Je hebt gelijk hoor Doubtless, eigenlijk moet ik mezelf dan een flinke schop onder m'n kont geven! Was er zelfs voor met de auto naar het werk gegaan, zodat ik energie over zou hebben.. gemiste kans
Vanmorgen wel weer op m'n fietsje naar het werk gegaan. Zaterdag ga ik maar eens een wat langere route uitstippelen voor m'n skeelertochtje!
Jullie zijn allemaal goed bezig zeg! Nog een paar dagen voor ik thuis ben, dan moet ik ook maar weer kilometers maken om weer wat bij te komen! 6 dagen werken en veel wind valt toch wel tegen.
Pfff, heb mezelf net echt verrot geskeelerd op die 40 kilometer. Had gelijk al vermoeide benen (gisteren op de racefiets weg geweest) en bijna de hele weg die straffe wind tegen. Ook geen slimme route uitgezocht. Ben ineens niet meer zo sip dat ik 2 weken niet kan skeeleren.
Echt knap hoor Helderder! Skeeleren na racefietsen is dus ook geen goed idee Wel verdorie.. had ik gister weer een rondje van 20 km, valt de app uit na 13 km..
Ik heb als doelstelling voor de maand augustus om de 100 km in de challenge te halen! Net dus 9 km erbij gezet... Het was wel wennen, maar ik sta duidelijk rechter op m'n wielen. Ik vind de lagers nog wel een beetje stroef...
Kom ik thuis weer binnen in de woonkamer om mijn skeelers uit te doen, val ik zo achterover op mn stootkussentjes Moest vooral hard lachen om mezelf
Ik heb ook weer een mooi rondje gemaakt, 12 km Was erg benauwd dus wel blij met mijn flesjes water. Zweet gutste er weer vanaf
Helderder, jeeuutje 40 km Dat is echt knap, petje af!!
Elies, ik ken dat ook.. Of dat de gps-signaal niet meteen gevonden wordt dus pas na 1 of 2 km het oppakt..
Paardennamen, dat is nog eens een mooie challenge!! Ik denk dat ik daar ook aan mij ga doen.. 100 km in de maand augustus.. Misschien dat ik m op 150 km zet.. Goeie!
Elies, ben je zaterdag nog weggeweest? Knap hoor Helderder! Paardennamen, beter in je huiskamer dan en public Mooi streven! Slim om een flesje mee te nemen Nancy!
Ik ben vandaag met een vriendinnetje weggeweest! Bijna 44 km gereden, in 2 uur en 40 minuten. Gemiddelde snelheid van 16.5 km/h, waar ik eigenlijk wel heel tevreden over ben! Prachtige route gepakt & eigenlijk gewoon heel fijn geskate! Deze week 75 km op de teller
prugelpiet
Geplaatst: 03-08-14 18:41
Ik kan mezelf er niet toe zetten alleen op pad te gaan....
Ook geen flauw idee waar ik een beetje lanhs kan, routes zijn of te kort of te lang
Mooie doelstelling, paardennamen!
Doubtless
Geplaatst: 03-08-14 19:41
Als je dat niet uitprobeert kom je er ook nooit achter prugelpiet... Ik ging in het begin nog wel 's gewoon 20 minuten de ene kant op & als ik daar geen rondje van kon maken gewoon 20 minuten dezelfde weg terug. Inmiddels heb ik een dozijn aan routes tussen de 8 en de 45 km. Gewoon een kwestie van gaan!
Mooie stunt Paardennamen, dan zal een flinke klap zijn geweest! Geen pijn gedaan? Mijn ervaring is ook dat de lagers eerst wat stroef zijn, wordt wel beter!
Mooi rondje Nancy, irritant is dat he? als de app uitvalt, werkt beetje demotiverend..
Je hebt me geinspireerd Doubtless, 44 km, wat een end zeg! Vandaag vroeg m'n nestje uitgekropen, huishouden gedaan en gaan skeeleren. Dacht dat het me niet zou lukken, maar jawel.. ook 40 km. gedaan vandaag! Ben best wel een beetje trots! Heb voor m'n gevoel redelijk rustig aan gedaan, maar had een gemiddelde van net boven de 17 per uur, viel me niet tegen Voel me niet eens echt moe!
Nu lekker douchen en dan lekker chillen. Gaat iemand van jullie vandaag nog? Of ben ik de enige die vrij is vandaag
Ik heb sinds gisteren skeelers, en ook meteen een klein rondje gemaakt! (5km). Vanaf nu wil ik sowieso naast 3x in de week paardrijden ook 2x in de week gaan skeeleren!
40 km nice! Daar wil ik ook naartoe werken, was gister weer voor het eerst sinds 3 jaar dat ik weer ging skeeleren, en het was heerlijk!
Pff ik moet mij er toch echt weer eens toe zetten, ga de laatste tijd niet zo veel meer, ook omdat de wegen steeds slechter worden in de buurt. Misschien vanavond even een rondje doen.
