30 Day Shred (Jillian Michaels)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 13:29

Ik kan dit niet geloven :oo Ik had me zo voorgenomen het niet te doen.. Maar ik ben gewoon nu, dag 5, al een CM rond mijn bovenarmen kwijt :oo Ik vind dit echt bizarrrr..

Cindequil

Ik tril nu wel een beetje maar dat is normaal volgens mij toch?

Twaalf

Davinia_ schreef:
Nee oke, maar ik weeg echt te weinig en heb ook aardig dunne benen en armen :=
Ik wil gewoon niet nog dunner worden, want dan word ik mager..

Ik ben juist aangekomen door sporten (niet 30 shred overigens) :j
Kon eten wat ik wil, maar kwam niks aan.
Nu zit ik in een kort jaar op een gezond gewicht (van 40kg naar 52kg).

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 13:30

Destino schreef:
Davinia_ schreef:

Als je jezelf te mager/dun vindt (worden) dan kun je altijd stoppen natuurlijk. :j

Ja precies :j Zal wel jammer zijn, want vind het erg leuk om te doen :j
Maar we zien wel hoe het gaat, wie weet is het juist goed voor me! :)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 13:34

Anne. schreef:
Ik kan dit niet geloven :oo Ik had me zo voorgenomen het niet te doen.. Maar ik ben gewoon nu, dag 5, al een CM rond mijn bovenarmen kwijt :oo Ik vind dit echt bizarrrr..

Wow!! Da's snel zeg!

Twist1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 13:34

Davinia_ schreef:

Als je jezelf te mager/dun vindt (worden) dan kun je altijd stoppen natuurlijk. :j [/quote]
Ja precies :j Zal wel jammer zijn, want vind het erg leuk om te doen :j
Maar we zien wel hoe het gaat, wie weet is het juist goed voor me! :)[/quote]

Als je zorgt dat je veel (en goed) eet, dus koolhydraten en eiwitten, zal je niet snel afvallen hoor! Zeker omdat dit intervaltrainingen zijn zal je naast cardio veel krachtoefeningen doen en dus niet zozeer afvallen maar ook spieren opbouwen. Ik denk dat als je niet veel wilt afvallen maar wel strakker wilt worden dit een goede manier is.

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 13:35

Hahahha mijn hoofd is zo rood als een tomaat =P

foto

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 13:36

Bhriseis schreef:
Succes Cindeeh!

@phormicola: val jij veel af? Ik heb anders wel een redelijk schommelend gewicht; ik kan het niet laten mij elke dag te wegen en dan kan het wel eens een halve kg op en neer gaan. Dat heb ik nu niet meer; mijn gewicht blijft mooi stabiel, maar ik ben nog 'maar' een halve kg afgevallen (en ik betwijfel dat ik zóveel spiermassa maak dat al het gewicht daar in kruipt :') ) Aangezien jij sowieso al heel gezond at dacht ik het maar eens te vragen

(meten durf ik nog niet goed, ik denk dat ik het wel al zie naast mijn navel echter dat de vetjes iets minder zijn)

Ik begin nu al aan dag 6 zodat ik de rest van de dag flink kan leren (heb morgen examen)...

Hoe bedoel je dat? :) Of ik nu veel ben afgevallen? Ik was maar een kilo kwijt en die zit er nu weer aan, maar er zijn wel wat cm's af :j Ik vind kilo's niet zo boeiend :)

swartbeessie

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 13:53

Spiermassa is zwaarder dan vet...

Net dag twee gedaan. Even nazweten met een serietje :-P

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 13:59

Sorry dat ik even binnenval, heb het topic een beetje doorgelezen maar 40 pagina's is wel erg veel.

Ik wil de 30 days ook gaan doen, maar heeft iemand een tip voor mij? De plek waar mijn pc staat is niet geschikt voor de workout en de 30 days vanaf de iPad volgen is geen optie. Hoe doen jullie dat? Is er eventueel een cd ergens te bestellen zodat ik vanaf de tv kan doen?

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 14:00

Ook ik ga vandaag dag twee doen. En we gaan het gewoon allemaal volhouden!
Vind de spierpijn trouwens nog wel mee vallen, kan gewoon zonder strompelen de trap op en af.

TalisaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 14:04

_Sim_ schreef:
Sorry dat ik even binnenval, heb het topic een beetje doorgelezen maar 40 pagina's is wel erg veel.

Ik wil de 30 days ook gaan doen, maar heeft iemand een tip voor mij? De plek waar mijn pc staat is niet geschikt voor de workout en de 30 days vanaf de iPad volgen is geen optie. Hoe doen jullie dat? Is er eventueel een cd ergens te bestellen zodat ik vanaf de tv kan doen?

