Was er zelfs voor met de auto naar het werk gegaan, zodat ik energie over zou hebben.. gemiste kans 
Vanmorgen wel weer op m'n fietsje naar het werk gegaan. Zaterdag ga ik maar eens een wat langere route uitstippelen voor m'n skeelertochtje!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Was er zelfs voor met de auto naar het werk gegaan, zodat ik energie over zou hebben.. gemiste kans 
Ook geen slimme route uitgezocht.

Moest vooral hard lachen om mezelf

Dat is echt knap, petje af!!
Mooi streven!

Ben best wel een beetje trots! Heb voor m'n gevoel redelijk rustig aan gedaan, maar had een gemiddelde van net boven de 17 per uur, viel me niet tegen
Voel me niet eens echt moe!
Heel knap!
Ik doe het ook naast het paardrijden 
Mijn scheenbeen was net weer heel, springt er een paard 2x op mijn (ook al) linkervoet en was die mooi dik en blauw, jay.
) Wil dit blijven uitbouwen, mijn vriendin gaat (met elektrische fiets) met 30 km/u naar school, dus ik ga op de dagen dat we tegelijk beginnen lekker samen met haar naar school. Zou toch leuk zijn als ik met wat training haar er dadelijk relaxt uit skeeler haha
.
. En in de zomer natuurlijk lekker meeskeeleren daar, weet nog niet zeker of ik het ga doen. Heeft iemand er ervaring mee? Vonden jullie het leuk (wat wel en niet?) 
Daarnaast is het natuurlijk ook erg gezellig!
Ik heb eindelijk medicatie voor mijn longen en er gaat een wereld voor me open, zo fijn!