Robijntjah schreef:![]()
Lekker stigmatiserend zo.
Heerlijk van die psychologen, zou ik graag op bezoek gaan
Ik heb stigmatiserend opgezocht maar snap nog steeds niet hoe je het bedoeld, zou je het willen verklaren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hannahaapje schreef:Safiera schreef:(meelezer denkt hardop): Risperdal is toch eigenlijk een antipsychoticum?
Hey Safiera, jij ook hier?
Vooral omdat de kinderen zo in uiterste zijn. Ze zijn super enthousiast, super verdrietig of super driftig. Een tussenweg is er bijna niet. Ik vind het geweldig om ze vaak in korte tijd erg te zien groeien in hun gedrag en in hun kunnen.
oh dit lijkt over mij te gaan ook al ben ik niet onder de 7
milou123 schreef:Mijn huisarts zei dat ik geen autisme kon hebben omdat ik van mensen hield/om mensen gaf.
Zilverkenny waarom ben je er zo van overtuigd dat je autisme hebt en waarom wil je zo graag een diagnose?
zilverkenny schreef:De reden dat ik graag een diagnose wil: omdat ik dan EINDELIJK een verklaring heb voor dingen. En waarom ik het denk.. ja dat is teveel om zo even te zeggen. Maar ik herken me in zoooooveel dingen, en ik heb ook op internet dingen opgezocht enzo. Als ik erover lees dan herken ik me echt in veel dingen.
En ook eigenlijk juist omdát ik er zo zeker van ben voor mezelf, wil ik wel dat ik een diagnose krijg. Want als ik dan toch niks blijk te hebben... ja dan heb ik ten eerste nog geen verklaring. En ten tweede weet ik dan 100% zeker dat mijn gevoel niet te vertrouwen is (ik heb niet vaak zo'n gevoel als nu.. dus als ik dan een keer echt denk iets zeker te weten, en het klopt dan niet, dan word ik alleen maar nog veel onzekerder dan ik al ben!)
Ladybird schreef:Ik las net bladeren. Doen jullie dat ook als je heel enthousiast bent?! Ik wel namelijk. Maar de ene periode is het erger als de andere.
Mijn neef heeft trouwens dat hij heel hard in zin handen gaat wrijven.
Ladybird schreef:Ik las net bladeren. Doen jullie dat ook als je heel enthousiast bent?! Ik wel namelijk. Maar de ene periode is het erger als de andere.
Mijn neef heeft trouwens dat hij heel hard in zin handen gaat wrijven.