Misschien is het leuk om je tanden lekker te laten reinigen? En vervolgens flinke stukken wandelen of hardlopen. Een soort uiterlijke en innerlijke opruiming?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
poes schreef:Bij mij is het gevoel naar roken toe wel echt erg veranderd. Ik vind het nu echt vies, en ik vind het ook steeds viezer staan. Ik kijk met verbazing naar mensen die op een kluitje met opgetrokken schouders voor de deur staan te roken. Waar ik het vroeger zelf zo gezellig vond, lijkt het nu zo vreselijkNu denk ik echt: arme jij, ik kan gewoon doorlopen en mijn ding doen, en jij moet hier nu verplicht 5 minuten blijven staan. Terwijl ik het vroeger echt als een pauze zag, als mijn momentje, even eruit.
Het is echt zo'n vreselijke gewoonte, ik heb er ook erg lang over gedaan voor ik toe was aan stoppen.
Kyno schreef:poes schreef:Bij mij is het gevoel naar roken toe wel echt erg veranderd. Ik vind het nu echt vies, en ik vind het ook steeds viezer staan. Ik kijk met verbazing naar mensen die op een kluitje met opgetrokken schouders voor de deur staan te roken. Waar ik het vroeger zelf zo gezellig vond, lijkt het nu zo vreselijkNu denk ik echt: arme jij, ik kan gewoon doorlopen en mijn ding doen, en jij moet hier nu verplicht 5 minuten blijven staan. Terwijl ik het vroeger echt als een pauze zag, als mijn momentje, even eruit.
Het is echt zo'n vreselijke gewoonte, ik heb er ook erg lang over gedaan voor ik toe was aan stoppen.
Precies dit heb ik ook!