Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Colien schreef:Ik wil een tweede paar gaatjes in mijn oren laten schieten (oorlel, dus geen kraakbeen). Maar vraag me eigenlijk af wat een beetje de richtlijnen qua prijs daarvoor is, en wordt dat nog bij een juwelier geschoten? Lijkt me namelijk goedkoper als bij een piercer.
Colien schreef:Ik wil een tweede paar gaatjes in mijn oren laten schieten (oorlel, dus geen kraakbeen). Maar vraag me eigenlijk af wat een beetje de richtlijnen qua prijs daarvoor is, en wordt dat nog bij een juwelier geschoten? Lijkt me namelijk goedkoper als bij een piercer.
xDonja schreef:Ik las iets over een anti-wenkbrauw... Foto?
Ik wil er graag nog een piercing bij.. Tepels en intiems komen er bij mij niet in, en in het gezicht ook niet (werk in de zorg dus MD's gaan hem denk ik ook niet worden..) Dan blijft het oor overIk heb nu twee gewone gaatjes in elk oor, een helix links en een tragus rechts.. Ik wil graag een rook rechts er bij, maar ook wel een TFH links.. Moeilijk moeilijk..
Ik mag hem trouwens pas van mezelf als ik over ga naar het tweede jaar van mijn opleiding