Ik doe het naast ong. 1x per week paardrijden en 2x hardlopen, maar eerst ging ik vaker skeeleren haha
Nancy, het is echt even een beetje puzzelwerk. Ik weet veel kleine rondjes en heb daarvan de buitenste ring genomen zeg maar, dan zit ik zo op 40 km. Google maps erbij en uitstippelen maar. Met streetview kun je ook meteen zien of het wegdek een beetje te doen is
Ik heb me officieel al eens geneld volgensmij maar kom nu even echt.. ben ik eindeliijk iets fanatieker bezig. Trekt er een hond met een flexlijn over mn voet. Dus als ik nu mn skeeler aantrek doet t nogal zeer weer niet kunnen skeeleren.... plus dat t wieltje van mijn skeeler steeds los trilt.
Thrive
Geplaatst: 20-08-14 12:28
Wat een stilte hier. Er is hier niet toevallig iemand die morgen met mij mee wil naar Kardinge om indoor te skeeleren, of wel? Ik wil trainen voor de tocht van zaterdag maar je moet minimaal met 2 personen zijn vanwege het feit dat er geen toezicht is, en niemand wil mee.
als het dichterbij was geweest was ik mee gegaan maar beetje uit de richting
Thrive
Geplaatst: 20-08-14 13:10
Ik wil ook wel naar het zuiden of westen komen, maar zou niet weten waar verder nog indoorbanen beschikbaar zijn. Dus mocht je iets weten wat qua afstand wel te doen is...
Moest even Googlen waar het lag, maar dat is mij ook te ver helaas. Weet naast Heerenveen (ook ver) ook geen indoor baan... Wat is het weer prut he... Ben deze week weer terug van vakantie maar nog 0 mogelijkheid gehad om een rondje te doen.
Thrive
Geplaatst: 20-08-14 13:40
Nee, ik kan alleen Leeuwarden nog bedenken, maarja, dat is net zo ver zo niet verder weg voor jullie.
Het weer is echt waardeloos. Heb als troost gister een paar klapschaatsen aangeschaft, maarja, er ligt ook nog nergens ijs in de ijshallen, dus daar kan ik ook nog niet echt iets mee.
Hoi hoi! Ik ben ook weer terug van vakantie! Mijn scheenbeen was net weer heel, springt er een paard 2x op mijn (ook al) linkervoet en was die mooi dik en blauw, jay. Maar goed, nu een week later bijna geen last meer van, dus ben mooi gaan skeeleren. Had al wel verwacht dat mijn conditie echt slecht zou zijn, na letterlijk 6 weken NIETS doen. Alleen stilgezeten & overal heen gegaan met auto of bus. Het enigste wat ik heb gedaan was op vakantie veel baantjes trekken, proberen conditie op te bouwen. Dat heeft waarschijnlijk wel geholpen, heb 9 kilometer gedaan (gemiddeld 24 km/u), heen en weer dus één keer wind mee en één keer tegen, dus dat ging echt lekker. Ik deed ook gewoon relaxt op die snelheid (wel echt sporten, maar niet echt in de skatehouding ofzo, gewoon rechtop ) Wil dit blijven uitbouwen, mijn vriendin gaat (met elektrische fiets) met 30 km/u naar school, dus ik ga op de dagen dat we tegelijk beginnen lekker samen met haar naar school. Zou toch leuk zijn als ik met wat training haar er dadelijk relaxt uit skeeler haha .
Ik ben er trouwens over na aan het denken om bij een schaatsvereniging te gaan. Heb qua schaaten wel alleen hockeyschaatsen, maar noren kan ik vast lenen . En in de zomer natuurlijk lekker meeskeeleren daar, weet nog niet zeker of ik het ga doen. Heeft iemand er ervaring mee? Vonden jullie het leuk (wat wel en niet?)
Thrive
Geplaatst: 21-08-14 10:31
Welkom terug Floriske! Fijne vakantie gehad? En fijn dat het zo lekker gaat.
Ik train bij een skeelervereniging en moet nog even kijken wat ik dit schaatsseizoen ga doen, woon niet bepaald dicht bij een ijshal in de buurt dus dan wordt lessen nemen lastig. Ik denk dat ik gewooon 2x per week vanuit de uni naar Kardinge ga en zelf wat km's ga maken. Het trainen bij de skeelervereniging bevalt me erg goed, vooral omdat je in een korte tijd heel veel leert en ook heel veel vooruitgang boekt. Daarnaast is het natuurlijk ook erg gezellig!
Het weer lijkt hier heel erg mee te vallen vandaag, dus ik ga straks met een vriendin een klein rondje doen en hopelijk vanavond voor het eerst in weken weer trainen. Ik heb eindelijk medicatie voor mijn longen en er gaat een wereld voor me open, zo fijn!