opleiding afgemaakt waar ik het ontzettend zwaar heb gehad, en ik had een beetje het idee om een tattoo te zetten als ik daar klaar was, na mijn ''overwinning'' om zo maar te zeggen.
Helaas ging het daarna niet veel beter met me dus de tattoo is er nooit gekomen, omdat het nooit als overwinning heeft mogen voelen.
Nu gaat het alweer een hele tijd een heel stuk beter met me en begint het toch echt te kriebelen. Een half jaar geleden ongeveer kwam ik de quote
''Little by little, one travels far'' tegen, ook nog eens van de schrijver van mijn meest favoriete verhalen ooit, J.R.R. Tolkien.

Mijn dillema is vooral het font, ik vind typewriter erg mooi - ook omdat dat wat ouderwets oogt en Tolkien al van heel lang geleden is zeg maar - alleen ik vind alle fonts het nét niet. Ik wil graag dat het netjes is, clean - dus niet met stipjes, vlekjes etc. - en recht.
Ik heb ook echt een dingetje met interpunctie, dus ik twijfel heel erg aan hoe ik het wil hebben. Met een komma ertussen, of onder elkaar. Doe ik het dan in enkel kleine letters, of juist hoofdletters, of doe ik zoals het hoort beginnen met hoofdletters. En begin ik dan beide ''zinnen'' met hoofdletter of niet.
Dit soort dingen gaan er om in mijn hoofd.

Plaatsing is ook nog een dingetje, ik vind ribben erg mooi maar ik weet niet zeker of het de mooiste plek is voor deze tekst. Qua grootte wil ik namelijk niet heel groot gaan. Gewoon subtiel.

Hier is in iedergeval een font wat lijkt op wat ik zou willen, maar nogmaals ik wil geen vlekjes etc. en ook dat het recht staat.
Afbeelding
(ik hoop dat de afbeelding werkt)

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 22:27

kun je niet gewoon even dafont.com rond neuzen? :) ik heb daar ook alles gevonden. op de pagina zelf kan je ook je tekst neerzetten. of kotm dat plaatje ook via dafont, in dat geval :Y)

WingsToFly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 22:30

Ja dat font heb ik van dafont, is HammerKeys.
Maar alle typewriter fonts die ik daar vond waren het net niet. Ik zoek nog gestaag verder, dat wel. Vind het zo lastig om te weten wanneer iets het nou echt helemaal is of niet.
Ik ben ook zo'n prettig persoon die 20x per minuut van mening verandert...

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 22:47

UhNee schreef:

[ [url=m/yqNfyY.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit is een plaatje op een arm gephotoshopt.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 23:05

WingsToFly schreef:
Ik zit al een hele tijd te denken aan het zetten van mijn eerste tattoo. Inmiddels 5 jaar geleden heb ik een opleiding afgemaakt waar ik het ontzettend zwaar heb gehad, en ik had een beetje het idee om een tattoo te zetten als ik daar klaar was, na mijn ''overwinning'' om zo maar te zeggen.
Helaas ging het daarna niet veel beter met me dus de tattoo is er nooit gekomen, omdat het nooit als overwinning heeft mogen voelen.
Nu gaat het alweer een hele tijd een heel stuk beter met me en begint het toch echt te kriebelen. Een half jaar geleden ongeveer kwam ik de quote
''Little by little, one travels far'' tegen, ook nog eens van de schrijver van mijn meest favoriete verhalen ooit, J.R.R. Tolkien.

Mijn dillema is vooral het font, ik vind typewriter erg mooi - ook omdat dat wat ouderwets oogt en Tolkien al van heel lang geleden is zeg maar - alleen ik vind alle fonts het nét niet. Ik wil graag dat het netjes is, clean - dus niet met stipjes, vlekjes etc. - en recht.
Ik heb ook echt een dingetje met interpunctie, dus ik twijfel heel erg aan hoe ik het wil hebben. Met een komma ertussen, of onder elkaar. Doe ik het dan in enkel kleine letters, of juist hoofdletters, of doe ik zoals het hoort beginnen met hoofdletters. En begin ik dan beide ''zinnen'' met hoofdletter of niet.

Plaatsing is ook nog een dingetje, ik vind ribben erg mooi maar ik weet niet zeker of het de mooiste plek is voor deze tekst. Qua grootte wil ik namelijk niet heel groot gaan. Gewoon subtiel.

