Nja 't viel me ooit als 15/16 jarige(of zoiets ) op, en ik dacht tijdens 't scheren: laat ik dat stukje haar ook eens weghalen. Sinds dien viel t veeeel meer op en nu haal ik 't standaard weg omdat ik anders dikkere donkere haartjes heb Zal ze is epileren, problem solved haha
Ik dacht dat niemand anders het had Ben nu wel een beetje opgelucht haha
xMalibu
Geplaatst: 22-06-14 16:08
Konstantine schreef:
Ik dacht dat niemand anders het had Ben nu wel een beetje opgelucht haha
Hier ook
Geryon
Geplaatst: 22-06-14 16:20
Kayleigh_ schreef:
Door die haren onder mijn navel heb ik m'n hele puberteit geen bikini, strand of zwembad gezien
Zonde!
Jess1989
Geplaatst: 22-06-14 16:23
Gini schreef:
Ik heb die streep ook niet. Ik dacht dat dat alleen een mannending was.
Ook totaal geen streep of haar te bekennen hier. Dacht inderdaad ook dat het alleen bij mannen was
Britt_Sisi
Geplaatst: 22-06-14 16:31
Vrouwen met veel haar hebben het ook
Laatst bijgewerkt door Britt_Sisi op 22-06-14 16:46, in het totaal 2 keer bewerkt
Joey
Geplaatst: 22-06-14 16:31
JessAndHope schreef:
Gini schreef:
Ook totaal geen streep of haar te bekennen hier. Dacht inderdaad ook dat het alleen bij mannen was
Same Alleen wat donshaartjes, maar die zie je niet
Anoniem
Geplaatst: 22-06-14 16:46
Geryon schreef:
Kayleigh_ schreef:
Door die haren onder mijn navel heb ik m'n hele puberteit geen bikini, strand of zwembad gezien
Zonde!
Heel zonde! Durf pas sinds in bikini te verschijnen sinds m'n 18e weer. Tegenwoordig heb ik er niet zo'n probleem meer mee, heel veel vrouwen hebben het. Zeker vrouwen met donker haar.
liefsmarleen
Geplaatst: 22-06-14 16:48
Ik heb ook donkere haren op m'n buik haha ga het ook eens met een pincet proberen te epileren.
Anoniem
Geplaatst: 22-06-14 17:44
JessAndHope schreef:
Gini schreef:
Yep, ik dacht ook dat het alleen maar bij mannen was .
Het zijn dan ook meer donshaartjes, of haartjes die wat harder terugkomen omdat je 't scheert Bij mannen zijn 't echt dikke opvallende lijnen die je op afstand al kan zien, lijkt mij ook dat vrouwen dat niet hebben haha
In België noemen we dat lijntje bij mannen een "suivez-moi"
merrylegs
Geplaatst: 22-06-14 17:55
Letitia1991 schreef:
In België noemen we dat lijntje bij mannen een "suivez-moi"
poëtisch
Konstantine
Geplaatst: 22-06-14 17:57
Mijn beste vriendinnetje noemt het een n**kladder.
Bij mij zijn het echt maximaal 20 haartjes, maar ik erger me er echt aan
laughterline
Geplaatst: 22-06-14 18:03
Konstantine schreef:
Mijn beste vriendinnetje noemt het een n**kladder.
Bij mij zijn het echt maximaal 20 haartjes, maar ik erger me er echt aan
aka biologisch trampstamp aan de voorkant
Berdien
Geplaatst: 22-06-14 18:05
Happy trail
Ik heb er heel licht wat donshaartjes. Dan vind ik de haartjes die ik heb op uhm... meer in noordelijke richting irritanter. Maar ook dát schijnt normaal te zijn
laughterline
Geplaatst: 22-06-14 18:06
Berdien schreef:
Happy trail
Ik heb er heel licht wat donshaartjes. Dan vind ik de haartjes die ik heb op uhm... meer in noordelijke richting irritanter. Maar ook dát schijnt normaal te zijn
Noordelijke richting en daarvan aan de oost en west kant?
Ik had dit topic 10 jaar geleden moeten lezen, dan had ik misschien geen onnodige fobieën ontwikkeld
Ben er zelfs eens voor naar de dokter geweest toentertijd, die mij vertelde dat het bij zo goed als elke donkerharige vrouw voorkomt. Toch ging dat er bij mij niet in, ik bleef me abnormaal voelen
Tot ik de epilator ontdekte, dat is echt een geweldige uitvinding om haar op een mooie manier te verwijderen
Ja ik dacht net: laat ik nog een poging wagen om m'n oksels te epileren (philips set, vorige x 3 haartjes oid )..had niet gedoucht en ik durfde niet komt omdat die haartjes daar zo dik zijn van 't scheren en t toch pijnlijker is dan de benen haha. Dus toen dacht ik: laat ik die haartjes bij de bovenlip eens weghalen... mygod auw! nu lekker rood en dik morgen weer weg..hoop ik haha moet gewoon gaan werken natuurlijk