tiwi1969 schreef:Ik snap dat het jou niet snel genoeg gaat, maar dit ziet er echt heel erg mooi uit hoor. De ooghoek is ook een heel stuk verbeterd, ziet er bijna normaal uit.
Dat rode heeft tijd nodig om weg te trekken, mijn oog is ook nog steeds rood na de beschadiging/ontsteking en jeuk soms verschrikkelijk.
Bedoel je de ooghoek links? [bij het oor zeg maar] of de hoek bij de neus? want de ooghoek bij de neus groeit helemaal dicht.De wond zelf vind ik er ook kei goed uitzien,perfect genezen,net als de linkerooghoek,ziet er perfect uit.Ik mis de onderste traanbuis best wel,me oog blijft maar tranen.Ook blijft er wit slijm uit de ogen komen,maar dat heb ik al heel lang.
Nog maar 1 week en dan weer op controle in Utrecht.
Ik was vanmiddag op de functieafd. in het ziekenhuis voor een evenwichts orgaan onderzoek.Je krijgt dan een rare bril op waar een camera inzit,en de arts kan dan meekijken op het scherm.
Ze vroeg later of mijn ogen wel eens onderzocht waren.Uhm nee niet echt,alleen de tumor is toen onderzocht enzo,maar verder niks. Geen idee waarom ze dat vroeg.
De 14de sept. de uitslag van dit onderzoek.