[Centraal] Piercings (deel 16)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 22:25

_Dominique schreef:
Mimimi, piercing besteld voor mn helix, vandaag binnen gekomen. Een segment ring. En dat sluitinkje ging er maar niet op! Bloedde een beetje en er kwam een beetje vocht uit. zelfs in mn hand kreeg ik t sluitinke er met geen mogelijkheid op. Iemand tips??

Mn oor was zo gezwollen dat mn staafje er niet in paste dus heb er een oud langer staafje ingedaan..

Ik vind het prut dingen.... Ik heb zo'n segment ring voor m'n neus en dat was ook echt één groot drama. M'n vriend heeft hem uiteindelijk met 1 tangetje een stukje uit elkaar gehaald en dan met een ander tangetje dat stukje ertussen gedaan. Maar de ene keer was ie teveel opgerekt, dan kregen we hem er weer niet tussen, etc. etc. Uiteindelijk zat hij na heel lang kloten (verdeeld over meerdere dagen :') ) en na een paar weken moest ik hem er even uithalen, omdat ik een nette en representatieve foto voor op mijn C.V. moest hebben en daarna niet meer opnieuw ingedaan.

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 22:38

MaartJ schreef:
Cool Klis, hoop dat ie niet zo lief is als de mijne :) Ik heb 'm nu sinds juni en nooit last van gehad!

Dan hoop ik toch dat hij net zo lief is, en niet niet zo lief :')
En ik hoop ook dat hij braaf blijft!

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 22:38

Zelfde probleem hier met de segment ring. Het idee is heel leuk, maar het werkt voor geen meter..
Ik heb drie dagen lang (uren) geprobeerd dat ding vast te krijgen, vervolgens is mijn moeder er nog 4 uur mee aan het kloten geweest en toen zat ie!
Na een paar weken moest ik er uiteraard weer wat anders in, die segment ring echt nooit meer gedaan. Wat een gepiel zeg :')

MaartJ

Re: [Centraal] Piercings (deel 16)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 22:50

Oeps.. Foutje _O- Lekker scherp!

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 23:44

Brr segmentringen zijn horror! Hier ook al heel wat uurtjes aan verspild, ik hou het wel bij de bcr.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 00:30

Heeel veel spijt dat ik m heb gekocht nu.

Mn oor voelt alsofdie piercing net gezet is, zoveel pijn. Maar wat voor ringetjes voor je helix heb he anders? Ik wil er niet een met een balletje, gewoon een mooie ronde. Balen dit zeg..

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 00:32

Gewone zilveren oorbel ringetjes heb ik er heeeel lang in gehad

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 00:56

Ja maar die zijn toch niet goed qua mm?

Dan groeit ie dalijkdicht.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 04:50

Een gewoon "oorbel" ringetje zou ik ook niet doen als je hem op deze maat wilt houden. Er bestaan ook segment rings met een klik systeem. Geen idee of dat makkelijker gaat...

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 11:21

Geen idee.. maat is idd wel dunner dan 1,2 maar ondanks dat ik jaren ringetjes heb gehad zit er nu ook gewoon probleemloos weer 1,2 staafjes in.. maar ik denk dat ik die van mij waarschijnlijk wel al een stukje langer had toen ik ze erin had zitten..

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 11:53

Al ik dit zo lees ben ik blij dat ik m niet besteld heb, ik wilde ook zo'n segment ring voor mijn tragus maar dat leek me zo'n enorm gepriel.
Heb nu een open neus ring besteld wel in 1.2 als het goed is komt die vandaag binnen :)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 11:55

Ik kan gewoon het geen ik wil online kopen en naar de shop toegaan die m er voor 5 euro voor me inzet.
Veel minder gepiel.

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 12:24

Iris82 schreef:
Ik kan gewoon het geen ik wil online kopen en naar de shop toegaan die m er voor 5 euro voor me inzet.
Veel minder gepiel.

Kijk dat is handig!
Daar had ik zelf ook nog niet aan gedacht.

Heeft 1 van jullie ervaring met alleen de balletjes vervangen?
Ik wil eigenlijk over een paar weken de balletjes vervangen van mijn piercings, maar ben zo bang voor een allergische reactie... -O- Ik kan absoluut niet tegen koper, zilver en natuurlijk nikkel. er hoeft maar een deeltje in te zitten en het gaat mis.

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 12:53

Ik ben opzoek naar een tongpiercing, een wietblad maar niet een die een rondje zit maar echt de vorm er van heeft. Wie weet waar ik die kan kopen? Op internet kan ik hem niet echt vinden..

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 13:43

Robynn schreef:
Ik wil eigenlijk over een paar weken de balletjes vervangen van mijn piercings, maar ben zo bang voor een allergische reactie... -O- Ik kan absoluut niet tegen koper, zilver en natuurlijk nikkel. er hoeft maar een deeltje in te zitten en het gaat mis.