Waarom lukt t niet vanaf de iPad? Dan zet je die toch gewoon tegen de tv aan? Je moet alleen ff zien wat de oefeningen zijn, echt groot beeld heb je niet nodig :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 14:08

Talisa schreef:
_Sim_ schreef:

Waarom lukt t niet vanaf de iPad? Dan zet je die toch gewoon tegen de tv aan? Je moet alleen ff zien wat de oefeningen zijn, echt groot beeld heb je niet nodig :D

Omdat de iPad steeds op een zwart scherm springt als je er even niets mee doet. Steeds het scherm opnieuw activeren tijdens de workout lijkt me niet de bedoeling. Heb je toch elke keer een kleine onderbreking.

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 14:11

_Sim_ schreef:
Talisa schreef:

Omdat de iPad steeds op een zwart scherm springt als je er even niets mee doet. Steeds het scherm opnieuw activeren tijdens de workout lijkt me niet de bedoeling. Heb je toch elke keer een kleine onderbreking.

Kun je bij instellingen gewoon veranderen Simone :) Instellingen > algemeen > automatisch slot
Laatst bijgewerkt door Maartje__ op 08-01-13 14:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Apochewinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 14:11

Tja... in het kader van de goede voornemens ben ook ik gisteren begonnen!
Maar, ook mij valt het met de spierpijn (nog) mee. Vanavond dag twee. Hopelijk hou ik het vol!

Succes allemaal vandaag weer *\o/*

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 14:12

Kun je het niet aansluiten op een tv ofzo?
Anders heb ik geen idee, doe het zelf vanaf de laptop..

Mri

je kan ze via raponsje bestellen.
maar denk dat je ze online ook wel kan vinden.

En IPAD met een kabeltje aansluiten op de TV?

Killyenn

Ik doe het ook via m'n ipad, heb je de youtube app? Dan springt hij uberhaupt niet op zwart!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 14:14

Bedankt voor de tips mri en Maartje! Mijn workout kan beginnen! *\o/*

Die app kan ik er opzetten killyenn! Goed idee.

TalisaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 14:25

Echt leuk trouwens dat er zo veel mensen mee doen! :):)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 14:25

Het topic loopt idd als een trein :))
:wave: Sim!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 14:27

Zo ik kan nu weer normaal lopen. Dat lukte vanochtend nog niet :')

Welkom Sim!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 14:27

Nou ik heb hem net voor het eerst gedaan! *\o/*

Ondanks dat ik me helemaal kapot zweette vond ik het wel meevallen! Maar had van tevoren verwacht dat ik half dood en trillend daar zou staan dus was van het ergste uitgegaan :') voel een aantal spieren wel een beetje, maar het viel me mee. Was wel leuk, volgens mij ziet het er niet uit dus de gordijnen maar wel even dichtgedaan _O- Vind het opdrukken en die buikspieroefeningen het moeilijkst, opdrukken kon ik vroeger met gym al nooit :7
Nu hopen dat ik het die 30 dagen volhoud :))

Oh en ik ben niét lenig... dat wist ik al maar was weer even een pijnlijke confrontatie :=

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 14:44

@phormicola: ik heb continu het gevoel dat ik iets misdoe omdat ik gezond eet en mij toch redelijk futloos voel zo nu en dan. Dus dacht ik: misschien is het dat ik afval, maar dat is helemaal niet zo. En toen ik net van de weegschaal kwam en jouw post last dat je even wat was afgevallen leek het in mijn ogen alsof iedereen plots al drie kilo kwijt was :o Bovendien merk ik dat iedereen het steeds makkelijker gaan vind, maar ik vind het eigenlijk nog even zwaar met momenten (mede denk ik omdat ik de oefeningen steeds beter wil doen? Maar soms heb ik dus nog het gevoel: he, straks scheuren mijn spieren gewoon af :') )

In het licht van bovenstaande dacht ik dus: misschien doe ik iets drastisch fout -O-
Het is niet zo dat ik heel erg wakker lig van of ik hier mee afval, mijn enige doel is in feite dat ik wat vetjes kan vervangen door spieren.

@Destino: Jup, in plaats van bij honger een koek weg te snaaien eet ik nu meer fruit, af en toe eieren en 's middags een slaatje. Ook de boterham 's ochtends doe ik niet meer. Zou best kunnen dat ik me daardoor een beetje flauw voel, door minder suikers etc.

@Cindeeh: knap dat het zo goed ging hoor *\o/*

@Anne: een cm aan je armen is echt veel! Ik ga nog even proberen niet te meten, maar nu voel ik de nieuwsgierigheid toch opborrelen

Overigens vind ik nog steeds die oefening waarbij je je kont naar opzij moet duwen zo vreemd. Geen idee of ik het goed doe :o
Laatst bijgewerkt door Bhriseis op 08-01-13 14:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 14:47

Bhris, ik eet ook gezond en voel me ook vaak futloos, je bent niet de enige :(:)