Hier is in iedergeval een font wat lijkt op wat ik zou willen, maar nogmaals ik wil geen vlekjes etc. en ook dat het recht staat.
[ Afbeelding ]

Ik ben toevallig ook aan het zoeken naar een typewriter font. Wil ook niet te veel vlekjes en lekker strak, alsof 't door een typemachine op m'n lijf getypt is :+ Vond het idd ook net niet op dafont. Ben nou hier aan 't kijken! : http://www.1001fonts.com/typewriter-fonts.html

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 23:06

iemand met een typmachine opzoeken? :P

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 23:07

Twilight schreef:
iemand met een typmachine opzoeken? :P

Denk dat ik mezelf er maar eens ga tussen wringen idd, in 't typemachine :))

Edit: oh slim :') Natuurlijk voor 't letterype _O-

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 23:10

:') Ja hahahaha

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 23:13

_O- De slimste thuis haha.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 23:21

laughterline schreef:
WingsToFly schreef:

[ Afbeelding ]

Ik ben toevallig ook aan het zoeken naar een typewriter font. Wil ook niet te veel vlekjes en lekker strak, alsof 't door een typemachine op m'n lijf getypt is :+ Vond het idd ook net niet op dafont. Ben nou hier aan 't kijken! : http://www.1001fonts.com/typewriter-fonts.html

Deze komt voor mij nou 't dichtst in de buurt trouwens :) , misschien heb je er wat aan.
http://www.1001fonts.com/traveling-typewriter-font.html

ffnessence

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 23:26

Hoi,
Ik kom uit het niets ineens binnenvallen. Maar ben zo trots op m'n tattoo dat ik deze hier graag show.

De plaat en zijn verhaal.

Dit oog ziet mijn toekomst en waakt over m'n verleden. In de weerspiegeling van de iris zie je de voorletters van mij, m'n man en zijn overleden tweeling broer. Die voor ons allebij heel veel betekent. Ookal heb ik hem nooit gekend, staat hij net als mijn Man heel dicht bij me.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 23:35

ffnessence schreef:
Hoi,
Ik kom uit het niets ineens binnenvallen. Maar ben zo trots op m'n tattoo dat ik deze hier graag show.

Dit oog ziet mijn toekomst en waakt over m'n verleden. In de weerspiegeling van de iris zie je de voorletters van mij, m'n man en zijn overleden tweeling broer. Die voor ons allebij heel veel betekent. Ookal heb ik hem nooit gekend, staat hij net als mijn Man heel dicht bij me.

Ik zie niks? :=

xsiroccox

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 23:47

xMyrth schreef:
ffnessence schreef:
Hoi,

Ik zie niks? :=

Oog is dicht denk ik _O-

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 23:58

billionache schreef:
*kruipt van onder de meeleessteen*

Ik heb een shop op 't oog voor m'n eerste tattoo. Echter ben ik een leek in het inschatten of iets echt wel strak en mooi gezet is :+ iemand hier een mening over? Het zou over een tekst gaan onder m'n sleutelbeen.
https://www.facebook.com/inkfinity8/?fref=ts

Niemand? O:)

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 00:02

billionache schreef:
billionache schreef:

Ik heb een shop op 't oog voor m'n eerste tattoo. Echter ben ik een leek in het inschatten of iets echt wel strak en mooi gezet is :+ iemand hier een mening over? Het zou over een tekst gaan onder m'n sleutelbeen.

Voor zover ik kan zien ziet het er wel goed uit dacht ik zo! :D Maar ze plaatst nog niet echt close ups waar je het goed kunt beoordelen, of ik ben ze nog niet tegengekomen :)

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 01:02

Heeft iemand hier een tattoo onder het sleutelbeen?

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 01:28

Supervixen schreef:
UhNee schreef:

[ [url=m/yqNfyY.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit is een plaatje op een arm gephotoshopt.

Huhh weet je dat zeker? De artist heeft namelijk wel een heel ig profiel en dergelijke.... https://instagram.com/normalcarrey/
En tattrx is nou niet echt de eerste de beste bron, is echt wel een internationaal magazine enzo.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 11:18

Voor zover ik kan zien is dit echt gephotoshopt, niet eens zo goed :P

astra4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 13:43

billionache schreef:
billionache schreef:

Ik ben niet erg onder de indruk van haar werk eerlijk gezegd. Volgens mij is ze ook nog niet erg ervaren. Zie hieronder een cover up die ze maart dit jaar plaatste op haar Facebook. Ze heeft er gewoon een heel simpel vlindertje bovenop gekwakt. Haar teksten vind ik ook best onregelmatig. Tja..., mijn keuze zou ze in ieder geval niet zijn.

Afbeelding