De wond lijkt rustig te worden. De witte stukken laten ook los en daaronder zit rood weefsel. Maar juist dat Rode doet ontzettend pijn. Zeker met de zalf erop doen
Laten we het hopen. In dit geval is bloed goed zullen we maar zeggen. Maar er echt op vertrouwen durf ik nog niet. Als ik tijd heb zal ik morgen weer ff foto's maken.
Ik snap niet dat iedere keer als 't iets beter gaat, je het maar laat gaan etc. Het is al zoveel keer beter gegaan en zovaak weer verslechterd. Hier blijft 't aanbod staan, al reageer je er zelf niet op.
Ik hoop voor je dat 't nu wel beter gaat, die zalf gewoon blijven smeren ondanks je het zelf liever niet doet omdat t beter gaat; misschien is 't wel de reden dat het beter gaat...
Lukt me niet om foto'S met mn tel te plaatsen. Maar heb paar dagen in het ziekenhuis gelegen met antibiotica infuus. Wond ziet er echt veel beter uit nu. Doet nog wel ontzettend pijn
Free2
Geplaatst: 28-12-15 12:15
Hey TS, ik heb het hele topic gelezen (wel alleen jouw posts), en wilde even laten weten dat ik erg met je meeleef! Wat vervelend dat het steeds verslechterde na enige vooruitgang, fijn om te lezen dat je nu serieus behandeld bent en het er beter uitziet
HEHE EINDELIJK hebben ze naar je geluisterd! Trots op je meid ik denk dat het een hele goede stap is geweest. Ik ben toevallig vanmiddag ook bij de HA geweest voor een flinke infectie, ik moet 2x daags spoelen heb 4x per dag antibiotica en moet woensdag alweer terug zijn. Kreeg op me flikker dat ik niet eerder gekomen was. Weet hoe je je voelt!