Ook niet echt gericht op iemand die sport neem ik aan?
Ik merk bij mezelf dat ik koolhydraten wel echt nodig heb, zonder blijf ik
honger houden en voel ik me echt slapjes

Eiwitten probeer ik op min 75 gram per dag te zitten (1.70, 60kg)
Maar daar hoef ik absoluut geen moeite voor te doen, zit daar standaard boven.
Bij kcal tellen trouwens ook niet vergeten mee te nemen waarmee je bakt,
bakboter/olie bevatten ook altijd vrij veel calorieen.
Vanochtend heb ik Killer abs level 3 weer een keer gedaan, wilde snel een workout voor school
doen maar toch iets zwaars dus die leek me wel geschikt

's ochtends sporten is niet helemaal mijn ding, maar ondanks dat ging het wel lekker.
Alleen wel een boos broertje (die had later school) en werd wakker door al mijn gespring
. Gewoon drie maaltijden op een dag met een tussendoortje.... Alleen in de avond de koolhydraten uit je eten laten, eet dan ook wel wat meer groente en vlees/vis (eiwitten) mag je ook wel meer. Die heb je nodig voor je spieropbouw. En mijn dieet is speciaal op mij aangepast, dus met 2x half uur tot drie kwartier fietsen naar werk en paardrijden/stal uitmesten. Zolang je niet op 'hoog' niveau sport heeft je lichaam niet heel veel meer nodig. Dit is nu om af te vallen, straks als ik op gewicht ben moet ik natuurlijk wel meer eten om op gewicht te blijven
(Hoe kinderachtig in feite, hihi)
. Petje af voor hoe goed jullie elkaar motiveren en hoe ver jullie al zijn met het behalen van je doel. 
ook de oefeningen waar je je armen ( sit ups noem ik die ) achter je hoofd moet houden heb ik gedaan zonder armen in de nek en nog een paar kleine aanpassingen.
Dus ik ga even lekker niksen, misschien dat ik het dan alsnog doe. Moet ook heel veel voor mijn studie doen en merk dat het me echt enorm benauwd allemaal, dus toch maar weer eens langs de studieadviseur.
hihi.....dan weet je in iedergeval dat je wat gedaan hebt