Goed dat ie eruit is. En blij dat je aan de beterhand bent!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cerilene_ schreef:Ja zeker. Ben blij dat ie er uit is!
Ik had al een tijdje een sterk vermoeden dat dit het wel eens Kon zijn. Schrok alleen wel dat het al 4x4 cm was.
Maar ik had tot de operatie nog wel de hoop dat ik er zo goed mogelijk uit zou komen.
Nouja, pech gehad en nu gaat het alweer een tijd goed vooruit en daar gaat het om!
Vala schreef:Hey Montie! Ik ga naar de fysio in de Doktershoek bij ons op het dorp. Bij Marijke.
Ik was gisterenavond erg blij maar vanochtend toch behoorlijk wat pijn. Hoop maar dat dat geen slecht teken is..
Vala schreef:Ik laal me ophalen om naar Nop te gaan. Hij wordt gelukkig goed verzorgd! Hopelijk kan ik over een week of 2 weer zelf naar stal. Jij hebt ook een hoop meegemaakt zeg. ..
tazzey ik hoop dat je snel weer wat kan slapen
ben zo klaar met ziekenhuizen eigenlijk maarja Vala schreef:Dat lijkt me ook moeilijk, ben ook een toekomst planner, en als dingen dan anders gaan vind ik dat heel moeilijk, dan raak ik mijn houvast kwijt en dat veroorzaakt paniek! Ik heb een aantal jaar geleden een forse burn-out gehad en kan moeilijk schakelen zeg maar.
Ik slaap ook vaak in de middag even, vanochtend ook weer vroeg wakker geworden van een gierende rugpijn, echt niet leuk meer....
Susanne, hoe gaat het met je knie?
Gisteren erg slecht nieuws gehoord, stalgenootje van mij van 30 jaar oud met uitgezaaid melanoom heeft nu nog maar heel kort te leven. Dat zet je eigen sores toch wel weer in perspectief. Ik baal alleen dat ik nu niet kan helpen met haar paard of naar haar toe kan...