Ja... maar in de winter ben ik witter dan wit en lijk ik met wit op mijn nagels net een wandelend lijk... Ik heb het kleurtje van de zomer nodig om hem te kunnen dragen
Anoniem
Geplaatst: 02-04-13 11:06
Ik wil juist meer normale OPI Shoppers drug mart is hier de meest dichtstbijzijnde winkel met OPI, maar die hebben dus alleen NBO
Kwam ze wel tegen bij een kapperszaak, maar daar waren heel veel OPI flesjes 'verkleurd'. De kleur was donkerder en naar beneden 'gezakt', en bovenop was een laag water/olie? Zijn ze dan oud oid? Zijn ze gewoon nog goed?
Het kan zijn dat het inderdaad wat oudere flesjes zijn die te lang stil hebben gestaan. Vaak is dat met goed schudden wel op te lossen, dan vermengt het wel weer. Gebeurt ook met mijn lakjes als ik ze te lang niet gebruik, maar wel minimaal moet ik eerlijk zeggen... geeft wel aan dat ze echt behoorlijk lang hebben gestaan.
Skessa_
Geplaatst: 02-04-13 11:13
Ruilen?? Hier in de winkel verkopen ze wel OPI. Ik zou juist wat meer NBO willen
waarom is het nou zo dat je via ebay voor elk potje nagellak 5 dollar verzendkosten moet betalen bij dezelfde dealer? wil er zeg maar 3, dan zal ik dan 15 dollar aan verzendkosten betalen :S
Ik heb net de click & go nails van essence op m'n nagels geplakt. Het ziet er raar uit, ben geen lange nagels gewend bij mezelf haha. Weet dus nog niet of ik ze erop laat zitten. Ga ze eerst even lakken, misschien ziet het er dan wat 'natuurlijker' uit..
Corelli
Geplaatst: 03-04-13 16:35
_Apple_ schreef:
Ik wil hem wel ruilen Zie onderschrift waartegen, en dan mag je zelf wel weten hoe veel en welke.
Er zit helaas geen kleur bij die ik nog niet heb haha
Cchanny
Geplaatst: 03-04-13 16:48
Ik heb na een tutorial de eiffeltoren op mijn nagels gezet Of in ieder geval geprobeerd. Het is net een zendmast.
Nee thanks Stef, als ik uberhaupt al een tut zoek, zoek ik meestal op youtube, daar staan er echt meeeeeeeeegaveel! Of misschien heb je een heel leuk idee waar ik nog niet op ben gekomen ?
Ik heb eindelijk Smooth Sailing van Essie eens op.. Prachtig !