Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Davinia_ schreef:Nee oke, maar ik weeg echt te weinig en heb ook aardig dunne benen en armen
Ik wil gewoon niet nog dunner worden, want dan word ik mager..
Destino schreef:Davinia_ schreef:Nee oke, maar ik weeg echt te weinig en heb ook aardig dunne benen en armen
Als je jezelf te mager/dun vindt (worden) dan kun je altijd stoppen natuurlijk.![]()
Davinia_ schreef:Nee oke, maar ik weeg echt te weinig en heb ook aardig dunne benen en armen
Bhriseis schreef:Succes Cindeeh!
@phormicola: val jij veel af? Ik heb anders wel een redelijk schommelend gewicht; ik kan het niet laten mij elke dag te wegen en dan kan het wel eens een halve kg op en neer gaan. Dat heb ik nu niet meer; mijn gewicht blijft mooi stabiel, maar ik ben nog 'maar' een halve kg afgevallen (en ik betwijfel dat ik zóveel spiermassa maak dat al het gewicht daar in kruipt) Aangezien jij sowieso al heel gezond at dacht ik het maar eens te vragen
(meten durf ik nog niet goed, ik denk dat ik het wel al zie naast mijn navel echter dat de vetjes iets minder zijn)
Ik begin nu al aan dag 6 zodat ik de rest van de dag flink kan leren (heb morgen examen)...
_Sim_ schreef:Sorry dat ik even binnenval, heb het topic een beetje doorgelezen maar 40 pagina's is wel erg veel.
Ik wil de 30 days ook gaan doen, maar heeft iemand een tip voor mij? De plek waar mijn pc staat is niet geschikt voor de workout en de 30 days vanaf de iPad volgen is geen optie. Hoe doen jullie dat? Is er eventueel een cd ergens te bestellen zodat ik vanaf de tv kan doen?
Talisa schreef:_Sim_ schreef:Sorry dat ik even binnenval, heb het topic een beetje doorgelezen maar 40 pagina's is wel erg veel.
Ik wil de 30 days ook gaan doen, maar heeft iemand een tip voor mij? De plek waar mijn pc staat is niet geschikt voor de workout en de 30 days vanaf de iPad volgen is geen optie. Hoe doen jullie dat? Is er eventueel een cd ergens te bestellen zodat ik vanaf de tv kan doen?
Waarom lukt t niet vanaf de iPad? Dan zet je die toch gewoon tegen de tv aan? Je moet alleen ff zien wat de oefeningen zijn, echt groot beeld heb je niet nodig
_Sim_ schreef:Talisa schreef:Waarom lukt t niet vanaf de iPad? Dan zet je die toch gewoon tegen de tv aan? Je moet alleen ff zien wat de oefeningen zijn, echt groot beeld heb je niet nodig
Omdat de iPad steeds op een zwart scherm springt als je er even niets mee doet. Steeds het scherm opnieuw activeren tijdens de workout lijkt me niet de bedoeling. Heb je toch elke keer een kleine onderbreking.