Ja. Ik kan ook niet tegen nikkel. Heb gewoon chirurgisch stalen / titanium balletjes gekocht en die er op gedraaid. Bij de V&D verkopen ze ook piercings, die ik van hun heb zijn van chirurgisch staal en doen 't prima. :-)

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 15:11

Nog even een foto'tje van mijn rook. Moeilijk ding om schoon te maken heb ik al gemerkt :')

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 16:58

Hoe de f*ck krijg ik ooit het balletje van mijn foward helix gedraaid? Heb net een hele poos zitten draaien, maar ik kan niet bij de achterkant, dus als ik draai, draait het staafje gewoon dus draai ik het balletje er niet af. Ik heb al geprobeerd mijn vinger er achter te zetten, maar niks werkt. Ik kom ook de hele tijd tegen mijn andere forward helix aan die nog zeer doet omdat hij nog niet zo lang gezet is. Nu zit ik dus met een rood een pijnlijk oor, en dat ding is er nog steeds niet uit. -O- Ik wou er juist een bioplast in doen omdat mijn andere piercing erook heel goed op reageert, en het is ook niet zo'n gedoe met het in en uit doen. Maargoed, moet ik eerst dit ding eruit krijgen wat niet lukt. 8)7

xDeems

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 19:54

Ik denk dat ik zo ongeveer begrijp wat je bedoelt, ik krijg mijn tragus er ook met geen mogelijkheid uit. Als ik wil wisselen bel ik altijd even naar de dichtsbijzijnde piercingshop en die is enthousiast genoeg om voor een paar euro mijn tragus te verwisselen voor een nieuw balletje. Volgensmij betaal ik €2,50 voor een nieuw balletje en verwisselen.
En anders misschien de achterkant met een tangetje pakken?

Suzan_v_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 19:55

[***] schreef:
Hoe de f*ck krijg ik ooit het balletje van mijn foward helix gedraaid? Heb net een hele poos zitten draaien, maar ik kan niet bij de achterkant, dus als ik draai, draait het staafje gewoon dus draai ik het balletje er niet af. Ik heb al geprobeerd mijn vinger er achter te zetten, maar niks werkt. Ik kom ook de hele tijd tegen mijn andere forward helix aan die nog zeer doet omdat hij nog niet zo lang gezet is. Nu zit ik dus met een rood een pijnlijk oor, en dat ding is er nog steeds niet uit. -O- Ik wou er juist een bioplast in doen omdat mijn andere piercing erook heel goed op reageert, en het is ook niet zo'n gedoe met het in en uit doen. Maargoed, moet ik eerst dit ding eruit krijgen wat niet lukt. 8)7

Ik snap je probleem, had ik ook met mijn forward helix. Heb je dat balletje ooit al wel i vervangen? Want als dat niet zo is zit hij enorm strak omdat daar vuil tussen zit. Dat had ik ook, ik heb het de eerste keer bij een piercer laten doen. Nu kan ik het zelf. Ik stop mijn wijsvinger op het achterkantje (hard duwen) En dan een ruk aan het balletje geven met je andere hand met je duim en wijsvinger. Het is wel pijnlijk ja.
Misschien gaat het onder de douch makkelijker? Nog nooit geprobeerd maar misschien werkt het.

Ik kan ze er nu zelf op draaien en ik draai ze iets minder strak.

Succes :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 19:57

De achterkant kan ik onmogelijk vastpakken, ik kan er wel met mijn vinger tegenaan, maar ik kan hem niet vastpakken. Misschien dat ik het morgen nog probeer, maar ik word er echt zo boos van als het niet lukt na al dat gepriegel. :=

Piercing zit er nu etrouwens en maand of 11, in de tijd heb ik hem niet vervangen.

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 20:14

Bij mijn tragus heb ik het de eerste keer ook bij de piercer laten doen, die zat zo vast dat zij er zelfs moeite mee had om m los te krijgen.

Mijn ringetje is binnen maar hij is best groot, 7mm.
Toch nog maar op zoek naar een kleinere

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 20:17

Net maar even de piercer gebeld met de vraag of ze graag wilden dat ik een afspraak maakte om mijn piercings te laten verwisselen voor bioplast staafjes (moest bij de piercer waar ik mijn helix heb laten zetten namelijk wel). Had een heel sympathieke vrouw aan de lijn die gelijk met me mee dacht. Wel fijn, want de piercers waar ik eerder was waren nogal stug... -O- Morgen dus even naar de shop.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 08:37

goldenarrow schreef:
Net maar even de piercer gebeld met de vraag of ze graag wilden dat ik een afspraak maakte om mijn piercings te laten verwisselen voor bioplast staafjes (moest bij de piercer waar ik mijn helix heb laten zetten namelijk wel). Had een heel sympathieke vrouw aan de lijn die gelijk met me mee dacht. Wel fijn, want de piercers waar ik eerder was waren nogal stug... -O- Morgen dus even naar de shop.

Dan ben ik benieuwd waar je heen gaat, ik woon namelijk ook in Gelderland ! :D

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 10:05

[***] schreef:
goldenarrow schreef:

Dan ben ik benieuwd waar je heen gaat, ik woon namelijk ook in Gelderland ! :D

Ik ga naar skin-a-matic in Nijmegen :)

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 11:00

_Ekenna schreef:
Robynn schreef:

Ja. Ik kan ook niet tegen nikkel. Heb gewoon chirurgisch stalen / titanium balletjes gekocht en die er op gedraaid. Bij de V&D verkopen ze ook piercings, die ik van hun heb zijn van chirurgisch staal en doen 't prima. :-)

Thanks! :)