Lijkt me ook nog eens extra vermoeiend met zo'n kleine gup! Dut je dan samen met je baby? Ik vind het ook wel eens lekker om in de middag even een dutje op de bank te doen en dan kruipen de katten zo lekker tegen me aan en dan moet ik na een tijdje echt streng voor mezelf zijn dat ik niet te lang moet blijven liggen
t is onhandig, maar t is moeilijk te behandelen en gelukkig moet ik toch niet zoveel, ben volledig afgekeurd dus ik hoef niet optijd op mn werk te zijn oid. En als het echt moet dan overleef ik het ook prima op een nachtje van een paar uur.
, maar toch)
) en tegen 5/6u val ik in coma. Als ik dan rond 7/8 op moet voel ik me letterlijk dood ziek. Duizelig, slap, misselijk eigenlijk of ik een flinke griep (of kater zeggen anderen
) t komt wel vaker voor maar mijn verschuiving is wel vrij extreem. De aanmaak van mijn melatonine begint ook pas rond 3 uur, waar die normaal hoort te beginnen rond 20 uur. Als ik echt heel moe ben slaap ik ook wel een uurtje smiddags of een uurtje rond normale bedtijd, maar daarna ben ik klaarwakker tot mijn eigen bedtijd. Maar dat is dan ook puur slaap uit uitgeput zijn (zonder remslaap) terwijl mijn slaap later eigenlijk vrij normaal is. Ik ben gewoon raar dus.
maar de bijsluiter raadt het erg af
) denk ik Hahlp!
(ik ook maar toch) en B. hij is zéér slecht in Nederlandse spelling (ik ook maar dan toch), denk aan me (ipv mij) en is (ipv eens) en zéér grofgebekt (denk aan woorden die hier gecensuurd worden).... En daar knapte ik dan toch ietwat op af.... Maar hij is wel heel leuk
Gelukkig weten we van elkaar wie het zegt en dat het niets betekend haha
en mijn vriend is er helemaal mee eens dat we best goed bij elkaar zouden passen