Borstvergroting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

loez

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 21:49

Gezellig lor!! Geniet ervan!!

Ik heb ze compleet onder de spier :)

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 21:54

Ik krijg ze ook dual plane.

Ils_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 00:12

Whoop! Nog 2 weken en dan is het zover! Vraagje, hoelang hebben jullie echt niet kunnen rijden?

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 00:26

Pfff ik tel ook af. Ik nog 2 en een halve week. :=

Zelfs nog korting extra gehad omdat ze een prijsverlaging hadden. Krijg dus mooi nog wat centjes terug gestort haha. O:)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 00:28

BiBiQ schreef:
Pfff ik tel ook af. Ik nog 2 en een halve week. :=

Zelfs nog korting extra gehad omdat ze een prijsverlaging hadden. Krijg dus mooi nog wat centjes terug gestort haha. O:)

Spannend meiden en wat Nice!!!

@ils_e auto of paardrijden

Ils_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 19:16

Paard haha!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 20:03

Ils_e schreef:
Paard haha!

Raad echt af om voor 6 weken grens te doen, tenzij je chirurg expliciet anders zegt :)

Ils_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 23:06

dat snap ik :P chirurg zegt ook 6 weken, deze tijd houd ik ook zeker aan. Maar daarna? nog veel pijn of hebben jullie nog langer moeten wachten? of viel het mee na 6 wk.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 09:10

Vooral naar je eigen lichaam luisteren en rustig aan opbouwen.
Ik reed geen paard toen ik geopereerd ben. Autorijden heb ik 2 weken niet gedaan. En alleen auto's met stuurbekrachtiging. Zonder zou ik het stuur niet eens gedraaid krijgen haha!

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 09:46

Goedemorgen dames,

Weten jullie hoe het zit met betrekking van acryl nagels?
Ik las dat deze verwijderd moeten worden tijdens een borst operatie, wie weet hier wat meer vanaf?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 10:32

DNIEZE schreef:
Goedemorgen dames,

Ik las dat deze verwijderd moeten worden tijdens een borst operatie, wie weet hier wat meer vanaf?

Morning! Bij de meeste moeten die idd verwijderd worden! Ivm meter die je op je vinger krijgt, maar ook omdat ze de kleur van jr nagels in de gaten willen houden :)

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 12:05

Gianti schreef:
DNIEZE schreef:
Goedemorgen dames,

Morning! Bij de meeste moeten die idd verwijderd worden! Ivm meter die je op je vinger krijgt, maar ook omdat ze de kleur van jr nagels in de gaten willen houden :)

Dit had ik inderdaad gelezen, ivm de doorbloeding etc.
Als het zo ver is dan vraag ik het sowieso wel bij het consult.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 12:28

Ik heb ze alleen op mijn wijsvingers eraf gehaald. Ging ook niet onder algehele narcose. Heb een roesje gehad (continu wakker geweest) en plaatselijke verdoving. Had wel infuus en hartslag liep idd ook via zo'n monitor.

Gewoon even navragen :)

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 12:51

Bij mij zeiden ze dat in ieder geval 1 nagel zonder acryl moest. Maar ik heb ze nu allemaal eraf. Gewoon voor de zekerheid

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 13:06

BibiQ, ga jij binnenkort onder het mes?

Ik kan echt niet wachten meer, maar nog heel eventjes geduld tot ik het bedrag bij elkaar heb.
3 maanden zijn zo voorbij...

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 13:07

loez schreef:
Ik heb ze alleen op mijn wijsvingers eraf gehaald. Ging ook niet onder algehele narcose. Heb een roesje gehad (continu wakker geweest) en plaatselijke verdoving. Had wel infuus en hartslag liep idd ook via zo'n monitor.

Gewoon even navragen :)

Vondt je dat niet eng, alleen onder een roesje?
Ik ben altijd zo bang dat ik als nog wat voel... :(

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 14:33

Ik heb ook zeker nog wat gevoelt. De prikjes waren irritant.. Maarja bang voor spuiten, dus dan wil dat wel! Het infuus heb ik continu last van gehad. Maar heb ooit eerder een infuus gehad en ook toen continu last van gehad.

Verder het roesje op zich, ik durfde me in eerste instantie niet over te geven. Kon niet ontspannen. En voelde dus dat hij bij links ruimte ging maken. Schurend, schrapend gevoel :') Zodra ik au ik voel iets zei werd ik direct bijgespoten (stond een Anesthesist bij me die mij in de gaten hield) en de pijn was direct weg en kon uiteindelijk helemaal ontspannen.

De zuster was super lief, die zorgde er voor dat ik het lekker warm had met een warmte deken, mijn chirurg is gewoon de bom! Super leuke man! En de Anesthesist was ook ontzettend fijn en vriendelijk. Dus ik heb er geen spijt van :)

Voordeel was ook, dat ik binnen een uur (omdat alles goed ging) ik naar huis mocht!
Was om 10 uur daar, 11 uur ging ik onder het mes, kwam er half 1 onderuit en om half 2 zaten mams en ik in de auto en had ik mijn eerste sigaretje alweer gerookt :oo :')

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 14:35

Vanwaar heb je gekozen om niet geheel onder verdoving te gaan? Ik heb ook nog over staan denken om zoals jij te doen

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 15:03

Deze chirurg voerde bijna elke borstvergroting zo uit. Voornamelijk ivm risico's narcose enzovoorts.
En geen rare na sleep van de narcose, minder lang in verblijf in ziekenhuis enzovoorts.

Ik ben in een privé kliniek geholpen trouwens. Zijn eigen praktijk zit bij mij bijna om de hoek en de grotere operaties voert hij in Maastricht uit.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 17:20

DNIEZE schreef:
BibiQ, ga jij binnenkort onder het mes?

Ik kan echt niet wachten meer, maar nog heel eventjes geduld tot ik het bedrag bij elkaar heb.
3 maanden zijn zo voorbij...

Ja ik ga 9 januari onder het mes. Vind het nu wel steeds spannender hoor nu het dichterbij komt.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 17:39

Ik kreeg ook een roesje maar sliep daar gewoon op. Hadden ze nog niet eerder meegemaakt. Werd ook erg slecht wakker

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 19:54

benangelique schreef:
Ik kreeg ook een roesje maar sliep daar gewoon op. Hadden ze nog niet eerder meegemaakt. Werd ook erg slecht wakker

Ik heb een slaapverdoving gehad. Dat zit tussen een roesje en een volledige narcose in. Zo bleef ik zelf ademen en hielp ik mee om rechtop te zitten, maar naar mijn beleving heb ik van begin tot op de recovery geslapen :D Wel duurde het een tijd voor ik goed wakker was (pas op de kamer fatsoenlijk) en kreeg ik ook m'n typische narcose-bijwerking (huilen :o ).

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 19:56

Ik heb gewoon heerlijk onder algehele narcose lopen pitten

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 20:47

Ik lag ook onder volledige narcose en ze hadden me extra volgepompt met anti-emetica omdat ik normaal altijd ontzettend beroerd wordt van narcosemiddelen.
Heb heerlijk geslapen en toen ik wakker werd had ik m'n hoortoestellen weer in dus dacht dat zij m'n hoortoestellen in hadden gedaan maar bij navraag bleek dat ik ze zelf had ingedaan en erna gelijk weer in slaap was gevallen.
Kan me er niets van herinneren. :')

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 23:04

Aaah Ook lekker toch gewoon slapen en niets mee krijgen? Ik vind een algehele narcose juist eng.